עשתורת

bugbuster

New member
עשתורת

אבא מביט כשאני מניקה. אוהבת את התחושה. אני מניקה את לידור והוא מביט בנו, בביתו והנכד הראשון וממש מוקסם. רק מוקסם? "את תפסיקי!" אמר לי בועז בעוינות מיד אחרי הלידה.. "את מה?" שאלתי בעיוורון, מופתעת. "להניק מול האבא שלך!" הוא ממשיך במשטמה, ודרך המבט בעיניו הבנתי כהבט דרך מראה דבר אסור? טמא? ואבא, הוא אכן רק צופה בנכדו הגרגרן כשהוא ממש תוקף את שדי אימו? ובועז? מרגיש מאויים מהמראה? כיצד אשתו חושפת שדיים מול ובנוכחות אביהוסבי בנו? מעולם לא ראיתי בכך דבר אסור. אני באה מבית חופשי. זוכרת את אנקות הריגוש מחדר ההורים. את תנועותיהן האחת על השני תחת השמיכה שלא היו עוצרים בה כשנכנסתי אני או שתי אחיותי לחדרם. או נכנסות למקלחת כשאבא ואמא התרחצו, וכך הם כשאנחנו, ומגיל ארבע עשרה אני מודעת למבטים שאימא הייתה מביטה בי ואמרת לי: "יוניתי.. את גדלה להיות אישה יפה." היא אומרת לי מספר פעמים, עד שלבסוף לא התאפקה ושאלה: "את לא שואלת מה זה אומר? או למה אני אומרת ככה?" "למה?" שאלתי, ואמא אמרה, אולי אסור לנו כבר להיכנס למקלחת כשאתן שם..." ואני לא ירדתי לדעתה למי התכוונה במילה 'לנו' ולמילה 'כשאתן.' כמו להוסיף בלבול היא אומרת לי כעבור זמן מבלי להסיר את עיניה מחולצתי: "אבא אומר שיש לך גוף יפיוף." היא מעבירה יד על כתיפי, ישבני, ומעלה על ביטני ונעצרת בחזי הקשוי. "כן יוניתי, הם גדוליםםם, מוצקיממ-םםם, השדיים שלך" ומלטפת. והפיטמות מיזדקרות, ואני מדמיינת אותה מספרת, לאבא, -הם מספרים הכל! - חום נעים פושט בי. חום של החמאה. לא זו לא מיניות, חשבתי עד לטרוניותיו של בועז, כי הרי הוא הראשון שכנערה הייתי מראה לו כל חזייה חדשה שמודדת, מראה לא במציאות, לבושה בה לראווה, והוא זה שממליץ לי על רצועות דקות יותר, או ספלולים רכים, אולי מרווחים יותר או מכונסים לחשיפת העופרים או עטיפתם, או הצבע., ועד כמה אהב סגול! כל אלה עוברים בזכרוני כשלידורי יונק מהפיטמה בשקיקה, ומאט את יניקתו עד שכמעט ירדם כשראשו מונח על השד המלא והכבד מאוד. אבא מביט בנו ואומר: "אסור היה לבועז לצאת לנסיעה הזו! אשה מניקה ורתוקה לבית, והוא יוצא לו לאפריקה להשד יודע מה עוד." "כן." אני משיבה. מה הייתי עושה ללא עזרתו של אבא בלידה, אמא הן כבר איננה בחושיה כלל. אבא הוא הסב והסבתא, ומפליא בתיפקודו וביחוד בשבועיים האחרונים מאז נסיעתו של בועז. אני מנסה להסיט את לידור שכבר שבע מהפיטמה ולהטמירה במוצץ, הוא מסרב. נאחז בשד הכבד כטובע בקש ומחדש את יניקתו. "תני לו יוניתי, חסר לך חלב?" אבא לוחש ואני מביטה בו לפתע, חדורה בהנאה. מוסטת לרווחה וחפה מריגשי אשמה לטרוניותיו של בועז על המתרינות שבחשיפת שדי ביפני אבי, לתחושת הקירבה ששבה ונרקמה בנו כמו השבת ילדות אבודה ומתחייכת לי. אבא מבחין בחיוך, ופניו כמו מחווירים בעידון שלא ראיתי מימי. "אלוהים יוניני יפה לך ככה." הוא אומר כמעט בלחישה, לא מסיר את עיניו, ולידור כמו מבחין בסבו, ויניקתו קולנית מעט. אבא מביט מרותק, מתקרב, מתיישב בצידי על הספה, ומבלי להסס מניח יד על קימור השד הפנוי. רק למגעו הקל הפיטמה מטפטפטת, עמוסה, מגירה. אבא מרטיב את שפתיו, מהסס רגע, ואחר מעביר אצבע מוחה על הקימור כולו ומגיהה לפניו, לנחיריו המתרחבים לניחוח פריון שכל גבר נושא במוחו, מלקקה בלשונו, יונקה בשפתיו. "אלוהים יוניתי, זוכר שהבטתי בך מתקלחת בת שש עשרה." הוא לוחש, וידו מעיקה ברכות על החמוק התפוח שעסיסו ניגר, ושוב הוא מלקק את אצבעו, כשנכדו הרעבתן מאט בשנית את יניקתו. "זה חסר לי. חסר לי חסר לי אבא." אני מלחשת מבלי להבחין מה אני ממש אומרת, "מתגעגעת שתגיד לאמא כמה אני אשה." אני שומעת את עצמי, "זו אני? אני? הילדה הקטנה שלך?" אומרת ולוחשת בהיתנשמות, ומטה את ראשי לאחור על מסעד הספה, מודעת היטב להיתנשמותו של אבא עת השד שהוא נוגע בו כבר בחופשיות, תומך ומלטף, מיזדקר עוד יותר, מיתנשא בשיא תפארתו מול עיניו. כן. עכשיו. עכשיו אני יודעת, הוא מיתכופף. ברוך, באיטיות, לא מרפה את עיניו מלחקוק את המראה, ואני מסייעת לו, מבלי להנמיך את שדיי המיזדקרים ומבלי להנמיך את עיניי, מכוונת את פיטמתי הזקופה זקופה לשפתיו. אבא מוצא את פיטמת השד, ממש כפי שנכדו מגשש על העטרה, באותו אינסטינקט יניקה הטבוע בו מלידה, ובאותן שפתיים שהרבו לנשק שדי נשים, מיתכוונן, יונק בשאיבה ארוכה ארוכה, כשחלבי ניגר לפיו ואני מניקה, מניקה, מניקה! שופעת לראשונה את מלוא תנובתי. ועוד חלבי במותני, שופעת כולי. שלושה דורות כמו מיתכנסים בי ליכדי אני אחת גדולה ועצומה. "עשתורת... " הוא ממלמל. "אלילת פריון." ושפתיו נהדקות, ידו מגששת על שדי, כמה שיוכל מבלי להסיט את נכדו הגרגרן הפעוט שנטש את הפיטמה, הולך ונרדם. פיטמותי שתיהן חשופות. ננגעות. נינוקות. אבא מלטף, מגשש ומנשק, ויונק יונק ויונק, ואני עוצרת בעצמי, ויודעת שאין זו רק הערצה לביתו ונכדו העולל. עכשיו, ידי מגששת גם היא, נעצרת לשניה על זיקפתו, משחררת כמו אריה מסוגרו את אברו הקשוי וחולפת בידי לאורכו. "אלוהים יוניני.." אבא מיתנשם, קרא לי בשמי האבוד מילדות קסומה רחוקה רחוקה, ואברו מיתנפח באותה חמימות ידועה. "ככה ממש אימא אמרה שיקרה לנו, כשאמרה, יוניתי תניק, ואתה תינוק ממנה. שלושה דורות, ושניכם לא תישבעו ממנה." עכשיו אין בי מעצורים. מסיטה את לידור בזהירות, הוא כבר'פלט' ונרדם, ואני מעבירתו חשופת שדיים לעריסתו, מסתובבת אל מולו של אבא ואברו הזקור המיתנוסס כמוט נישא, מורידה את תחתוני, נותרת בחלוק הפתוח לרווחה בלבד. "אבא?" אני לוחשת, "אני אישה?" ומתקרבת, ורוכנת, מנמיכה בכתפי ושדי הכבדים טופחים על פניו והוא מגיב מיד, קולטם ומנשקם וסוחטם בפראות, כמעט אלימות השונה מרכות יניקתו אך זה דקה לפני כן, וכך אני מעבירה ברך מעל ירכי אבי, אוחזת בשרביטו בידי ליצב את פעימתו, ומשפדת את ערוותי על אברו האדיר. "אישה? אישה? אישה?" אני מתפתלת בזיון אדיר, "כמו אמא?" "כמוההה ממש." הוא מחניק זעקה של גבר מחוסך, שכבר איננו בא בביאה על גבירתו האהובה זה שנים. הוא מיתגבר ומיטלטל כסופה משולחת, מזיין אותי כפי שאיש לא זיין מימי. "אישה, אישה, אישה, אישההההה-ההה!" הוא מישתנק ומיתגבר ונדרך ופולט זרע חם חם. "יוניתי ביתי, עשתורת שלי."
 

bugbuster

New member
יודעת נימי, גם לי היה קשה,

ועומד אחריה. עומד אחרי הכתיבה, ומנסה לשנות ממה שקל לי פי כמה, וגם הוא הרי קשוןי מספיק לעיכולם של רבים רבים. אז ניסיתי את אבא בת. בכנות נימי, נורא נורא מעריך את התגובה שלך. שלך.
 

bugbuster

New member
ועוד משהו.

אולי הכתיבה איננה סגורה סופית. האקט עצמו של מישגל אבא בת לא היה שלם אצלי. הוא נולד תוך כדי, אולי למען הצדיק את הסקס שבו. בלי מישגל, אשה אלילה שדבר לא עומד ביפני נשיותה, כולל אביה, או לו צולמה ככה, גם בנה כעבור שנים היה מרוגש למראה התצלום כיצד הוא יונק משדי אימו. היא היא הפואנטה שתפסה אותי יותר מיכל. שלושה דורות מיתכנסים לאימהות. לנשיות. טעיתי בהכנסת אקט המישגל? כאמור הכתיבה יכולה להערך מחדש. אשמח להערות. תמונות אישה מניקה היו פופלריות בזמנו. הן היו כביכול נקיות וחפות ממין. היופי האימהי. כמעט אייקוני נוצרי לבתולה הקדושה המניקה. קישקוש לראייתי. אז אני סוטה, אבל כל פעם שראיתי אישה מניקה, כילד היסתקרנתי, וכמיתבגר היתגריתי. עמד לי. למה ישנה לי הרגשה שאינני היחיד שאיננו עושה את ההפרדה הזו בין אימהות טהורה סו קולד לאותו מראה מפוצץ של אישה מגירת חלב משדיים תפוחים תפוחים?
 

נימשון

New member
אישה מיניקה אכן יכולה להראות סקסית

ולדעתי זו אכן סקסיות בהתגלמותה אבל שאב יראה בביתו אובייקט מיני וסקסי...
לא, זה לא נראה לי ראוי, מצטערת אולי זה חינוך שמרני ואולי זה כי ככה אני רגילה אבל ביחסים בתוך המשפחה אני לא רואה שום מקום לגיטימי למשיכה ולמחשבות מסוג זה.
 
זה לא שמרני

זה נורמלי. מה שמתואר כאן זה מחלה, חולי. אין שום כלום ליברלי בגילוי עריות כזה מעוות. אל תחשבי אפילו לרגע לקנות את הטענה המגוחכת ש :מי שלא מסכים לגילו עריות הוא שמרני"- זה שטויות במיץ וזה טענה שגם פדופילים טוענים אותה :אתה שמרן מידי בגלל זה אתה לא מקבל שילידם קטנים אוהבים סקס איתנו"! גילויר עריות זה דבר נורא ואיום ואני מזמינה אותך לקרוא בפורום "נפגעי תקייפה מינית" מה זה עושה לאנשים שצריכים לחיות עם הזיכרון הזה כל החיים, רק תקראי ואני מבטיחה לך שתביני .
 

מורני !

New member
אוח בחייאת ראבק

<ושלום לפורום> גילוי עריות זו לא מחלה. להגיד שזו מחלה, זה להפחית מהדבר הנוראי הזה. להגיד שזו מחלה, זה בעצם להגיד שהעושה זאת אינו אחראי למעשיו. אז, כן כן, אני יודעת שאת נפגעת. וכן, אני מבינה שאת סופר רגישה בנושא. כן. הפנמתי. אבל לא הגיע הזמן שתתחילי לחשוב לפני שאת ממלאת את המקלדת? אה וכן... כאחת שהטיפה כל כך ללקיחת אחריות על הדברים, מה דעתך גם לעשות זאת? סאמק. לכתוב שזו מחלה. הגעלת אותי.
 
גם לפה הבאת את הנקמנות שלך?

מה את רודפת אחריי??? תרדי לי מהעדשה ולכי תטפלי במה שמפריע לך. את חיה בסרט וכל מילה שמישהו אחר כותב את ישר מכניסה לסרטים שלך, אז יש לי חדשות: אני לא שחקנית אצלך! יש??? אין לי כוונה להיכנס איתך לעימותים, בעיקר כי הוזהרתי ע"י חברייך לפורום - כנראה שאת ממש שם דבר בהתקפות שלך על כל העולם! שלום ולא להתראות.
 

מורני !

New member
פרנויה קלה יקירתי.

רודפת אחרייך? זהו פורום. ואין הגבלה על המשתתפים בו. נכון, לא הייתי מגיעה אליו אילולא ההודעה שלך ב143, אבל את כתבת ולכן הגעתי. בפעם האחרונה שבדקתי פורומים של תפוז היו פתוחים לקהל הרחב, וברגע שאת כותבת הודעה, את צריכה לקחת בחשבון שיגיבו עלייה. ולפעמים, כן.. מה לעשות, לפעמים גם התגובות לא ימצאו חן בענייך. קורה. תתמודדי. וכן, אני ממש שם דבר. כבר אמרתי לך בתגובתי הראשונה אלייך שסביר שתיבת המסרים שלך תהייה מלאה.. אז? יש דברים שבאים ביחד עם התהילה.
 

מורני !

New member
אגב..

"כל מילה שמישהו אחר כותב את ישר מכניסה לסרטים שלך"... תגידי - זו לא את שכתבת בנחישות רבה בנוגע לכותב מלמעלה שהוא צריך לקחת אחריות על איך שאחרים לוקחים את הדברים שהוא כותב? יחי הצביעות.
 
תתעלמי מהפרובוקציות.

במקרה הזה פשוט חבל על האנרגיות מהסיבה הפשוטה שלכל בן אנוש יש את הדרך שלו להתמודד עם עצמו- ולמלא את צרכיו- צרכים אלה ישתמשו בך ובתגובות שלך כדי להיות מסופקים. תתעלמי!!!!
 
מה זה?????????????

גועל נפש!!! פעם ראשונה שלי בפורום הזה ואני בהלם- גועל נפש חולני ומזוויע!!!!! שלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

lake of fire

New member
האם../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

האם הצודק מבחינה חברתית הוא תמיד הטוב והיפה המממש את מאווייו הארוטיים בצורה "בריאה" ו"נכונה"?
האם ה"בעיה" הארוטית גורמת למשבר החברתי או להיפך?
האם הצודק הוא זה שלא מצליח לממש את ציפיותיו הארוטיות ה"בריאות" כשלעצמן, ומפנים אותן לבעייה נפשית?
האם האיפיון הארוטי הוא אפיון מיתי או פסיכולוגי?
לו המשבר האירוטי היה נפתר "בשכול" ו"כישלון" עדיין היית מרגישה את אותו הלם? פוסט מיוחד במינו שבו מוצג המשבר הארוטי כמשבר נפשי שהוא משבר קיומי. אתה גאון באגי ג א ו ן
 

push

New member
תרגעי כבר.

את היסטרית למדי.את בכוח מנסה להכניס פורומים שונים בתפוז ללחץ? הסבירו לך כבר שיש הבדל בין דמיון,פנטזיה לבין מציאות. עכשיו רק נשאר לך להבין את זה.
 
אין לי מה לאמר ../images/Emo4.gif

אין לי מה לאמר ולא בגלל שזה חיובי לא נוהגת להגיב כאן. אבל לא חושבת שיש מקום לפרסם כאן את זה. ולראייה התגובה של האישה מפורום אחר שהעלית למעלה
 

bugbuster

New member
ראשית תודה לתגובה. "ראיות" הן כבר

עניין אחר. אז עוד אקשה על עצמי. שרשור פורום נשואים נשואות שרשור פורום סקס וואי נאט התגובות חריפות לשלילה. ואף על פי כן, ראייה? נושא גילוי עריות היה הראשון שפרסמתי בפורום. הוא היה מתפרסם בפורומים אחרים בלעדי. הוא תוצאה הכרחית לחיסיון האינטרנאט. מתי לפני כן העיזו הסוטים להודות בסטייתם זו? אבל החסיון, איזה כוח מניע גלום בו. יטעה מי לחשוב כי הרשת תגביר את התופעה. היא רק תביא לתודעה ואחוז הנוהים / נוטים / סוטים, הרי ישאר גודל קבוע, כפי שהיה וכפי שישאר, ולא לי לכמתו באחוזים או יחסים, אלא רק להגיד בפה מלא, הוא ישנו. ובכך אני רואה את החשיבות. ורק להזכיר, אין כאן דווקא מסע צלב לנתינת לגיטמציה. בראש וראשונה, עשתורת היא סיפור!
 
למעלה