פישלתי...

אורלייט ../images/Emo24.gif

לא פישלת יקירה, את אנושית כולנו טועים לפעמים בבחירת "חברים"
מה שחשוב זה שכמו שאמרת- החכמת...למדת.. מקוה בשבילך שלא תחווי שוב אכזבות מחברים ושתהיי מוקפת בחברים אמיתיים
 
אורלייט יקרה../images/Emo24.gif

תסלחי לעצמך כי את לא אשמה לא פגעת אלא נפגעת לא הכאבת אלא הכאיבו לך.. תסלחי לעצמך.. כי את אישה מקסימה והוא לא שווה אותך..
 
למעלה