פה הולכות להיות תגובות.

themisfits

New member
פה הולכות להיות תגובות.

לגבי ההופעות שהיו אתמול בקריית אונו.
 

punker182

New member
.

היה אחלה. בוא לבר היו מעולים. ואיבל ויזל- ואו אחת הלהקות הטובות! הם פשוט מעולים! קורי הפציץ... היה ממש טוב
 

MrFurious

New member
היה טוב מאוד.

ואפילו לא היו רבע מהמתנחלים הערסים שהיו בחוץ פעם שעברה. בוא לבר היו צחוקים, איבל וויזל היו צחוקים אבל ברוטאל אסולט באמת היה הכי מצחיק והכי טוב. ג'ניה הגיבור החדש שלי. אני יודע שהיתה עוד להקה, אבל אני לא הייתי.
 

themisfits

New member
תגיד לי בחור

הלובש שטיחים הגבוה ושתי החברים שלו שבאו עם מצלמה,באו בעצם לצלם אותך ואת הלהקה שלך או שהקשקוש הזה של "אנחנו עושים תחקיר על להקות צעירות,אנחנו פרילנסרים" זה נכון?
 

Salad Days

New member
הצלמים האלו באים בשביל

הביט 69אים שהיו אתמול נראה לי, אחד מהם אמר לי בסולסיק.
 

punker182

New member
הצלמים האלה

עושים עלינו סרט דוקומנטרי.. הם עדיין לא התחילו את הסרט באמת.. הם עושים תקופת ניסיון כזאת כדי שנראה עם זה מתאים לנו ולהם.. הם בעצם מצלמים אותנו בכל מקום. למשל אתמול יצאנו להופעה אז הם גם היו וצילמו.. הם פשוט מצלמים את כל מה שאנחנו עושים.. אם זה בבית,אצל חברים, בבית הספר.. בכל מקום פשוט הם באים עם מצלמות אה פינגר, אני דיברתי איתך בסולסיק.....
 

Outwit

New member
עצוב?

עזוב הדבר היחד שיש לי להגיד על מה שאמרת זה ט-ו-ב
 

MrFurious

New member
בקיצור

עושים עליכם ריאליטי טי וי, יותר מזה, עושים עליכם כסף, לא, שניה, עושים ממכם צחוק... פאנקיסטים כבר לא תצאו הא? אבל בעצם כל מה שרציתם זה להיות הבלינק הישראלים לא? בהצלחה עם זה..... אני יודע שכשייצא הסרט אני הולך לראות אותו, אפילו פעמיים ולצחוק כמו שלא צחקתי בחיים :) מצטער אם יצאתי עליכם קשה מדי.... היום זה לא היום שלי ואתם לא מקלים עליי כאן.
 

MrFurious

New member
לא ניסיתי להצחיק אותך

רענן פוגל. אני יקשיב למינקית ובאמת ירד ממכם, כי אתם סכה"כ בני 13... מאחל לך בהצלחה ומקווה שאני לא יצטרך אי פעם לכתוב עליכם שיר. תודה ולילה טוב.
 

מינקית

New member
בונאאאאאאאאאאאאאאאאאא

כולה ילדים עם שיני חלב עדיין! תנו להם לעשות מה שבא להם.. כן...בלינק ,גרין דיי אנערף...זה מה שהם רואים...ככה הם נראים...אני לא אדבר על נשמעים כי מה עכשיו "פופאנקכושיליפאנקרוק"...על הזין אין לי מושג מי הם. הנקודה היא שהם טרף קל מידיי לכל החולרעות שבינכם...אל תנצלו את זה! עזבו אותם בשקט..תנו להם ליפול ,לקום, ליפול שוב ולחשוב אם הם רוצים לקום שוב בלי כל העצות הלבביות האלו שלכם. זה לא עוזר להם. ביטים, תעשו מה בזין שלכם.
 

punker182

New member
../images/Emo45.gif

בידיוק. ומה הקשר למיסחור? "הפרסום חשוב לכם יותר מהמוזיקה וזה מעפן".. זה ממש ממש לא נכון. מה הקשר?
 

yadan

New member
לא, הקטע הוא

שאתם נעזרים בכלי תקשורת כדי להשיג מטרה. זה פאנן להגיד לעולם שאתם קיימים, אבל הדרכים האלו (סרטים דוקומנטריים, כתבות בסופשבוע ואירוח בתוכניות בוקר למיניהן) פשוט מוציאות אתכם מפגרים. אם את אומרים "תארגנו עוד DIY כאלה", אולי אומר עליכם שאתם בעד להשיג את המטרות שלכם בעצמכם, אבל קורה בדיוק ההפך.
 
למעלה