פה הולכות להיות תגובות.

yadan

New member
בעצמכם

לא בעזרת גורמים בעלי מטרות רווח. להשיג את מה שאתם רוצים בלי להפליץ פוזה, ולהגיע לאן שאתם רוצים בעזרת היכולות שלכם ושלכם בלבד. התקשורת יכולה לרומם אתכם פלאים, התקשורת יכולה להרוג אתכם. תבחרו מה אתם הולכים לעשות.
 

punker182

New member
להגיע לאן שאתם רוצים בעזרת היכולת

שלכם בלבד? אנחנו עושים הכל לבד ומארגנים הכל לבד, אין מישהו שעושה את זה בישבילנו
 

yadan

New member
שמע חבריקו

הארגון זה רק חלק קטן מהעניין. כל מה שאתם מארגנים, מאוזכר בדרך זו או אחרת באמצעי התקשורת. אפילו אם אתם הולכים לבית הספר או לחברים, צלמי פפארצי מטורפים רודפים אחריכם. אתה יודע מה? זה ממש לא אכפת לי. תעשו מה שבראש שלכם, ושיהיה לכם רק אושר. באמת שאני לא מנסה להתנשא - אבל אני מאמין שאתם תלמדו כבר בעצמכם את כל מה שאני מנסה להגיד פה. לילה טוב.
 

bad religion

New member
לא נראה לי שהלהקה הזאת מחפשת

את הכתבות ואת הדוקומונטריה. אנשים מגיעים אליהם כי 1)הם די כישרוניים מוזיקלית (הרבה הרבה יותר מאנשים שמבוגרים מהם בעשור+ שמסתובבים במעגלים של הפאנק המקומי,ומן הסתם,בפורום הזה). 2)הם מאוד צעירים והרבה פחות מלאים בחרא מכל הילדות המכוערות האלה שבאות להופעות פאנק על מנת לעשות סנצסיה-להשיג זיון-לעשות רושם). תרדו להם מהווריד,ותפסיקו עם הקנאות,ברור שאף אחד לא חייב להסכים עם הדרך שלהם,גם אני לא מבין את הצורך של העולם בסרט דוקומנטרי אודות שלושה צפוניים שמנגנים בלהקת פאנק מסטיק,אבל וואלאק,מבחינתי אנשים שכל התרומה שלהם לסצינה הזאת היא נוכחות בהופעות (כניסה חינם) והודעות מרושעות בפורום תפוז נחותים מאלה שאשכרה מנגנים בלהקה. מטרות רווח? איזו הפלצה...לכולם פה יש מטרת רווח,לחלק מהאנשים מדובר על רווח כלכלי,לחלק האחר מדובר על נקודות סצינה,אני נותן יותר ריספקט למי שבא לעשות רווח כלכלי,לפחות להם יש כבר חברים. מי שבא לפה כדי לקטול ילדים בני 13 ולשחק אותה אידיאליסט הוא לרוב הכי הומו. בקיצור,ירדן,אתה קוקסינל ומגיעה לך כף שטות,אנחנו שונאים אותך.
 

Outwit

New member
פשוט

לאגו של כמה מהחברי פורום פה קשה לראות את זה.
 

yadan

New member
שום אגו ושם שיט

יעני אני יוצא גבר אם אני יורד על כמה ילדים בני 13?
 

yadan

New member
אסו?

הביטים באמת אחלה של אנשים, ובאמת ישי אין לי שום בעייה נגדם. הדבר היחידי שאני לא רואה לנכון זה כל החרטע ברטע סביבם, וכן- השרשור המיותר הזה הוא גם חלק מהשיט. הם סה"כ להקה שהחליטה להיות נבדלת משאר הלהקות בזה שהם הקדימו את זמנם כלהקה,גימיק נחמד - לא מעבר לזה. הקטע איתם זה באמת ההמולה התקשורתית שעשו סביבם, שלדעתי ממש ממש מיותרת, ויכולה רק להזיק - אם אתה חושב אחרת, ממש לא אכפת לי. הביטים טובים, שימשיכו לתת בראש.
 

מינקית

New member
אין פה שום "הקדימו את זמנם"...

על מה אתה מדבר?! המולה תקשורתית?!?! על כל כך הרבה להקות כתהו שתיים וחצי מילים בעיתון ושמו תמונה ענקית, זה לא אומר כלום ובטח שלא ראיתי אותך עף עליהם... אז עכשיו אתה סתם מסתבך בתוך החרא של עצמך, חבל. הבאת שם בסוף סוג של התנצלות. תעצור שם. סגרו את נושא הביטים ותמשיכו לדבר על קריית אונו.
 

yadan

New member
Qiriyat Ono Punk City

[לינק]http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_punk_cities[סלינק]
 

punker182

New member
../images/Emo45.gifישי צודק...........

והאנשים שכותבים שאנחנו עושים את זה בשביל כסף וכל זה.. אנחנו מקבלים מהדברים האלה שקל? לא, ממש לא. וגם זה לא מעניין אותנו. אנחנו בני 13, וכסף לא מעניין אותנו.. אנחנו להקה שעושה מוזיקה וזה מה שחשוב
 

yadan

New member
לא אמרו שאתם עושים על זה כסף

אמרו שעושים עליכם כסף אבל זה מביא לכם פרסום וכזה אז..בהצלחה
 

punker182

New member
ישי, חחח

"קרית אונו. עיר שמתקמצנת בווליום" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
חחח מה הקשר ?!

בוא נתחיל מזה שזה לא סגור אבל עזבו.. גם אם זה היה סגור: זה כל כך לא קשור! הם מתעדים אותנו עושים מוזיקה, זה הכל. מה הקשר לפירסום ? אין לנו מושג מה יקרה עם הסרט הזה אחרכך אולי סתם נשמור אותו לעצמנו בתור תיעוד של התקופה הזאת כלהקה. ולא שילמנו להם הם התקשרו אלינו והציעו את עצמם וכרגע אנחנו בתקופת ניסיון..
 
תזרמו

נסו לעשות על זה לפחות כסף - תמלוגים או משו, אנערף. זה לא אומר כלום לגבי כמה פאנק רוקרים אתם או לא, פשוט תשתמשו בזה נכון. הזדמנות קנטנה להציג לישראל פאנק ישראלי.
 

יוכריד

New member
הקשר הוא

שהם מתעניינים בכם רק בגלל הגיל שלכם, ולא שמים זין על המוזיקה שלכם. אתם באמת חושבים שהם הקשיבו לכל להקות הפאנק בארץ והחליטו שמוזיקלית/מילולית אתם הכי מעניינים? אתם גימיק בשבילם.
 

Outwit

New member
נו ו..?

סבבה אני יזרום איתך נגיד וזה נכון מה רע? יש להם דרך להפיץ תמוזיקה שלהם מה לא ככה?
 

יוכריד

New member
...

מי שלא מבין מה הבעייתיות בזה כנראה צריך לשמוע יותר דד קנדיז ופחות בלינק
 

itaikuskus

New member
שמעתי

אני עדיין לא רואה פה את הבעיה. בעצם אני רואה פה הכל, אני לא רואה את הטעם להתלהמות שלך.
 
למעלה