פה הולכות להיות תגובות.

rc2c

New member
טוב כל הקטע הזה עם הביטים

ממש טיפשי ונטחן צריך להיות חתיכת הומו שמשחק אותה אידאליסט מטורף כדי להגיד את הדברים שאמרתם.... "זה לא פאנק לעשות כסף" וואלה? אז בוא אני יסביר לכם עוד משו זה לא חכם לא לעשות כסף.... וקחו דוגמה אפילו הפאנקיסטים בדיזינגוף (שכל מי שכתב את ההודעות הטיפשיות האלה בטח מפחד מהם) עובדים... הם עובדים כי הם צריכים לחיות והם צריכים לשלם שכר דירה ותאמינו לי שאם הייתה להם אופציה לעשות טיפה יותר אבל להשאר מי שהם הם היו עושים.... עכשיו בקשר למוזיקה אני לא בטוח שהיו כל כך מתלהבים מהם אם הם לא היו בני 12-13 (מה שזה לא יהיה) אבל אנשים תפסיקו לזיין את השכל כאילו כל מה שאתם עושים כל היום זה לגדל ירקות אורגניים לשחרר קופי מעבדה לתת את כל הכסף שלכם לעניים להעביר חוקים בכנסת לטובת האזרח ופה ושם אתם מוצאים זמן להגיב בפורום פאנק... אז תפסיקו לזיין את השכל. תודה.
 

Authorities

New member
וואו!

"אבל אנשים תפסיקו לזיין את השכל כאילו כל מה שאתם עושים כל היום זה לגדל ירקות אורגניים לשחרר קופי מעבדה לתת את כל הכסף שלכם לעניים להעביר חוקים בכנסת לטובת האזרח ופה ושם אתם מוצאים זמן להגיב בפורום פאנק..." וואו. אתה בדיוק מתאר את החיים שלי! אני מכיר אותך מאיפשהו?
 
מה הקטע?

אם בא לי להגיד מה אני חושבת על הביטים אז זאת זכותי ואני לא מבינה מה כולם כזה מגינים עליהם. זה לא כאילו התחילו לצעוק להם דברי נאצה. סך הכול אמרו (בצדק) שכול הצורה שהלהקה הזאתי מתנהלת (ללא קשר למוסיקה שלהם)בסופו של מוזילה אותם והופכת אותם להיות להקה כמו בלינק, אווריל לוין וmxpx. עכשיו, אם זאתי המטרה שלהם אז שיימשיכו בדיוק ככה, פשוט אותי זה טיפה מעציב שילדים נהרסים ככה בגיל כ"כ צעיר. מיבחינתי להיתמסחר ולתת לאמצעי התקשורת לנצל אותך זה לההרס. ודווקא בגלל זה אולי הם יותר "מלאים בחרא" מ"ילדות מכוערות שבאות להופעות" או אנערף. בקשר להודעה של לא יודעת מי שדיבר על "הפאנקיסטים של דיזינגוף" אז רק ליידע כללי הם לא עובדים ואיין להם שכר דירה לשלם. אבל זה בכלל לא העניין. העניין הוא להפוך מוסיקה בכלל, ופאנק בפרט, להיות ממושכרת, מה שלפי דעתי מוריד מערך המוסיקה עצמה ואני אישית אפילו לא רוצה לשמוע את המוסיקה שלהם עכשיו אחרי כל התוכניות בוקר והמאמרים למינייהם. פירסום מסיבי זה סוג של מחלה, וגם אני, כמו איזה מישהו שכתב פה, מאמינה שהם ייבינו את זה בדרך הקשה או שלחילופין הם יהפכו להיות ממש ממש ממש מפורסמים, יופיעו ב"רוק אצמעות" ובערוץ 24 ולא יידעו בכלל מי הם ובמה הם מאמינים. וחשוב לי להגיד שבאמת איין לי בעיה אישית עם הביטים בתור אנשים, לא מכירה אותכם, ולא באה ליפגוע, רק אומרת דעה.
 

Outwit

New member
וואלה

גם בלינק גם אווריל וMXPX אחלה אומנים ,ואני מבין שאת מנסה להציל את הילדים המסכנים שנהרסים בגיל כל כך צעיר אבל...עשי טובה עזבי אותם הם בסדר:)
 

punker182

New member
לא מבין מה הקטע..

כל השרשור הזה פה. אנחנו ביט 69, ואם עכשיו ירצו לשים אותנו בעיתון ונרצה, אז מגניב נהיה בעיתון. מה רע בעיתון/טלויזיה וכל אמצעי תקשורת אחרים? זה נותן חשיפה, קהל, דרך להראות את המוזיקה שלך גם. אז מה רע בזה? ככה אנחנו , וזה טוב לנו.לא חושב שיש צורך בכל הדברים האלה של תפסיקו להיות בעיתון ובטלויזיה כי זה לא פאנק וכל השאר.
 

xthe punisherx

New member
דוגרי

מה סמרטוט כחול לבן לא היו בעיתון לא מזמן? יוסלס לא ? יוסלס פאנקייק ומאן אלייב לא מופיעים בערוץ 24??? (ועוד כמה חברים) להפך, אני הכי גאה בעולם כשאני רואה אחת מהלהקות האלה בטלויזיה, אפילו אם זה באיזה ערוץ "מסריח" כמו 24 או לא יודעת מה. רענן ולורל, אל תשקיעו זמן ואנרגיות בלענות לכל אחד מהמפגרים פה.
 

punker182

New member
חחח, גנבת לי את מה שרציתי להגיד..

אני בא לכתוב את ההודעה הזאת ופתאום אני רואה שכתב אותה.. כל הלהקות האלה נחשפות לתקשורת, ומה רע בזה?
 

punker182

New member
דרך אגב

וידאו של 10 דקות מהבארבי כפר סבא.. http://high-fiber.com/beat69/Beat69barby.wmv
 

becker

New member
וואו כמה שטויות

אין שום קשר בין להיות בתוכניות טלויזיה או ברדיו להתמסחרות... התמסחרות זה שלהקה משנה את הסגנון מוזיקה שלה בשביל שתתאים לקהל מסויים (גם אם להקה מנגנת סטריט פאנק בגלל שהם רוצים את התשומת לב\אהבה\כסף של הקהל הספציפי הזה זה לא שונה מלהקה שמנגנת פופ בשביל נערות קטינות וחטובות). ביט 69 לא שינו את הסגנון מוזיקה שלהם בשביל אף אחד, ברור שהתתקשורת אבל רוצה לפרסם אותם, לא ביגלל הכישרון המוזיקלי שלהם, אלא בגלל שזה להקה צעירה.. אבל חלאס תרדו מהם... סך הכל הם לא עושים משהו שהוא נגד ה"אידיאלים" שלהם והם לא עושים משהו שהם עצמם לא רוציים לעשות..... להפך, כל המכוערים שאומרים שהם לא רוצים להיות בטלויזיה או ברדיו או בעיתונים או משהו כזה , למרות שהם כן רוצים באמת, מונעים מעצמם דברים שהם רוצים.. אז זין על זה, וזין על ערכים של פאנק, ועזבו אותם בשקט ותנו להם לעשות מה שהם רוצים..
 

LUNCH BOX

New member
אמר מלך האידיוטים של היקום.

חתיכת אידיוט. אפילו עובד שונא אותך.
 
למעלה