פסייח, לפעמים זה ממש רע!

Abbe Faria

New member
אהבה זה טוב...

אבל היות שמוסיקה היא בעיקרה מבוססת על רגשות, מה שאני מרגיש כשאני שומע את פט סאונדס זה הדברים שכתבתי... לא השתמשתי בביטוי נאצה, לא המלצתי לאף אחד לשרוף דיסקים, להפציץ את הבית של ווילסון וכו, האיש עשה מוסיקה, כל הכבוד לו, כנראה שהוא מוכשר בטירוף, פשוט מה שהוא עשה משעמם אותי, השרשור הזה במקורו הוא על מוסיקה שאנשים שונים חושבים שהיא לא טובה, אם הייתי פוגש את ווילסון, כנראה כמו שאמרת - לא הייתי אומר לו את זה, אבל זה לא משנה את העובדה שזה היחס שלי לאלבום הזה.
 

LadyG

New member
לפעמים גם אם ציטוט אינו

במקום, או לא צוטט במדוייק כדאי לעבור הלאה. גם קטנוניות יכולה להעכיר את האוירה וחבל.
 

modulo1000

New member
עוד חיזוק לדברי

McCartney has said from time to time that he was directly influenced at that time, especially in his style of bass playing, by Brian Wilson, especially the Pet Sounds album http://www.rockument.com/SmileSessions.html
 

LadyG

New member
מודולו יקר

מן הידועות הוא שמקרטני החזיק מאד (וזה בלשון המעטה) מפט סאונדס. אתה לא צריך לחפש סימוכין ותימוכין ולא לגלוש לקטנוניות שנכנסה לשרשור הזה. וחוצמיזה זה אלבום מקסים ונהדר עם המון ויברציות חיוביות.
 

melancholy man

New member
לא הבנתי

הבעיה היא אם מקרטני אמר או לא אמר את מה שמודולו טען, או שסרג'נט פפר לא מושפע מאוד מפט סאונדס?, אם אנחנו דנים על נכונות של ציטוט כזה או אחר, אני חייב להגיד שאני מתקשה למצוא משהו פחות מעניין או חשוב מזה, אם בניגוד למה שאני שומע ולכמעט כל מה שקראתי בעניין, את טוענת שאין השפעה אדירה של פט סאונדס על סרג'נט פפר, נדמה לי שחובת ההוכחה בשיחה היא לא על מודולו.
 

modulo1000

New member
הצלחתי במניפולציה ראו להלן.....

האמת שאני שונא התפלמסויות על אוהב / לא אוהב אך נורא מרגיזים אותי ביטויים אגרסיבים תוך רצון להתבלטות ע"י שחיטת פרות קדושות...כל כך אופייני לישראלי המצוי שצועק בוז לאומנים על הבמה. האם זו סתם ילדותיות ושטחיות....לא יודע אותי זה מוציא מהדעת.... לא בא לי להמשיך בהתנצחויות הללו במקום זה אפנה לחבורה פסיכית אחת שעושה זאת ודנה בשאלה מי השפיע על מי אבל בגלל שהם לא ישראלים הם לא מבזים אומנים נקודה. http://www.songfacts.com/detail.lasso?id=2136
 

Jflyaway

New member
צודק

צריך RESPECT בכל מקרה... גם כשלא אוהבים. (אבל מאידך- את מוריסי מותר לי לבזות עם הלזאנייה.)
 

MerryRecords

New member
מודול אחי!

שים לב למילים הפותחות את ההודעה שלך ( "האמת שאני שונא התפלמסויות..." ) נפלת אחי, הפכת גם כן לישראלי!
אני לא יודע מה איתך, אבל אני לחלוטין ישראלי מצוי! אני אוכל חומוס, צם ביום כיפור, ורואה משחקים של מכבי תל-אביב ( למרות שאני לא סובל אותם ) לא אמרתי שהביץ' בויז לא יודעים לנגן, לא אמרתי שכל מי שאוהב את האלבום הזה הוא חמור, סך הכל ציינתי את דעתי האישית על התקליט, מבלי לבזות אף אחד. ולגבי פול מקרטני, אני ממש לא ---- אותו!
 
וואלה, הסתבכנו

הביטלס וודאי הכירו את פט סאונדס, ואולי ראו עצמם בתחרות עם הביץ' בויז (אני לא בטוחה בכך, אגב. זה נראה לי יותר בכיוון השני, על פי ראיונות שקראתי עם ווילסון). אבל סרג'נט פפר בוודאי לא נעשה על פי ה"שטנץ" של פט סאונדס. אני גם לא מוצאת השפעות כל כך גדולות שלו על סרג'נט פפר. לביטלס היו מספיק רעיונות משלהם (ורעיונות שהם בישלו יחד עם ג'ורג' מרטין, והתחילו לפתח עוד ב"ריבולבר"). הם לא נזקקו לרעיונות מבריאן ווילסון. אישית, אני אדישה לביץ' בויז. חברתי הטובה בתקופת חטיבת הביניים היתה מעריצה שרופה שלהם, וכמה ששמעתי אותם אז - ובכמעט שלושים השנים שעברו מאז - אני לא מבינה על מה הרעש. אני מסוגלת לזמזם בקלות עשרות שירים שלהם, אבל הם לא מרגשים אותי או מזיזים אותי, לכיוון זה או אחר. סרג'נט פפר גם הוא לא מפסגות היצירה, לטעמי. אבל יש לעשות צדק הסטורי, עם שתי הלהקות: נכון, הן פעלו בתקופה מקבילה, והאזינו אחד לשני, אבל הם גם היו מספיק כשרוניים בפני עצמם, ולא נזקקו לחיקויים (חוץ אולי מווילסון, שניסה לחקות את צליל ההפקה של פיל ספקטור, אבל זה סיפור אחר).
 

melancholy man

New member
למה ככה

עכשיו אפשר להתמודד עם מה שציףציף אמרה ברצינות (רק אם בא לך כמובן).
 

LadyG

New member
חבל שקטנוניות מוציאה את כל

הרוח מכל דיון ומעבירה אותו מיד לפסים של ויכוח.
 

modulo1000

New member
בזה אני באמת מאמין

אם הבלוז השחור לא היה מגיע לליברפול לא היו ביטלס סטונס ובארה"ב גם כן הכח היה מתפתח אחרת
 

melancholy man

New member
לזה אני מסכים לגמרי


מודולו, לא תמיד צריך להתיחס לכל אחד, בוא נשמור על הויברציות הטובות
 
למעלה