פישלתי... בך האמנתי, מילותיך היו אחרות מעשיך שונים מעוותים נתונים. פישלתי... לא קראתי נכון, לא התעמקתי, נכון ונפגעתי. פישלתי... מהשעור הזה לומדת, לא מוותרת, לא פותרת. לא בוטחת, לא סולחת, לעצמי. פישלתי... והחכמתי.
לא פישלת רק האמנת והתאכזבת האשמה אינה שלך שהאמנת בו , כך שגרם לך לאכזבה שפגע בך באהבה יצאת רק מחוזקת ויותר מאוששת עוד יבואו ימים ותדעי גם אחרים שיעשו אותך מאושרת ותדעי שיש גם אהבה אחרת
קראתי אותך והרגשתי שאני רותחת מכעס. אני לא אוהבת שמתעתעים באנשים , לא נשים בגברים ולא גברים בנשים. אני לא אוהבת שמשחקים ברגשות של אנשים ושוברים להם את הלב. זה מרתיח לי את הדם , את הלב , ומוציא ממני המון סאמו ומניוקים . מה אעשה? כזו אני , למרות שאינני מקללת כמובן בדרך כלל. קחי לך חיבוק לשבוע חדש , ודעי לך שלעיתים הכל לטובה , אולי הוא לא היה ראוי לאישה כמוך ואת כנראה ובודאות ראויה להרבה יותר טוב ממנו.
כולנו טועים בחיים ב"קריאת אנשים" (את יכולה להבין זאת גם בהמשך למסרים בינינו היום) ומפה הדרך היא רק ללמידה ולהפקת המסקנות הנכונות. מאחלת לך שבפעם הבאה לא תפשלי אבל בעיקר לא תיפגעי
ואל תשכחי שלסלוח לעצמך זו הדרך הנכונה. כתיבתך מיוחדת
לא פישלת יקירתי.. אולי טעית בבחירה שלך. לפעמים אנשים מתחברים לאנשים ה"לא נכונים". בהתחלה הכל נראה וורוד ומושלם. ואז מגלים דברים אחרים ממה שחושבים. חבל מאוד.. מאחלת לך רק אושר ושמחה בלב. שהפעם הבאה תיהיה יותר טובה ומוצלחת מהקודמת. שולחת לך