פידבק מבאר שבע../images/Emo41.gif
פידבק מבאר שבע
בינינו.....כמה זמן שלא ראיתם "קובץ מצורף JPG" ליד השם שלי? אם אתם לא יודעים, אני אגלה לכם....3 חודשים. אז אחרי תרדמת עמוקה, החלטתי לחזור לויזואליות, לא משהו מפתיע במיוחד, רק כמה צילומי מרפסת של מטרודנים בטעם בוץ כיאה לשבוע חורפי טיפוסי. תהנו! (נ.ב סורי על השמש החזקה בתמונה הראשונה, הפתיעה אותי)
פידבק מבאר שבע
בינינו.....כמה זמן שלא ראיתם "קובץ מצורף JPG" ליד השם שלי? אם אתם לא יודעים, אני אגלה לכם....3 חודשים. אז אחרי תרדמת עמוקה, החלטתי לחזור לויזואליות, לא משהו מפתיע במיוחד, רק כמה צילומי מרפסת של מטרודנים בטעם בוץ כיאה לשבוע חורפי טיפוסי. תהנו! (נ.ב סורי על השמש החזקה בתמונה הראשונה, הפתיעה אותי)