עצוב לי לבד

Reistlin

New member
עצוב לי לבד

היי כולם, אני בן 25 בקרוב ומאחורי מס' מערכות יחסים רציניות. לאחר מערכת היחסים הארוכה האחרונה שלי הרגשתי צורך לחיות בגפי, בלי מישהי קבועה. סה"כ היה עליי לעבור מעין "תקופת התאוששות". מאז עברו שנתיים ואני שוב מרגיש בשל למערכת יחסים רצינית. אך הפעם הזו שונה מהקודמות לה. הפעם הזו מערכת יחסים שכזו יכולה להוביל לחיים משותפים. לא שאני מחפש חתונה או רואה את עצמי נשוי בשנתיים הקרובות לפחות. הגיל עושה את שלו. אני כבר לא אותו אדם שהייתי, או לפחות, לא לחלוטין. אני מוכן ומייחל ליישם את כל שלמדתי ממערכות היחסים הקודמות. בסופו של עניין, אני מחפש בחורה בוגרת, סופר אינטליגנטית, בעלת ביטחון עצמי וחוש הומור מפותח. בחורה שבשבילה מין הוא בילוי ולא עבודה, אחת כזו שיודעת לקבל ולא רק לתת. מלבד זאת, נטייה לאומנות תתקבל בברכה. אם את אחת כזו, ונראה לך שיש סיכוי לניצוץ וכימיה, את מוזמנת לכתוב לי מסר בכרטיס האישי. שיהיה לכולם יום עצמאות שמח ושקט, עם הרבה בשר על האש.
 
בהצלחה ../images/Emo13.gif

אדון העבר ההווה והעתיד...
 
מה האפלו???

אני רוצה את אלפרד... או את זיפנב...(כי פיזבן וגנדלף הם מסיפור אחר...) הרג אותי הקטע הזה
 
אני רואה שיש לנו ספרות קריאה משותפת

אך זיפנב,פיזבן וגנדלף-הם הינם אותה דמות-אל נשכח מחבורת האלים של העולם הקדום...התחיל את דרכו בשבירת העולם הראשונה כשהאלפים,גמדים והאורכים וכ"ד נוצרו לא?!
 
לי יש משהו מקורי לומר...

בהצלחה! טוב, הייתי חייבת לרשום משהו כדי להגיד לכל החבר'ה שלום ושהתגעגעתי
 
למעלה