הבן אדם מפעיל מסעדה ביתית, שגם עליה הדעות חלוקות, ואין לו נסיון בתפעול מסעדה מקצועית.
גם לי היה נשמע מעניין בכתבות היח"צ של הפתיחה ואני מקווה שישתפר בהמשך.
כשהייתי כל מה שיה בתפריט היה קיים , אני מתאר לעצמי שאלו חבלי לידה של עסק (וכבעל עסק אני מציע לתת לו לפחות כמה ימי חסד) .
אני מאמין שרוב מה שנגמר היו תבשילים שהם בהחלט בעייתיים - כי זמן הכנתם ארוך (לא ברגע בו הלקוח מזמין אותם) וצריך לנחש בכל ערב מחדש כמה לקוחות יהיו .....