פטריות יקרות ^^

  • פותח הנושא PopPy
  • פורסם בתאריך

ganooov

New member
לא נראה לי ../images/Emo3.gif

אני לא חושב שמי שלא אוהב פטריות יכול להיות פטריה
.
 

As I Am

New member
כמה שאתה לא מעודכן. ../images/Emo103.gif

העולם בכלל, ותפוז בפרט, מוצפים באנשים שמתעבים את עצמם. אולי אתה פשוט לא מודע לתסבוכות הללו בך. אבל טיפול פסיכולוגי קל יעשה את העבודה. Everyone else is doin' it, why can't you?
 

ganooov

New member
אע,

זה משהו מעניין. הטיפול הפסיכולוגי גורם לאדם קודם כל להרגיש רע עם עצמו
. כפרע, אני לא חושב שאני יכול להיות משהו שאני לא מסוגל לאכול
.
 

De-Panther

New member
../images/Emo6.gifוואי איך כולם...|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

גדלו מאז את יעל ראיתי לפני כמה ימים והיא נראתה לי גדולה יותר מאז הפעם האחרונה שראיתי אותה ועכשיו לראות את ההודעה הזו זה בכלל כזה... ווואוו... היא ממש גדלה
 
אוקי אבל מה איתי?../images/Emo3.gif

לא כתבתי בפורום בכינוי הזה, אבל בכינוי אחר! (אתי תעזרי להם !!)
 

As I Am

New member
חיח, ../images/Emo103.gif

וויזלי_גירל, יקירתנו, לא נשכח. :>
 

As I Am

New member
הא? על מה את מדברת? ../images/Emo103.gif

הכי שמאלית זו עידית, טלי בכלל לא נמצאת בתמונה הזאת. היא אמרה שהיא צילמה אותה, מן הסתם... היא לא נמצאת בה.
 
למעלה