עצוב לי לבד

../images/Emo20.gif

(אבל על הלחי!!!)
 
מה הולך פה ?

יום וחצי אני אינני וכבר מתחילים לשכוח כאן ? מה איתי, לי לא מגיע איזה חיבוק ? חיבוקון ? חיבוקצ'יק ? משהו ? ? ?
 

bali

New member
מנהל
לא, אני פשוט חיבוקית כזו

נותנת חיבוקים בשפע, כדאי לכם
 

bali

New member
מנהל
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

יש היום מבצע לכבוד החג -
+
חינם
 

bali

New member
מנהל
תודה רבה כפרה עליך ../images/Emo13.gif

אהבתי את הפרח
 

bali

New member
מנהל
מישהו פה מקבל המווון צומי ../images/Emo6.gif

 
כנראה שמגיע לו (והוא גם צנוע...)

תודה בנות... אבל כרגע חיבוק אחד (כפיות, אם אפשר) זה הדבר החיוני ביותר לטובת שנת היופי שלי (למרות שעם המחסור הענק בשעות שינה, לדעתי אני ארדם גם בלי, אני אף פעם לא מתנגד...)
 

Reistlin

New member
אז קודם כל תודה

קיבלתי חיבוקים ואיחולי הצלחה. מה שחסר עכשיו זה פניות מבחורות מעוניינות. יש כאלו? Reistlin
 
למעלה