פה הולכות להיות תגובות.

Salad Days

New member
הנה משהו שתזכור להבא שנשרף מגבר

בעיירת קרית אונו... "ואחד המקומיים יצא גבר ויצא להביא מגבר חדש" זהו ליאור הראסטאפארי בנו של הליצן העונה לשם "איציק הליצן". כדי שתזכור את השם שלו לפעם הבאה שנצטרך אולי מגבר להופעות פה בקרית אונו.
 

fentoozler

New member
איזה כיף זה להלחיץ את נדב

היו הופעות טובות. בוא לבר היה נחמד, איבל וויזל היה די מצחיק, ברוטאל אסולט מעולים כרגיל וזמן פציעות היו ממש ממש טובים, מוזיקה נורא מעניינת. חתיכת מגבר, כואבות לי הבהונות.
 
היה בנזונהה!!!

היה חזק הלהקות היו מעולות! תארגנו עוד DIY כאלה למה זה היה מוצלח לדעתי לאללה... ופאק איבל וויזל חזרו אחרכך ? זין לא ראיתי ת'חלק השני.. איזה שירים הם עשו שם ? טוב בכללי היה מעולה!!
 
ערב די חלש

הגעתי לקראת סוף ההופעה של בוא לבר. זאת ההופעה השניה שראיתי, מילים מפגרות על עישונים ושירים שחוזרים על עצמם להקת בדיחה.. שאנלא יודעת למה מתלהבים ממנה איוול ויזל.. אין לי הרבה מה להגיד כי זה לא הטעם שלי אבל נראה לי שבפעם האחרונה ראיתי אותכם בפרדס חנה, ושם הייתם יותר טובים מאתמול. ברוטאל אסולט - היה טוב כרגיל הופעה ארוכה במיוחד, נהנתי :) זמן פציעות - ההופעה האחרונה בערב כשהרבה אנשים כבר התפזרו (וזה היה לטובה) היה מבולגן משהו אבל כיף כתמיד! ניר אתה כן יודע לנגן! זהו.. מקווה שההופעות ביום חמישי יהיו הרבה יותר טובות
 

rc2c

New member
יש

את ההופעה הכי טובה שהולכת להיות החודש... טסטיקלס טוגדר אינסיטנקט ודד רבינז...
 

OPERATi0N_iVY

New member
איזה כיף היה אתמול!!111ONEONEONE

בעקרון, באתי לשבת בחוץ ולרכל עם החברים שלי, לא תכננתי להכנס. לא מכירה את הלהקות. אבל שולץ, הפאנקיסט החמוד מאחת הלהקות, שאני מדברת איתו ב-M.S.N. Messenger שם אותי ברשימה אחרי שהיה לנו איזה קטע... חחחחחחחח, לא משנה.... קיצר, "בוא לבאר" ניגנו מין פאנק של שנות ה-70, או משהו כזה, וזה עם הגיטרה והאף (מ-Useless I.D.?) עשה לבד קאבר לשיר ההוא שאני מכירה של STICKY LITTLE FINGERS, או משהו כזה, והיה כיףףףףףף..... וחרפק החמוד נתן לי מקל תופים......... =))))) את Evil Weasel אני מכירה כי בקר שלח לי שירים שלהם באינטרנט.... הם היו ממש טובים, מזכירים לי את NOFX, והבדיחות שלהם, חחחחחחח, נקרעתי!!!!! באמת........... אחרי זה הייתה להקת הארדקור שאני לא מכירה, והם לא ישבו טוב, ולא הבנתי כלום. "זמאנקי סאן אוף פציעות", או משהו כזה, עלו אחרונים, וצחקו על הקהל וניגנו את SKA SUCKS (נו... של Against All Authority!), למרות שלהקת ההארדקור האחרת כבר עשתה את זה 40 דקות קודם........ לא יודעת למה.... ואז יצאתי להצטלם בחוץ עם כולם! =) החבר'ה שצילמו, תשלחו לי את התמונות שלי איתכם ל-M.S.N. Messenger, בבקשה! זה [email protected]
 

xthe punisherx

New member
ביקשת? קיבלת...

בתמונה הזאת את עם סתיו מחיפה, תפוחי מלהקת טוגד'ר, ועוד איזה שניים, קשוחים. הפרצוף שלך לא התקבל בתמונה משום מה, כי את פשוט מכוערת, טיכו.
 

itaikuskus

New member
נדב

ליאור צודק. זה בלתי יאומן. באמת הוספת לעצמך עוד נדב.
 

Salad Days

New member
תנו לו אוכל, אנורקסיה תהרוג אותו!%^

פאק אני לא היחיד שהשתנה קצת מ 2003
 
למעלה