פטריות יקרות ^^

  • פותח הנושא PopPy
  • פורסם בתאריך

ganooov

New member
אבל אבל..

יש טענות שאני כוסית
.
 

As I Am

New member
איכ. אתה זכר. ../images/Emo79.gif../images/Emo103.gif

[אני עוזרת ליקירתי.
]
 

ganooov

New member
ורק להבהרה,

אני מדבר רק על הנקבה הספיצית הזאת, שמסרבת להצטלם מחד ומאידך משתתפת בתוכנית מצולמת
.
 

justmegit

New member
אני אפסיק להיות נחמדה ../images/Emo79.gif

תבין את זה 'איכ. אתה זכר.' משמע אני לא עושה זכרים, צא מהפנטזיה ולדבר ככה אל לין לא יוביל אלא למתקפה מצידי :)
 

ganooov

New member
אבל אני לא זכר ../images/Emo10.gif

(וזה בלי לדבר על זה שאני בכלל תפוס
) וחוצמזה, לא זכור לי שלין אי פעם היתה לא עויינת כלפי, ואני חייב לציין שלפחות בהתחלה לא נתתי לה סיבות לעוינות
. בקיצר, לין, היית לא נחמדה
. -- ואפחת עדיין לא עשתה אותי, לא אתן לאפחת לעשות אותי לעולם, מכיוון שאני לא מהזן הנדפק.
.
 
שלום....

קוראים לי טלי, אני בת 17 וחצי,עברתי היום תאוריה [אנחנו אוהבים אותך טלי]ואני צילמתי את זה
לפני כמה וכמה שנים
מי אני?
 

ganooov

New member
אבל אני לא אוהב פטריות o_O

חוצמזה, אפ'פם לא הייתי פטריה, ואת לא תקבעי מה אני
.
 

As I Am

New member
בנאדם, אתה שאלת, ../images/Emo103.gif

אני רק ביצעתי את חובתי המוסרית והחזרתי לך תשובה נאותה. >_>
 
למעלה