עידכון מאילת

מצב
הנושא נעול.
יש עתיד

התחנה המרכזית של דימונה
לפי איך שזה נראה תיסגר בתוך כמה שנים....אגד מנסה להפטר מהתחנה הזאת ובכלל מהקווים שיוצאים ממנה, זה הרושם שאני קיבלתי מלא מעט כתבות שעולות בנושא וגם לאור הכוונה להפריט את קווי באר שבע דימונה ולהעביר אותם לידי חברת מטרופולין. אין ספק שהצד הזה יהיה זרז משמעותי לסגירת התחנה המרכזית בדימונה ולאלו ניתן לצרף גם את עניין הרכבת שתחל לפעול מדימונה בקרוב. לסיכום בקצרה....לחנה המרכזית של דימונה אין עתיד.
יש עתיד
לקומפלקס משותף של הרכבת וחברת התחבורה המקומית העתידית? או שתושבי דימונה נדונו לעיר ללא תחנה מרכזית?
 
אני הגעתי למסקנה לגבי דימונה

יש עתיד
לקומפלקס משותף של הרכבת וחברת התחבורה המקומית העתידית? או שתושבי דימונה נדונו לעיר ללא תחנה מרכזית?
אני הגעתי למסקנה לגבי דימונה
העברת תחנת הרכבת למרכז העיר תהיה בעייתית אם יהיה מתישהו המשך לאילת, או אפילו לירוחם. גם העלות תהיה גבוהה יחסית לתועלת. הפתרון לדעתי יהיה להקים מסוף אוטובוסים משולב עם תחנת הרכבת. כך יהיה קישור טוב בין הרכבות למרכז הארץ לבין האוטובוסים המקומיים/לאילת (דימונה - השער לאילת). יותר מזה, הקווים העירוניים יצאו מתחנת הרכבת, יעברו דרך אזור התעשיה, השוק העירוני, השכונות הדרומיות, מרכז העיר ויגיעו לשכונות הצפוניות (כקווים מעגליים). ככה ייחסך הצורך להפעיל נסיעות מיוחדות לתחנת הרכבת, לשוק ולאזור התעשיה. הבעיה היא שמסלול הנסיעה העירונית יתארך, ולזה יש משמעות כספית ברורה (תוספת עלות תפעולית של כמה אלפי שקלים בכל שנה), שאותה אולי ניתן יהיה "לסבסד" בעזרת הקווים האחרים (למשל לבאר-שבע).
 

mucool2

New member
יכול להיות שאתה צודק.

אני הגעתי למסקנה לגבי דימונה
העברת תחנת הרכבת למרכז העיר תהיה בעייתית אם יהיה מתישהו המשך לאילת, או אפילו לירוחם. גם העלות תהיה גבוהה יחסית לתועלת. הפתרון לדעתי יהיה להקים מסוף אוטובוסים משולב עם תחנת הרכבת. כך יהיה קישור טוב בין הרכבות למרכז הארץ לבין האוטובוסים המקומיים/לאילת (דימונה - השער לאילת). יותר מזה, הקווים העירוניים יצאו מתחנת הרכבת, יעברו דרך אזור התעשיה, השוק העירוני, השכונות הדרומיות, מרכז העיר ויגיעו לשכונות הצפוניות (כקווים מעגליים). ככה ייחסך הצורך להפעיל נסיעות מיוחדות לתחנת הרכבת, לשוק ולאזור התעשיה. הבעיה היא שמסלול הנסיעה העירונית יתארך, ולזה יש משמעות כספית ברורה (תוספת עלות תפעולית של כמה אלפי שקלים בכל שנה), שאותה אולי ניתן יהיה "לסבסד" בעזרת הקווים האחרים (למשל לבאר-שבע).
יכול להיות שאתה צודק.
הבעיה היא ששוב בונים תחנה מחוץ לעיר, וזה די מעצבן. לנסיעות ארוכות זה עוד סביר, אבל אם אתה רוצה רכבת פרברית אמיתי לבאר שבע, אז נסיעה מפוצלת אוטובוס/רכבת יכולה להיות פחות משתלמת (אלא אם כן יהיה תיאום מושלם). ההצעה הדמיונית שלי היא (עם מסילה לאילת ולירוחם) שתי תחנות בדימונה: זו שקיימת היום, שתיקרא דימונה מערב, ותשמש תחנת מעבר בין קו אילת-ת"א (שיעצור גם בתחנת ב"ש צפון) לקו הפרברי דימונה-ב"ש, ותחנה נוספת במרכז העיר, שתשמש את הקו הפרברי ירוחם-דימונה מרכז (היפוך כיוון הנסיעה בתחנה)-דימונה מערב-באר שבע מרכז (ואולי עוד תחנה או שתיים בדרך). נראה קצת מסורבל, אבל יכול לעבוד...
 

OMER G17

New member
מעניין אם תהיה השקעה כזאת...

יכול להיות שאתה צודק.
הבעיה היא ששוב בונים תחנה מחוץ לעיר, וזה די מעצבן. לנסיעות ארוכות זה עוד סביר, אבל אם אתה רוצה רכבת פרברית אמיתי לבאר שבע, אז נסיעה מפוצלת אוטובוס/רכבת יכולה להיות פחות משתלמת (אלא אם כן יהיה תיאום מושלם). ההצעה הדמיונית שלי היא (עם מסילה לאילת ולירוחם) שתי תחנות בדימונה: זו שקיימת היום, שתיקרא דימונה מערב, ותשמש תחנת מעבר בין קו אילת-ת"א (שיעצור גם בתחנת ב"ש צפון) לקו הפרברי דימונה-ב"ש, ותחנה נוספת במרכז העיר, שתשמש את הקו הפרברי ירוחם-דימונה מרכז (היפוך כיוון הנסיעה בתחנה)-דימונה מערב-באר שבע מרכז (ואולי עוד תחנה או שתיים בדרך). נראה קצת מסורבל, אבל יכול לעבוד...
מעניין אם תהיה השקעה כזאת...
נראה לי שלא...וספק אם זה מה שדחוף עכשיו...לפי מה שהבנתי המיקום של התחנה לא חייב להיות כ"כ גרוע או במרכז העיר..יש גם אופצייה באמצע לא?
 

fireman

New member
לדרום הארץ אין עתיד באגד

יש עתיד
לקומפלקס משותף של הרכבת וחברת התחבורה המקומית העתידית? או שתושבי דימונה נדונו לעיר ללא תחנה מרכזית?
לדרום הארץ אין עתיד באגד
זה היה לפני 50 שנה בבאר שבע וזה ממשיך 50 שנה אחרי בדימונה. ואני שמח שהם הפסידו את המכרז של הפעלת התחבורה הציבורית בבאר שבע! שילכו לקיבינימט.
 
../images/Emo45.gif

לדרום הארץ אין עתיד באגד
זה היה לפני 50 שנה בבאר שבע וזה ממשיך 50 שנה אחרי בדימונה. ואני שמח שהם הפסידו את המכרז של הפעלת התחבורה הציבורית בבאר שבע! שילכו לקיבינימט.

מי צריך חברת תחבורה ציבורית שבמקום לעסוק בלתת שירות לקהל עוסקת בלהלחם נגדו. יש מספיק דוגמאות שרצות פה בפורום כדי להבין שאגד זו חברה שאבד עליה הכלח. זה ממש זועק לשמים!
 

fireman

New member
היום פורסם בתוכנית הבוקר של רדיו


מי צריך חברת תחבורה ציבורית שבמקום לעסוק בלתת שירות לקהל עוסקת בלהלחם נגדו. יש מספיק דוגמאות שרצות פה בפורום כדי להבין שאגד זו חברה שאבד עליה הכלח. זה ממש זועק לשמים!
היום פורסם בתוכנית הבוקר של רדיו
דרום נתון שעד היום היה מבחינתי השערה שלי שהתבררה כנכונה. בעיר באר שבע אחוז המשתמשים בתחבורה הציבורית הוא הגדול ביותר במדינת ישראל. אני עדיין מחפש היכן פורסם הסקר (באחד מהעיתונים) לצערי פספסתי את תחילת הכתבה. מישהו נתקל? ראה? שמע?
 
נסה פה

היום פורסם בתוכנית הבוקר של רדיו
דרום נתון שעד היום היה מבחינתי השערה שלי שהתבררה כנכונה. בעיר באר שבע אחוז המשתמשים בתחבורה הציבורית הוא הגדול ביותר במדינת ישראל. אני עדיין מחפש היכן פורסם הסקר (באחד מהעיתונים) לצערי פספסתי את תחילת הכתבה. מישהו נתקל? ראה? שמע?
נסה פה
http://www.inn.co.il/news.php?id=123512
 
חשבתי שבירושלים האחוז גדול יותר

היום פורסם בתוכנית הבוקר של רדיו
דרום נתון שעד היום היה מבחינתי השערה שלי שהתבררה כנכונה. בעיר באר שבע אחוז המשתמשים בתחבורה הציבורית הוא הגדול ביותר במדינת ישראל. אני עדיין מחפש היכן פורסם הסקר (באחד מהעיתונים) לצערי פספסתי את תחילת הכתבה. מישהו נתקל? ראה? שמע?
חשבתי שבירושלים האחוז גדול יותר
 
נוסעים אבל יש להם גם חברות

החרדים לא נוסעים באגד?
נוסעים אבל יש להם גם חברות
הסעה פרטיות לבתי ספר ישיבות וכל מיני אירועים שהם עושים לדוגמא אם משפחה חרדית רוצה לנסוע בחופש לבילוי היא לרוב לא משתמשת באגד אלה בחברות פרטיות בתור טיול מאורגן...
 

OMER G17

New member
פסדר..אבל הם בכל זאת אוכלוסייה

נוסעים אבל יש להם גם חברות
הסעה פרטיות לבתי ספר ישיבות וכל מיני אירועים שהם עושים לדוגמא אם משפחה חרדית רוצה לנסוע בחופש לבילוי היא לרוב לא משתמשת באגד אלה בחברות פרטיות בתור טיול מאורגן...
פסדר..אבל הם בכל זאת אוכלוסייה
שמשתמשת בתח"צ...תראו את הקווים מהשכונות החרדיות לכותל איזה דחוסים
 
נ.ב.


מי צריך חברת תחבורה ציבורית שבמקום לעסוק בלתת שירות לקהל עוסקת בלהלחם נגדו. יש מספיק דוגמאות שרצות פה בפורום כדי להבין שאגד זו חברה שאבד עליה הכלח. זה ממש זועק לשמים!
נ.ב.
חס וחלילה אין לי דבר וחצי דבר נגד הנהגים של אגד. הבעיה שלי היא עם ההתנהגות של אגד כחברה. חוסר התחשבות בקהל הנוסעים וחוסר התאמתה למצב שבשטח. בגלל זה גם לאגד יש בעיית תדמית קשה בעיני הציבור.
 

fireman

New member
כמוני כמוך....אין לי בעיה עם נהגי

נ.ב.
חס וחלילה אין לי דבר וחצי דבר נגד הנהגים של אגד. הבעיה שלי היא עם ההתנהגות של אגד כחברה. חוסר התחשבות בקהל הנוסעים וחוסר התאמתה למצב שבשטח. בגלל זה גם לאגד יש בעיית תדמית קשה בעיני הציבור.
כמוני כמוך....אין לי בעיה עם נהגי
החברה אלא עם החברה עצמה. אני בטוח שבדיעבד היום הם מתחרטים שלא לקחו את הפעלת התחבורה הציבורית בבאר שבע עוד לפני שחברת התחבורה העירונית הייתה קיימת. וטוב שכך! שיאכלו את הלב.
 

אורי404

New member
סביר מאוד להניח שהם התחרטו. הרי

כמוני כמוך....אין לי בעיה עם נהגי
החברה אלא עם החברה עצמה. אני בטוח שבדיעבד היום הם מתחרטים שלא לקחו את הפעלת התחבורה הציבורית בבאר שבע עוד לפני שחברת התחבורה העירונית הייתה קיימת. וטוב שכך! שיאכלו את הלב.
סביר מאוד להניח שהם התחרטו. הרי
כאשר היה המכרז בבאר שבע התמודדה החברה "אגד פלוס תשתית" על המכרז...
 

fireman

New member
והם הציעו את אחת מההצעות

סביר מאוד להניח שהם התחרטו. הרי
כאשר היה המכרז בבאר שבע התמודדה החברה "אגד פלוס תשתית" על המכרז...
והם הציעו את אחת מההצעות
הגבוהות....עד כמה שידוע לי הם זכו במקום השני, אחרי מטרודן.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
../images/Emo7.gif לא מעניין אותי!

אני לא רק אגיד "אמרתי לכם"
אני גם אגיד, אינשאללה יבטלו את הבדיחה הזאת ולא רק יקפיאו אותה.
לא מעניין אותי!
לא איכפת לי - כלכלי או לא, לא איכפת לי - יקר או לא, לא איכפת לי - שום דבר... אני רוצה רכבת לאילת וזהו! מותר לרצות במדינה הזאת, לא?
 
ואני רוצה רכבת קלה בתל-אביב

לא מעניין אותי!
לא איכפת לי - כלכלי או לא, לא איכפת לי - יקר או לא, לא איכפת לי - שום דבר... אני רוצה רכבת לאילת וזהו! מותר לרצות במדינה הזאת, לא?
ואני רוצה רכבת קלה בתל-אביב
אז מישהו עושה משהו בכיוון
לא
עד עכשיו נשרפו על הפרוייקט מליוני שקלים ובפועל עוד לא נסגר המכרז. כמה שנים זה עוד יקח? ערן, עוד ענף לפינת ההימורים? מתי יסגר המכרז לרכבת הקלה בת"א.
 

fireman

New member
בקצב הזה בדימונה תהיה רכבת

ואני רוצה רכבת קלה בתל-אביב
אז מישהו עושה משהו בכיוון
לא
עד עכשיו נשרפו על הפרוייקט מליוני שקלים ובפועל עוד לא נסגר המכרז. כמה שנים זה עוד יקח? ערן, עוד ענף לפינת ההימורים? מתי יסגר המכרז לרכבת הקלה בת"א.
בקצב הזה בדימונה תהיה רכבת
קלה לפני גוש דן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה