עשתורת

Amina

New member
מקסים, באגי

מכיוון שברור לי שאתה יודע את הגבול שבין פנטזיה למימוש שלה אז אני קוראת ומתייחמת ונהנית אילו המצב היה שונה הייתי מגיב באותה התנגדות שהובעה כאן למעלה נכון, יש משהו לא טבעי בסיפור העלילה הזה, נראה לי שהיה מקום לבנות יותר את העלילה כך שהיא תסביר איך יתכן שאבא ובת מגיעים לכלל יחסים מלאים: לתאר את אוירת המיניות והמשיכה הבלתי נשלטת ולהביא אותה לכלל מיצוי בערב שבו הבעל רחוק והשדיים חשופים ולהתמקד יותר בהיסחפות שלא ניתן לעצור אותה אבל אז זו היתה הפנטזיה שלי ולא שלך ובשביל זה יש פורום פנטזיות, לא?
 

bugbuster

New member
ואההה.. עצומה אחת..

אז פנטזי את! כאשה! ככה! המראה המדהים הזה של אשה בעלת שדיים משגעים, תפוחים מלב, מגירי חלב אפילו ללא נגיעה בפיטמה, כשהאב מול ביתו. פנטזי...
 

מורני !

New member
שאלה

"הפורום משנה כיוון מאז אמצע יוני. ניתנת בו פתיחות לכתיבות שוליים. הנקודה המנחה היא - כל עוד ברור שזו פנטזיה. ואם זאת ובנוסף לא תותרנה פנטזיות המטיפות לאלימות פושענית. ילדים וקטינים הם מחוץ לתחום לפנטזיות בכל צורה ואופן. " חלק מהודעת המנהל, שאני מתארת לעצמי שאתה מודע לה, כאחד ממנהלי הפורום. האם הודעתך לא מתארת ילדים וקטינים? למרות שהוא לא החלק המרכזי בהודעה, הילד קיים ולוקח חלק במתרחש. באמת רוצה לדעת. אשמח לתשובה.
 

bugbuster

New member
לחלוטין לא.

התינוק בסיפור איננו שותף. לו היה תאור שבו הוא, התינוק שותף, וכשותף אני מתכוון לפעולה ואקט כל שהו אזי אין חולק לצידקתך. היה והתשובה מספקת, האם תוכלי להתיחס עכשיו למעשה האב והבת? תודה לך.
 

bugbuster

New member
לו הייתה ההודעה מופנית לכותב

אחר, הייתה נמחקת מיד. כיון שהיא מופנית אלי, ובהקשר הכתיבה האכן כה קשה לקבלה, אני משאיר אותה על מקומה. אשמח אם תתבטא בצורה מפורטת יותר, ובתגובה הולמת. לו תוסיף תגובה מהסוג הקודם, היא תמחק לאלתר. אני מודה לך.
 
אני בהלם...

רק עכשיו שמתי לב.... החלאה הזאת שקורא לעצמו bugbuster נהיה מנהל האתר? עם זה שהוא מטריד כל דבר שזז באתר, נהנה לפגוע באנשים שלא חושבים כמוהו, ובכלל מתנהג כאדם לא תרבותי, עם זה כבר השלמתי. אבל לתת לאחד כזה להיות מנהל האתר? פשוט בושה. לאיזה רמה נמוכה עוד אפשר לרדת? ובסדר... הוא בטח ישתמש בכוח שניתן לו כדי למחוק הודעה זו, נקווה שלפחות עד אז יהיו הרבה שיקראו...
 
אסתי69

יש היום ניתוח יחסית לא קשה להוצאת הלשון מהתחת של מנהלי פורומים- אני מציע לך לנסות למה הלשון שלך תקועה כל כך עמוק לחבר הסוטה שלך בתחת שהמוח שלך כבר לא יודע מה היד מקלידה. מבזק : אם תצליחי לעבור את הניתוח בשלום אולי תחזרי למציאות ותלמדי שלא כל מי שלא מסכים איתך ועם ההוא שאת סוגדת לו הוא דפוק בשכל, מתלהם או רמה נמוכה- אלא בן אדם עם דעה לא פחות לגיטימית משלך - ולעיתים קרובות עם דרך התבטאות הרבה יותר מכובדת משלך!!!! הבנו את אומנות החנופה- עכשיו תני לאחרים להתבטא - וואללה- חשבתי זה פורום דמוקרטי לא????
 

אסתי69

New member
ואללה ואני בכלל לא מכירה

את המנהל הא... מה ל'שות יש דברים שהליקוק לא מתקרב אליהם אולי פעם תלמד, חבל שאתה שופט (כמו אלה עם ההתבטאות היותר מכובדת) אם אתה קורא לשליחה לטיפול, ו/או לזעקה לגבי רמה נמוכה של אנשים צורת ביטוי מכובדת יותר הרי ש....מה אני אגיד לך..... אולי אתה צודק.... המענין הוא שאני לא שלחתי איש לטיפול, ולא טענתי לרמה נמוכה של איש רק בגלל סיפור שכתב....אבל שוב אולי שירי מתוקים הם מה שעושה את הכותב לרמה גבוהה....קטונתי... שתהיה לך שבת קסומה ומלאת אהבה (וזה לא נכתב בציניות)
 
אם את לא מכירה אותו...

אז אולי כדאי שלא תמהרי לחרוץ דעה. הוא פגע בי ובאחרים (אחרות ליתר דיוק) ברמות קצת יותר נמוכות, כך שלידיעתך יש כאלו, והעובדה שיש לי גיבוי מעידה שאני לא לבד בעניין. תכירי קודם את הבן אדם לעומק, גם אם עכשיו במעטה של "מנהל" הוא מתנהג יותר מכובד כביכול. אבל אכן זוהי דמוקרטיה, זכותך להביע דעתך, כמו שזכותי לא להתייחס אליה מעבר למה שכבר עשיתי...
 

אסתי69

New member
צר לי אם נפגעת ממנו או ממני

אבל.... ההתיחסות שלי היתה אך ורק לנושא הסיפור או לנושא הפנטזיות ככלל ולא אליו ככותב ו/או כאדם... ושוב לדעתי זכותה של פנטזיה להיכתב בלי שישלח הכותב לטיפול זה או אחר :))
 
ואגב אגיד לך בסוד...

הסיפור עצמו לא הפריע לי, אולי אפילו אהבתי, כמובן תוך שאני שמה גבול גדול מאוד בין מה שקורה בפנטזיה ועל מה מותר לפנטז, לבין אם מקרה כזה היה קורה במציאות. בתור פנטזיה זה כתוב יפה ואולי אפילו מגרה. אבל אל תגלי ל"מנהל" הזה שאמרתי את זה...:) כאמור, ההתייחסות שלי היתה לגופו של אדם, ולעובדה שלאחד כזה נותנים להיות מנהל. אבל במחשבה שניה, אולי זה כמו לכלוא את הנמר בכלוב. עכשיו הוא ייאלץ לתנהג כמו בן אדם, ולי עדיין יהיה מותר להגיד מה שלו אסור...
 

lake of fire

New member
אותי סיפורי גילוי העריות שהוא מפרסם

מאד מגרים, האם עלי לשנוא אותו בשל כך??? האם האי שקט שהסיפורים האלה מייצרים אצלנו צריכים להיות מושלכים בחזרה אל הכותב??? תלמד לחיות בשלום עם עצמך!!!
 

Amina

New member
עשתורת - גירסא אישית

אבא מביט בי כשאני מניקה, איך שאני אוהבת את התחושה הזאת. אני מניקה את לידור והוא מביט בנו, בביתו והנכד הראשון וממש מוקסם. לא זו הרי לא מיניות, חשבתי בקשר לטרוניותיו של בועז, הוא הרי אבא שלי. "תפסיקי עם זה!" אמר לי בועז בעוינות כמה ימים אחרי הלידה.. "להפסיק את מה?" שאלתי מופתעת. "להניק מול האבא שלך!" הוא ממשיך בכעס ואבא צופה בנכדו הגרגרן כשהוא יונק את שדי אימו, ובועז? מרגיש מאויים מהמראה כיצד אשתו חושפת שדיים מול ובנוכחות אביה וסבי בנו? מעולם לא ראיתי בכך דבר אסור. אני באה מבית חופשי. מגיל ארבע עשרה אני מודעת למבטים שאימא הייתה מביטה בי ואומרת לי: "את גדלה להיות אישה יפה." היא אומרת לי מספר פעמים, וכמו להוסיף בלבול היא אומרת לי כעבור זמן מבלי להסיר את עיניה מחולצתי: "אבא אומר שיש לך גוף יפה" אבא אומר? היא מעבירה מבטה על כתפי, על ישבני, ומעלה על ביטני ונעצרת בחזי הזקוף ונועצת בו מבט. למה היא נראית לי מעט עצובה פתאום? "כן יוניתי, הם גדולים השדיים שלך" אני מקשיבה ואני מדמיינת אותה מספרת לאבא, -הם מספרים הכל! - חום נעים פושט בי, חום של החמאה. ואני מבחינה פתאום שהפיטמות שלי מיזדקרות, אני יושבת בחלוק הרחצה הפתוח למחצה, לידורי יונק מהפיטמה בשקיקה, ומאט את יניקתו עד שכמעט נרדם כשראשו מונח על השד המלא והכבד. אבא מביט בנו, המבט שלו נעים לי אבל מביך אותי גם יחד, כמה זמן עבר מאז שאמא התאשפזה? כמה חודשים? בטח לא קל לו להיות לבד אני חושבת וחשה טלטלה משונה, ואז אני נזכרת שגם אני כבר שבוע שלם לבד מאז שבועז יצא לנסיעת עבודה, ואני הרי אישה צעירה... וגל של חום עובר בי. גם אבא נראה מעט נבוך ומבולבל ואז הוא אומר: "אסור היה לבועז לצאת לנסיעה הזו! אשה מיניקה ורתוקה לבית, והוא יוצא לו לאפריקה להשד יודע מה" "כן" אני משיבה בקול שקט. איש לא מוסיף דבר, לא רוצים לקרוא לדברים בשמם. אבא מביט בתנועותיי שחושפות למולו את השד. האם הוא מתנשם לפתע? אני מביטה בו מזוית העין, חשה דחף אפל בתוכי ובהחלטה של שניה אני פונה להסיט את לידור ולהכניס לפיו מוצץ אך הוא מסרב, אני מנסה שוב, הפטמה שלי חשופה בפני אבא. לידור מסרב, נאחז בשד הכבד מושך את הפיטמה אליו ומחדש את יניקתו. אני מחזירה אל אבי את המבט ומתחייכת אליו. אבא מבחין בחיוך, ופניו מתוחים: "אה... זה... זה יפה ככה" הוא אומר כמעט בלחישה, מוריד שוב את מבטו, ולידור כמו מבחין בסבו, ויניקתו קולנית מעט. אבא מביט מרותק, מתקרב, מתיישב בצידי על הספה, ובהיסוס מלטף את ראשו של לידור אני מביטה כלפי מטה אל ידו הקרובה כל כך אל שדיי, חשה את הולם הלב, הוא מלטף את ראשו של לידור היונק והולך ונרדם, ידו נעה הלוך ושוב, אני מביטה ביד ומעלה את מבטי אל פניו ושוב למטה אל היד, הוא מלטף, היד נעה הלוך ושוב, מתקרבת הצידה, עוד, מתקרבת, אני מביטה בה ואז אני חשה את קצה אחת מאצבעותיו מרפרף על בשרי, אני עוצרת את האנקה המבקשת להתפרץ אך לא מצליחה להימנע מלהשמיע קול התנשפות. אבא מרים אליי את מבטו, אני רואה את עיניו הפקוחות ואת חזהו המתנשם, הוא מביט בעיניי, אני מביטה בעיניו ובלי לאמר דבר אני מרחיקה ממני מעט את לידור, ידו של אבא גולשת מראש התינוק, לידור עכשיו כבר ישן לגמרי ופיו מתנתק מהפיטמה, אני חשה את מגע האויר הקריר על הפיטמה הלחה ואז אני חשה את ידו החמה של אבי עליה... טשטוש גמור, ראשי סחרחר, כמתוך עילפון אני קמה כשלידור בידי ופוסעת מתנדנדת אל העריסה שלו ומניחה אותו בה, כל גופי גרוי ושטוף זרמים, אני חוזרת אל הכורסא, מודעת לכך שהחלוק שלי פתוח וכל גופי חשוף מתחתיו, ניגשת אל אבא ופשוט מתמוטטת עליו, מוצאת אותי שרועה עליו, על גופו, ידיו עליי בכל מקום, לא יודעת היכן למעלה והיכן למטה, רק יודעת שאיך שהוא הוא התפשט כי כל גופו הערום מולי והזיקפה שלו מתחככת בגופי, ואני נשכבת על גבי ומושכת אותו אל בין ירכיי המפושקות ובראשי עוברת המחשבה "בועז לא היה צריך להשאיר אותי לבד כל כך הרבה זמן" כשהוא חודר אל תוכי והחלב ניגר וזורם מפיטמותיי אל ידיו המגששות, והוא לא מצליח להחזיק מעמד וכעבור שניות אחדות ידיו נאחזות בשדיי בכוח, זרם של חלב פורץ מהן ושוטף את ידיו, כל גופו מתכווץ כשהוא מציף את רחמי בזרעו, נאנק וממלמל: אלת הפיריון שלי, עשתורת שלי.
 

אפולו68

New member
לא ממש הבנתי את הבדלי הניואנסים....

אבל זה אולי כי אני לא לגמרי בענין...
 

bugbuster

New member
אמינה.. זה.. חזק כל כך!

|חזק פי כמה, כי הכותבת אישה. (ואימא?) ואם הבדלי נואנסים? יד האב המתקרבת, תחילה על ראש הנכד, תנועה חפה מיצר. חפה מכוונה, ומאידך הקירבה הזו לשד התפוח, אפשר לראות זאת בההירות. הוא הבדל ניכר ומעבר לניואנס. הרבה מעבר לניואנס.
תודה אמינה. ותודה אפולו.
אני יודע שאשמע משתפך עכשיו, וזה הצד הקשה אצלי. שירשור בפורום אחר עוד היה בטלטלת מחאות ונאצות עוד אתמול. אחת מהתגובות שם הייתה: ציטוט מקורב: לכו לפורום "שלו" ותראו איזה תגובות "הוא" קיבל.. (מתייחס למיעוט התגובות, כמו יש בכמות לבטא איכות.")
אני מציין את הנרא לי כה ברור, הא, הא- מסר בהא הידיעה לראייתי הוא ערך אישה ונשיותה. עוצמת נשיות כזו חודרת כל מחסום, כל איסור, כל תחום. כשכל זה הוא סיפור, הוא סיפור, הוא סיפור! אחים קרמזוב הוא כתב פלסטר המסית משדל ומדיח לרצח אב? ואני בוודאי לא אפס פסיק פסיקו של ענק כפיודור ד. אבל מי ששכח, זו פרוזה!, זו פרוזה, זו פרוזה! לא כתבתי מימי ובסיגולתי הדלות כתיבת הערצה לאישה ונשיותה, כפי שלדעתי ניתן למצוא בעשתורת. כך לגבי היותה אמא. מסר כ=גילוי העריות קיים, ונראה לי שמיתגמד מול נשיות שכזו. גם הוא.
אני בהרגשה שעשתורת עשתה את שהרבה, ו7כל בשקט להגיד הרבה סיפורנים שלי לפני כן, ועשתורת גורמת לטלטה שכזו? במבט לאחור, ההודעה הראשונה שלי בפנטזיות, מי אוהב את אימא הייתה אחד השירשורים הארוכים לימיו, ןהימים טרום ימי השירשור המיתכנס. מאז היו כחמישה או שישה סיפורנים מישלי, כולם גילוי עריות. כולל ביכורים למי שחלף בחופזה. עשתורת גורמת לטלטלה. אני מניח שמעבר לקושי העצום שבגלוי עריות לסוגיו, זהו המשא הקשה שיש בנו לאיחבור גילוי עריות אבא בת ופושענות, למיקרים אותם אנו רואים בבתי המשפט, אב דורסן וביתו נטולת הישע, והרי, ולא אומר זאת כמיצטדק, אלא עד כמה יכולים דברים להילקח למחוזות הסטה והוצאה מהקשר. עשתורת מתאר אבא ובת בוגרת! בוגרת בוגרת בוגרת. אימא בעצמה, כלומר בוגרת לכל דבר.
ההיתלהמותשבתגובות. האמנם סיפורון ארוטי יכל לטלטל אושיות מיבטחים עד ליכדי כך? שהרי אין הסבר לתגובות חרון שכאלה אלא חשש. או בערך ההפוך, אוי לו למי ולמבצרו ואושיותיו אם סיפורון שכזה גורם לו להגיב כמו קועקעו כל יסודות אמונתו.
כתבתי כעמט בכל ההפורומים שהתבטאתי בהם בשבת הזו, לא הכותב חשוב, גם לא סיפורו ממש, אלא המסר. המסר המובא לפתח הקורא. מה הוא עושה במסר, נידוי השליח והקצתו לא יועיל ולו דבר למציאות ונכחות המסר.
אמרתי שאשתפך, ואני רע בזה.
 
למעלה