אבל אני לא זכר ../images/Emo10.gif
(וזה בלי לדבר על זה שאני בכלל תפוס
) וחוצמזה, לא זכור לי שלין אי פעם היתה לא עויינת כלפי, ואני חייב לציין שלפחות בהתחלה לא נתתי לה סיבות לעוינות
. בקיצר, לין, היית לא נחמדה
. -- ואפחת עדיין לא עשתה אותי, לא אתן לאפחת לעשות אותי לעולם, מכיוון שאני לא מהזן הנדפק.
.