פישלתי...

אורלייט

New member
פישלתי...../images/Emo79.gif

פישלתי... בך האמנתי, מילותיך היו אחרות מעשיך שונים מעוותים נתונים. פישלתי... לא קראתי נכון, לא התעמקתי, נכון ונפגעתי. פישלתי... מהשעור הזה לומדת, לא מוותרת, לא פותרת. לא בוטחת, לא סולחת, לעצמי. פישלתי... והחכמתי.
 

dardara

New member
אורלייט../images/Emo141.gif

לא פישלת רק האמנת והתאכזבת האשמה אינה שלך שהאמנת בו , כך שגרם לך לאכזבה שפגע בך באהבה יצאת רק מחוזקת ויותר מאוששת עוד יבואו ימים ותדעי גם אחרים שיעשו אותך מאושרת ותדעי שיש גם אהבה אחרת
 

אורלייט

New member
תודה דרדרה../images/Emo24.gif

תודה על המילים המחבקות... שתהיה לך שבת נפלאה
 
מ'פיתום,,אורלייטי....

מכל נפילה רק יוצאים מחוזקים יותר..... והנה אף כתבת מילת עידוד ,,
 

אורלייט

New member
תודה לך טבעל'ה../images/Emo24.gif

יהיה בסדר, אני אופטימית כרגיל.... שבת נפלאה לך אישה מתוקה
 
אורלי יקרה../images/Emo24.gif

ואת כמו שאת תמיד תשארי אותה האחת, כי כזו את אורלי מקסימה אל תאבדי אמון לעולם מכאן רק תתחזקי ותצמחי חיבוק ממני לך ליאור
 

טאKילה

New member
בחיים כמו בחיים...

לפעמים מפשלים טועים, ואחרי הכאב תמיד יש הלאה לשחר חדש. כתבת יפה
 

שמים1

New member
אורלייט נשמה ../images/Emo23.gif

נראה לי שהמניוק פישל , סאמוווווווו. תסלחי לעצמך . אל תכי את עצמך על טעויות של אחרים. את אישה מקסימה וההפסד כולו שלו . מניאק .
 

אורלייט

New member
WOW שמים סוערת../images/Emo6.gif

גם מניאק וגם סאמוווווווו בתשובה אחת? חחחח מה שהיה היה, אני לא מקללת, לא אותו ולא אף אחד. אבל... להתנהג צריך לדעת.... תודה שמים סוערים גם את מקסימה
 

שמים1

New member
אורלייט חמודה שכמותך

קראתי אותך והרגשתי שאני רותחת מכעס. אני לא אוהבת שמתעתעים באנשים , לא נשים בגברים ולא גברים בנשים. אני לא אוהבת שמשחקים ברגשות של אנשים ושוברים להם את הלב. זה מרתיח לי את הדם , את הלב , ומוציא ממני המון סאמו ומניוקים . מה אעשה? כזו אני , למרות שאינני מקללת כמובן בדרך כלל. קחי לך חיבוק לשבוע חדש , ודעי לך שלעיתים הכל לטובה , אולי הוא לא היה ראוי לאישה כמוך ואת כנראה ובודאות ראויה להרבה יותר טוב ממנו.
 

בלו אייZ

New member
וממש כשם הניק שלך...אור....לך....

כולנו טועים בחיים ב"קריאת אנשים" (את יכולה להבין זאת גם בהמשך למסרים בינינו היום) ומפה הדרך היא רק ללמידה ולהפקת המסקנות הנכונות. מאחלת לך שבפעם הבאה לא תפשלי אבל בעיקר לא תיפגעי
ואל תשכחי שלסלוח לעצמך זו הדרך הנכונה. כתיבתך מיוחדת
שולחת
חזק כי מגיע לך !
 

אורלייט

New member
../images/Emo51.gif לך בלו...

גם לך, כי גם לך מגיע... שבוע טוב ומקסים
מאחלת לכולנו "קריאת אנשים" נבונה
 
אורלייט יקרה../images/Emo140.gif

לא פישלת יקירתי.. אולי טעית בבחירה שלך. לפעמים אנשים מתחברים לאנשים ה"לא נכונים". בהתחלה הכל נראה וורוד ומושלם. ואז מגלים דברים אחרים ממה שחושבים. חבל מאוד.. מאחלת לך רק אושר ושמחה בלב. שהפעם הבאה תיהיה יותר טובה ומוצלחת מהקודמת. שולחת לך
ענקי. שבוע טוב לך
 
למעלה