פה הולכות להיות תגובות.

Ellabll

New member
חוץ מזה...לביטים יש אידיאליזם?

לא בקטע של להעליב, פשוט, לא נראה לי שאידיאליזם כרגע מעניין אתכם ...ככה שהם לא "חוטאים" בכלום.
 

UnderTown

New member
אין קשר לכסף...

שמע רענן... אתה תמים... אתה עדיין לא מבין את זה כנראה. הם חבורה של סטודנטים מטומטמים, שרוצים לצחוק עליכם ולא יותר. אתם נראים להם כמו חבורה של ילדים חמודים, והם יגחכו עליכם בחדרי העריכה. גם אם תקבלו כסף, בחיים לא הייתי מסכים שייכנסו לי לחיים קבוצה של סטודנטים מכוערים ויצלמו עליי סרט לערוץ 8.
 

ה סקרן

New member
למה שירצו לצחוק עליהם

אני חושב שאם הייתי צריך לעשות סרט דוקומנטרי, זה היה יכול להיות אחלה נושא
 

punker182

New member
לצחוק עלינו? סטודנטים?

הם ממש לא סטודנטים. הם במאים שכבר עשו סרט דוקומנטרי שאפילו זכה באיזה פרס.
 

itaikuskus

New member
איכס

בא ישי ברגר ואומר כמה מלים על סטודנטים, ואתם מחליטים לתפוס על זה גל, הייתי אומר כמה דברים, אבל אני אגיד רק שאף אחד מהם לא סטודנט= אתה לא יודע על מה אתה מדבר.
 

UnderTown

New member
מה זה משנה?

מה שחשוב, זה שאלה אנשים שבאו להעלות גיחוך וצחוק מהפאנק בארץ, ובטח שלא איכפת להם מי יודע מלהראות את החיים של ביט 69 או משהו כזה.
 

itaikuskus

New member
אני לא חושב כמוך

אולי העלאת הגיחוך כלפי פאנק בארץ תהיה תופעת לוואי אצל חלק מקהל היעד שיצפה בזה (בהנחה שזה יוצא לפועל), אבל אם באמת הצלמים באים לעשות על ביט69 דוקומנטרי או משהו, סמוך עליהם שזאת המטרה שלהם. הנקודת מבט שלי לגבי האינטרסים שלהם היא דיי נאיבית לצערי, אבל אני לא נכנס לזה כי זה לא העניין. אף אחד לא הצמיד לילדים מביט69 אקדח לראש, הם ידעו מול מה הם עומדים, אני מניח שגם יידעו את ההורים שלהם. ביט69 גם מעולם לא התיימרו להיות משהו אחר, ולכן כל הטוענים ל"זיוף" או "התמסחרות" (השם ישמור) יכולים לסתום תפה שלהם, כי הטענות שלהם לא ממש תופסות.
 

themisfits

New member
יא אללה

אני באמת לא יכול לחשוב על דרך יותר טוב לסגור את השבוע המזדיין הזה שהיה,היה ערב בן זונה! כל הלהקות הביאו הופעות מעולות למרות הפאשלות הרבות והבעיות הטכניות. אבל זה היה פאנק רוק. לפי דעתי זמן פציעות הביאו את ההופעה של הערב,מי שלא חושב ככה יכול ללכת להזדיין. היו די הרבה אנשים. מכוערים,מוזרים ומגניבים כאחד. סה"כ היה ערב מוצלח וכל הקרדיט צריך ללכת ללהקות,לאנשים הרבים שעזרו בארגון,ולמאסטר איתי אלזרדל שאירגן לכם אחלה של ערב ולמרות זאת לא יכולתם לעשות לו ג'סטה ולגלח את הפוני המכוער שלכם. סעו.
 

LUNCH BOX

New member
אזזזזזזזזזז

טוווווווווב היה בסה"כ כיף... בוא לבר-כרגיל היה צחוקים ובנזונה.שום דבר לא מהרגיל חוץ מזה שהסאונד היה מעפן והיה מסריח מהמגבר שנשרף לאחר מכן. איבל וויזל -חלק ראשון-למרות שהתעקשתי שאני לא ישתה לפני ההופעה הזאתי בגלל שעשינו חזרה אחת ואנחנו לא מוכנים להופעה, ג'ו התעקש על זה שאני ישתה והתוצאה הייתה שלא היה לי מושג מה ניגנתי אתמול....קצב? לא ידעתי מזה... תודה לאלון ששרף את המגבר כי באמת שלא היה לי זין להמשיך להופיע. אבל זה לא אומר שלא נהנתי. ברוטאל אסולט- אממ לדעתי זאת הייתה ההופעה הכי טובה שלהם שראיתי, וזאת ההופעה הכי שנהנתי בה אתמול, היה ממש כיף! מקווה שההופעות שלהם יהיו ר-ק כמו אתמול. איבל וויזל -חלק שני- בחלק הזה הייתי הרבה פחות שיכור, אז היה לי יותר מסודר מה הולך. אבל עדיין לא היה לי מושג מה הולך... בחלק הזה יותר נהנתי, אולי כי הייתי מודע לאיזה שירים מנגנים או הכיף של הקהל...אז בנזונה... זמן פציעות- ראיתי תחברה מנגנים פעמיים, אבל בהרכב של ה"טריו" אז אני חייב לציין שההרכב עכשיו לדעתי לפחות הרבההה יותר טוב מהקודם...!!! בסה"כ היה ערב הופעות טובות. תודה לאיתי והחברה שאירגנו תהופעות! היה בנזונה. סססעמק נשברה לי שן אתמול.
 

Salad Days

New member
ווא היה ממש כיף

ב8 עוד לא היו ממש אנשים, אחרי זה באו עוד מלא. בוא לבאר היה מצחיק וטוב, איבל ויזל גם כן, היה מצוין אחרי איזה חצי שנה שלא ראיתי אותם, חבל שחילקו את ההופעה שלהם לשניים, כן דרך אגב מי שלא ידע אחרי ברוטאל אסולט היה המשך להופעה של איבל ויזל. ברוטאל אסולט היו טובים מן הרגיל אתמול אולי זה הקהל גם שהוא יותר מעורב, לא יודע היה יותר כיף ומצחיק,. זמן פציעות זו הייתה פעם ראשונה שראיתי אותם, אהבתי פחות או יותר, המוסיקה עדיין הייתה קצת שונה מש שאר הלהקות, אבל טובה. קיצר היה סבבה, יש לי תמונות מאתמול אבל יש בעיות קצת, למה אין בטריה אז העברתי רק איזה חצי מהתמונות והמטען של המצלמה לא אצלי והיום אני צריך להחזיר אותה לדוד שלי. בכל מקרה אני ישתף אותם ממחר בסולסיק (FinGer! זה הניק חפשו ביזרעעעל פאנק) , למי שיש שישלח לי הודעה ואני יאשר לו להוריד.
 

NSHC

New member
מעולה

שיחקתם אותה כל הלהקות ,היה טוב מאוד!
 

itaikuskus

New member
הפאנק לא מת

חתיכת קלישאה מכוערת, אבל זה מה שהבנתי אתמול. כמה שבשנה האחרונה ניסיתי להתכחש לו, אתמול בעט לי בפנים-עדיין יש סצינה, ואתמול היה ההוכחה איך כולם עובדים ביחד וכל אחד נותן מעצמו. תודה לגיורא, שלקח חלק ענק באירגון,פינגר על התיווך עם המקום,העזרה והדיסקים שהוא שם בין הלהקות, גוצי שהסיע את התופים והציל תערב, קורי שתרם את התופים שלו למאורע ובכלל החבר'ה מאיבל ויזל עזרו עם הסטנד והמגבר השני (שאותו הם השכילו גם לשרוף, לחוסר מזלם), תודה רבה מאוד לנדב בן חורין, שתוך כדי הופעה לקח המון על עצמו, עמד בכניסה, ועשה קצת סדר, תודה רבה גם לנעמה שעד שסגרנו תקופה לא זזה מהכניסה ועיטרה בסמיילי עצוב את ידם של הנכנסים, נעמה, את נהדרת. תודה לאלון שהרים את ההסעות, תודה ליניר שיחד עם נדב נשא על ברכיו את העול בדמות מגבר מרשל,לדימה שעזר עם ההגברה,לבושת על המגבר,לבחורה שפינגר לקח לה תמגבר בס. תודה ללהקות שבאו לנגן, בוא לבר, איבל ויזל וזמן פציעות, להקות בונבוניירה. לא יודע אם שכחתי מישהו, ואם כן, אני מצטער, תודה לכל מי שצוין, שנתן מעצמו בלי ממש לצפות לתמורה חוץ מהחזרי הוצאות כמו דלק וכו', בלעדיכם לא היה ערב, אתם גדולים. ועכשיו להופעות- בבוא לבר עמדתי ליד הכניסה, אבל שמעתי בעצם להקה במקום הטבעי שלה. סאונד צורם, לא ממש ברור מה הם שרים, המיקרופונים מודקים עם סלוטייפ לסטנדים (אחד מהם היה סטנד לקראש), הרבה צחוקים, הרבה מצב רוח, הרבה פאנק רוק. איבל ויזל שתו יותר מדי, גם ההופעה הייתה רצופת תקלות, פאשלות וכל הבא ליד. לא חושב שהם ממש ירצו לזכור תהופעה הזאת, הם להקה מצוינת ברגיל, והולכים לתת הופעות הרבה יותר טובות מאלה. הם כל כך רצו להופיע ולא ויתרו גם כשהמגבר נשרף, ואחד המקומיים יצא גבר ויצא להביא מגבר חדש. ביינתים, אנחנו עלינו (ברוטל אסולט). אין לי הרבה מה להגיד על זה. היה כיף חיים, תודה לבקר שנתן לי את הבס שלו, ולקורי שנתן תמצילות לנדב. היו המון תקלות ופאשלות, אבל על הזין, מסתדרים עם מה שיש. תודה לכל מי שהיה בחוץ בהופעה הזאת, אתם נהדרים, תמשיכו ככה. איבל ויזל עלו כדי לסיים את ההופעה שלהם בכבוד, ובאמת נשמעו קצת יותר טוב, קורי קצת התפכח, ורוב ה"להיטים" היו בקטע הזה של ההופעה שלהם. ההופעה הכי טובה בערב, הייתה של הלהקה האחרונה, זמן פציעות, ובאופן אירוני, אולי מחצית מהאנשים שהיו בפנים בלהקות הקודמות, נשארו בפנים (הסצינה מורכבת מחבורה של גאונים). זמן פציעות לוקחים את ההארדקור שלהם למקום מאוד מוזר ומאוד מעניין, גיא לא מסתפק בדיסטורשן ובפאואר קורדס, ומוסיף את הוואה וואה שלו ליצור כל מיני קטעים מעניינים. מאוד הערכתי את זמן פציעות על ההשקעה בהופעה שלהם. הם היו האנטיתזה שלנו, באופן מכוון, בקטעים בין השירים, פתחו את ידיהם והביעו את אהבתם אל כל באי ההופעה, ואחרי כל שיר הודו לקהל הנפלא. קאבר נהדר לאנגרי סמואנז, שגם הוקלט בשביל הדמו לפני שנה וחצי, וזהו, אהבתי מאוד אתמול את מה שראיתי ושמעתי, הופעה מפוצצת אנרגיות, כל הנגנים מצוינים וטל נותן את הווקלז כמו גדול. גיא כל הזמן צוחק ואומר שהם הלהקה הכי טובה בארץ. אני כבר מתחיל לחשוב על זה יותר ברצינות עם כל הופעה שלהם שאני רואה. תודה למי שבא.
 

itaikuskus

New member
שיט, שכחתי

תודה מיוחדת לאפרת על ההסעה, אפרת היא ממש אוצר. תודה רבה.
 

xthe punisherx

New member
איתי, זו היתה אחת הנסיעות הכי כיפיו

כיפיות שהיו לי. תעסיקו אותי בתור הנהגת שלכם :) את בוא לבר פספסתי בגלל איזה דביל. ועד שהגיע זמן פציעות כבר הייתי כל כך עייפה \ כאב ראש \ חייבת להשתין ולשתות שלא היה לי כוח . אבל אני אוהבת אתכם, אז היה לי כיף.
 
למעלה