עידכון מאילת

מצב
הנושא נעול.
צודק !!! אין אפשרות להקים קו נוסעים

אני לא רק אגיד "אמרתי לכם"
אני גם אגיד, אינשאללה יבטלו את הבדיחה הזאת ולא רק יקפיאו אותה.
צודק !!! אין אפשרות להקים קו נוסעים
לאילת שיהיה גם ריווחי וגם נוח למישתמש (זמן נסיעה מהיר) סתם אם אני חיפאי וירצה לינסוע בקו הזה לאילת כמה זמן יקח לי ??? והאם עדיף להשקיע יותר בבניית כביש ביקעה חדש ומהיר עם נתיב מיוחד למשאיות . או כמו שאני קורה לזה "אוטוסטרדת אילת" לתת לחברה פרטית ליבנות כביש ברמתו של כביש חוצה ישראל (שיתחבר אליו) שיהפוך את הנסיעה לאילת למהירה ונוחה מאוד וגם פחות מסוכנת . לפני חודש נסעתי מעפולה לאילת דרך כביש חוצה ישראל ללא עצירות ולקח לי 4.5 שעות נסיעה !!! אם מארך כבישים מהיר ונוח (וסידור באיזו שהיא צורה את ירידות סדום) אפשר להוריד את זמן הנסיעה ל-3 שעות ואפילו פחות !!! זה פרוייקט יותר הגיוני ומעשי מאשר רכבת שגם לא תיתן שרות לכלל התושבים.
 

אוהד11

New member
../images/Emo45.gif

צודק !!! אין אפשרות להקים קו נוסעים
לאילת שיהיה גם ריווחי וגם נוח למישתמש (זמן נסיעה מהיר) סתם אם אני חיפאי וירצה לינסוע בקו הזה לאילת כמה זמן יקח לי ??? והאם עדיף להשקיע יותר בבניית כביש ביקעה חדש ומהיר עם נתיב מיוחד למשאיות . או כמו שאני קורה לזה "אוטוסטרדת אילת" לתת לחברה פרטית ליבנות כביש ברמתו של כביש חוצה ישראל (שיתחבר אליו) שיהפוך את הנסיעה לאילת למהירה ונוחה מאוד וגם פחות מסוכנת . לפני חודש נסעתי מעפולה לאילת דרך כביש חוצה ישראל ללא עצירות ולקח לי 4.5 שעות נסיעה !!! אם מארך כבישים מהיר ונוח (וסידור באיזו שהיא צורה את ירידות סדום) אפשר להוריד את זמן הנסיעה ל-3 שעות ואפילו פחות !!! זה פרוייקט יותר הגיוני ומעשי מאשר רכבת שגם לא תיתן שרות לכלל התושבים.
 
נסיעה...

צודק !!! אין אפשרות להקים קו נוסעים
לאילת שיהיה גם ריווחי וגם נוח למישתמש (זמן נסיעה מהיר) סתם אם אני חיפאי וירצה לינסוע בקו הזה לאילת כמה זמן יקח לי ??? והאם עדיף להשקיע יותר בבניית כביש ביקעה חדש ומהיר עם נתיב מיוחד למשאיות . או כמו שאני קורה לזה "אוטוסטרדת אילת" לתת לחברה פרטית ליבנות כביש ברמתו של כביש חוצה ישראל (שיתחבר אליו) שיהפוך את הנסיעה לאילת למהירה ונוחה מאוד וגם פחות מסוכנת . לפני חודש נסעתי מעפולה לאילת דרך כביש חוצה ישראל ללא עצירות ולקח לי 4.5 שעות נסיעה !!! אם מארך כבישים מהיר ונוח (וסידור באיזו שהיא צורה את ירידות סדום) אפשר להוריד את זמן הנסיעה ל-3 שעות ואפילו פחות !!! זה פרוייקט יותר הגיוני ומעשי מאשר רכבת שגם לא תיתן שרות לכלל התושבים.
נסיעה...
מחיפה לב"ש באוטו, לוקחת שעתיים אם אין פקקים, גם ברכבת זה לוקח שעתיים אם היא לא מאחרת (מה שלרוב לא קורה). עכשיו יש גם אוטובוס שעושה את זה דרך כביש 6. אם עושים רכבת לאילת, זמן הנסיעה יהיה חייב להיות מתחת לשעתיים, אחרת אין טעם להשקיע בזה.
 

OMER G17

New member
חיפה לב"ש שעתיים?!

נסיעה...
מחיפה לב"ש באוטו, לוקחת שעתיים אם אין פקקים, גם ברכבת זה לוקח שעתיים אם היא לא מאחרת (מה שלרוב לא קורה). עכשיו יש גם אוטובוס שעושה את זה דרך כביש 6. אם עושים רכבת לאילת, זמן הנסיעה יהיה חייב להיות מתחת לשעתיים, אחרת אין טעם להשקיע בזה.
חיפה לב"ש שעתיים?!
אתה בטוח? כי לי זה נראה שלוש שעות...אתה מדבר מניסיון?
 
שלוש שעות זה בגלל תנועה...

חיפה לב"ש שעתיים?!
אתה בטוח? כי לי זה נראה שלוש שעות...אתה מדבר מניסיון?
שלוש שעות זה בגלל תנועה...
כלומר הנסיעה בתכלס היא שעתיים אם אתה נודע בשעות מאוד ריקות, או שאני מאמין שגם בכביש שש זה כך... ד"א, מישהו יודע מה זמן הנסיעה של 995
 

אורי404

New member
גם לי שה נשמע קצר מדי. הרי ניצן כתב

חיפה לב"ש שעתיים?!
אתה בטוח? כי לי זה נראה שלוש שעות...אתה מדבר מניסיון?
גם לי שה נשמע קצר מדי. הרי ניצן כתב
שבאוטובוס ישיר זמן הנסיעה הוא שעתים וחצי וזהו קו מהיר, שנוסע דרך כביש 6. לכן, זה נשמע לי קצר מדי שעתים נסיעה ב
 
שעתיים וחצי...

גם לי שה נשמע קצר מדי. הרי ניצן כתב
שבאוטובוס ישיר זמן הנסיעה הוא שעתים וחצי וזהו קו מהיר, שנוסע דרך כביש 6. לכן, זה נשמע לי קצר מדי שעתים נסיעה ב
שעתיים וחצי...
מנבטים, קרוב לערד. ייתכן שיותר שעתיים ורבע, בכל אופן, זה בערך הזמן. זה נשמע מוגזם אבל תחשוב שנסיעה עד לת"א בכביש שש לא אורכת כשעה - 1:10 גג. הנקודה שבאתי להבהיר היא שהזמן שהרכבת מציגה (שעתיים) הוא לא מלהיב.
 
לא מסכים איתך

נסיעה...
מחיפה לב"ש באוטו, לוקחת שעתיים אם אין פקקים, גם ברכבת זה לוקח שעתיים אם היא לא מאחרת (מה שלרוב לא קורה). עכשיו יש גם אוטובוס שעושה את זה דרך כביש 6. אם עושים רכבת לאילת, זמן הנסיעה יהיה חייב להיות מתחת לשעתיים, אחרת אין טעם להשקיע בזה.
לא מסכים איתך
1. נסיעה ברכבת מחיפה לב"ש לוקחת שעתיים וחצי כיום. כאשר שדרוג והכפלת הקו לוד-ב"ש יסתיים, הנסיעה תארך כשעתיים. 2. נסיעה ברכבת לא חייבת להיות יותר מהירה מאשר ברכב הפרטי בשעות שאין בהן עומס. מספיק אפילו שתשתווה בזמן הנסיעה ושאר היתרונות של הנסיעה ברכבת יתעלו בקלות על נסיעה ברכב הפרטי או באוטובוס. א. קודם כל מי שנוסע לאילת בד"כ נוסע לנופש. בנופש לא צריך לנהוג 5 שעות לכל כיוון, זה לא כיף. ב. משפחה שנוסעת ביחד תוכל להנות מחוויה משותפת של נסיעה שבה כולם יושבים פנים מול פנים ולא ההורים יושבים מקדימה עם הגב לילדים. ג. הנסיעה בכביש הערבה מסוכנת, נסיעה ברכבת יותר שקטה ונעימה ובוודאי יותר בטוחה. ד. זמני הנסיעה אותם אתה מתאר רלוונטיים לכביש ריק. אבל רוב האנשים נוסעים לנופש בתקופה מסויימת שבה הכבישים אינם ריקים. יש הרבה משאיות על כביש הערבה ובעליות סדום שמאטים מאוד את הנסיעה. בקיצור, זמני נסיעה ברכב פרטי הרבה יותר תלויים בעונה בניגוד לרכבת שתגיע באותו הזמן רק תהיה יותר עמוסה בנוסעים. תפעול נכון של קו הרכבת יוביל לתוספת רכבות בתקופת הקיץ שיפצו על הביקוש הגדל. 3. בנסיעה בשטח ללא תחנות ביניים כמו הערבה לרכבת יש יתרון עצום על הרכב הפרטי מכיוון שהגבלת המהירות שלה גבוהה מזו של הרכב הפרטי. הרכבת תוכל לגמוע את המרחק בין ב"ש לאילת מהר הרבה יותר מהרכב פרטי (של נהג הנוהג כחוק כמובן). כמובן אם נצא מנקודת הנחה שבשלב שבו יקימו את הקו לאילת העיקולים המיותרים שקיימים כיום ייושרו והקו יבנה בצורה היעילה ביותר מבחינת מהירות הנסיעה. הל"ר
 
../images/Emo45.gif

לא מסכים איתך
1. נסיעה ברכבת מחיפה לב"ש לוקחת שעתיים וחצי כיום. כאשר שדרוג והכפלת הקו לוד-ב"ש יסתיים, הנסיעה תארך כשעתיים. 2. נסיעה ברכבת לא חייבת להיות יותר מהירה מאשר ברכב הפרטי בשעות שאין בהן עומס. מספיק אפילו שתשתווה בזמן הנסיעה ושאר היתרונות של הנסיעה ברכבת יתעלו בקלות על נסיעה ברכב הפרטי או באוטובוס. א. קודם כל מי שנוסע לאילת בד"כ נוסע לנופש. בנופש לא צריך לנהוג 5 שעות לכל כיוון, זה לא כיף. ב. משפחה שנוסעת ביחד תוכל להנות מחוויה משותפת של נסיעה שבה כולם יושבים פנים מול פנים ולא ההורים יושבים מקדימה עם הגב לילדים. ג. הנסיעה בכביש הערבה מסוכנת, נסיעה ברכבת יותר שקטה ונעימה ובוודאי יותר בטוחה. ד. זמני הנסיעה אותם אתה מתאר רלוונטיים לכביש ריק. אבל רוב האנשים נוסעים לנופש בתקופה מסויימת שבה הכבישים אינם ריקים. יש הרבה משאיות על כביש הערבה ובעליות סדום שמאטים מאוד את הנסיעה. בקיצור, זמני נסיעה ברכב פרטי הרבה יותר תלויים בעונה בניגוד לרכבת שתגיע באותו הזמן רק תהיה יותר עמוסה בנוסעים. תפעול נכון של קו הרכבת יוביל לתוספת רכבות בתקופת הקיץ שיפצו על הביקוש הגדל. 3. בנסיעה בשטח ללא תחנות ביניים כמו הערבה לרכבת יש יתרון עצום על הרכב הפרטי מכיוון שהגבלת המהירות שלה גבוהה מזו של הרכב הפרטי. הרכבת תוכל לגמוע את המרחק בין ב"ש לאילת מהר הרבה יותר מהרכב פרטי (של נהג הנוהג כחוק כמובן). כמובן אם נצא מנקודת הנחה שבשלב שבו יקימו את הקו לאילת העיקולים המיותרים שקיימים כיום ייושרו והקו יבנה בצורה היעילה ביותר מבחינת מהירות הנסיעה. הל"ר
 
לא חושב כמוך...

לא מסכים איתך
1. נסיעה ברכבת מחיפה לב"ש לוקחת שעתיים וחצי כיום. כאשר שדרוג והכפלת הקו לוד-ב"ש יסתיים, הנסיעה תארך כשעתיים. 2. נסיעה ברכבת לא חייבת להיות יותר מהירה מאשר ברכב הפרטי בשעות שאין בהן עומס. מספיק אפילו שתשתווה בזמן הנסיעה ושאר היתרונות של הנסיעה ברכבת יתעלו בקלות על נסיעה ברכב הפרטי או באוטובוס. א. קודם כל מי שנוסע לאילת בד"כ נוסע לנופש. בנופש לא צריך לנהוג 5 שעות לכל כיוון, זה לא כיף. ב. משפחה שנוסעת ביחד תוכל להנות מחוויה משותפת של נסיעה שבה כולם יושבים פנים מול פנים ולא ההורים יושבים מקדימה עם הגב לילדים. ג. הנסיעה בכביש הערבה מסוכנת, נסיעה ברכבת יותר שקטה ונעימה ובוודאי יותר בטוחה. ד. זמני הנסיעה אותם אתה מתאר רלוונטיים לכביש ריק. אבל רוב האנשים נוסעים לנופש בתקופה מסויימת שבה הכבישים אינם ריקים. יש הרבה משאיות על כביש הערבה ובעליות סדום שמאטים מאוד את הנסיעה. בקיצור, זמני נסיעה ברכב פרטי הרבה יותר תלויים בעונה בניגוד לרכבת שתגיע באותו הזמן רק תהיה יותר עמוסה בנוסעים. תפעול נכון של קו הרכבת יוביל לתוספת רכבות בתקופת הקיץ שיפצו על הביקוש הגדל. 3. בנסיעה בשטח ללא תחנות ביניים כמו הערבה לרכבת יש יתרון עצום על הרכב הפרטי מכיוון שהגבלת המהירות שלה גבוהה מזו של הרכב הפרטי. הרכבת תוכל לגמוע את המרחק בין ב"ש לאילת מהר הרבה יותר מהרכב פרטי (של נהג הנוהג כחוק כמובן). כמובן אם נצא מנקודת הנחה שבשלב שבו יקימו את הקו לאילת העיקולים המיותרים שקיימים כיום ייושרו והקו יבנה בצורה היעילה ביותר מבחינת מהירות הנסיעה. הל"ר
לא חושב כמוך...
בכל אופן, המון אנשים טסים מאילת לחיפה, בגלל הזמנים. זה לא כיף לנהוג, וזה גם לא כיף לנסוע, ואין פה ברירות - זה מה שרע. הרכבת כיום לא מציגה נתונים מרשימים, הן מבחינת נוחות (דאבל דק, או לעמוד + מקום לציוד), הן מבחינת זמנים, ויותר חשוב - עמידה בהם, הן מבחינת שירות, שממנו אני באמת מתפלא, והן מבחינת החלפת רכבות. לגבי הרכבת לאילת, כמו שאמרתי, וגם אתה, הרכבת תקצץ בזמני הנסיעה, ואז זה יהיה סיפור אחר, בכל אופן אנ י לא חושב ששעתיים נסיעה לחיפה מב"ש זה הגיוני ברכבת. רק שלא יהיה כמו הקו לירושלים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה