עידכוןןן

abcd80

New member
עידכוןןן

לא הצלחתי להקפיץ את ההודעה שכתבתי לגבי הדילמה שלי ללכת לחתונת האח של בעלה של אחותי שמתגרשים אז אני כותבת פה בהודעה חדשה עידכון לגבי החתונה.. אמש אחרי התלבטויות הלכתי עם אבי לחתונה והמשפחה של החתן ובייחוד הבעל של אחותי הופתעו ב-ג-ד-ו-ל לראותנו מגיעים לאולם! זה בהחלט עשה לי הרגשה טובה..ובכללי החתונה היתה מאוד אינטימית ונחמדה אבל הרגשתי אווירה מעורבת של שמחה ועצב וזה דיי ברור..אחד מתחתן והשני מתגרש באותו זמן..זה היה לי ממש ממש לא קל להיות נוכחת שם ולראות את כל המשפחה חוגגת ברחבת הריקודים אבל אני מרגישה טוב עם עצמי שעשיתי את הדבר הנכון ולא נגררתי למאבקים המלוכלכים של הגירושים.. זהו רציתי רק לשתף אותכם לגבי זה.. אוהבת!
 

snowhite1064

New member
כל הכבוד שאזרת אומץ למרות הכל והלכת

אני בטוחה שהחתן והכלה העריכו את הזה והדודה בעיקר. באמת מאוד עצוב שמתגרשים אחרי כל כך הרבה שנים ביחד ובמיוחד שהנישואין נגמרים בצורה כל כך לא נעימה. נקווה שהזוג הטרי יחזיקו הרבה שנים מאושרות ואוהבות יחד. אמן.
 

אוסה

New member
כל הכבוד שהלכת../images/Emo70.gif

שמחה שנהנת , זה היה צעד נבון ביותר
 
למעלה