עידכוןןן
לא הצלחתי להקפיץ את ההודעה שכתבתי לגבי הדילמה שלי ללכת לחתונת האח של בעלה של אחותי שמתגרשים אז אני כותבת פה בהודעה חדשה עידכון לגבי החתונה.. אמש אחרי התלבטויות הלכתי עם אבי לחתונה והמשפחה של החתן ובייחוד הבעל של אחותי הופתעו ב-ג-ד-ו-ל לראותנו מגיעים לאולם! זה בהחלט עשה לי הרגשה טובה..ובכללי החתונה היתה מאוד אינטימית ונחמדה אבל הרגשתי אווירה מעורבת של שמחה ועצב וזה דיי ברור..אחד מתחתן והשני מתגרש באותו זמן..זה היה לי ממש ממש לא קל להיות נוכחת שם ולראות את כל המשפחה חוגגת ברחבת הריקודים אבל אני מרגישה טוב עם עצמי שעשיתי את הדבר הנכון ולא נגררתי למאבקים המלוכלכים של הגירושים.. זהו רציתי רק לשתף אותכם לגבי זה.. אוהבת!
לא הצלחתי להקפיץ את ההודעה שכתבתי לגבי הדילמה שלי ללכת לחתונת האח של בעלה של אחותי שמתגרשים אז אני כותבת פה בהודעה חדשה עידכון לגבי החתונה.. אמש אחרי התלבטויות הלכתי עם אבי לחתונה והמשפחה של החתן ובייחוד הבעל של אחותי הופתעו ב-ג-ד-ו-ל לראותנו מגיעים לאולם! זה בהחלט עשה לי הרגשה טובה..ובכללי החתונה היתה מאוד אינטימית ונחמדה אבל הרגשתי אווירה מעורבת של שמחה ועצב וזה דיי ברור..אחד מתחתן והשני מתגרש באותו זמן..זה היה לי ממש ממש לא קל להיות נוכחת שם ולראות את כל המשפחה חוגגת ברחבת הריקודים אבל אני מרגישה טוב עם עצמי שעשיתי את הדבר הנכון ולא נגררתי למאבקים המלוכלכים של הגירושים.. זהו רציתי רק לשתף אותכם לגבי זה.. אוהבת!