עזרה
כבר כמה חודשים אני מתלבטת אם לפנות ליעעוץ או לא. כבר הגעתי למסקנה שאני צריכה. אני בחורה צעירה, 23, בעלת עבודה יציבה. גרה עם החבר שלי כבר, מחוץ לבית ההורים. בזמן האחרון יש לי חילופי מצב רוח קיצוניים, המון תחושת דיכאון, לפעמים בא לי להתנתק לחלוטין מהחיים שלי ולברוח למקום אחר. קשה לי להתרכז בעבודה שלי ולאט לאט התפקוד היומיומי שלי מתחיל לרדת והמוטיבציה שלי לעשות את הדברים שאני אוהבת לעשות יורדת גם כן. אני חושבת שזה קשור לעובדה שהדחקתי במשך שנים את הדברים שאני באמת רוצה לעשות בפנים במחשבה שעלי לעשות משהו יותר ריאלי, לדעתי זה גם קשור שנכנסתי לעבודה טובה מהר מידי. לאחרונה אני מגיעה למצבים של בכי, זה פוגע מאוד גם במערכת יחסים שלי ואני כבר לא בטוחה איך היא תשרוד בעוד כמה חודשים. רציתי לשאול מהו טיב היועצים של קופות החולים, אני קצת מפחדת להגיע למטפל הלא נכון, אני יודעת שפר חולה מתאים מטפל אחר ולפעמים הבן אדם הלא נכון עלול אפילו לעשות נזק שלא במכוון. האם יש מקום שיכול יותר להכווין אותי? מקום בו אני יכולה לעבור סוג של אבחון ולקבל הפניה יותר ברורה למטפל, אני מפחדת ליפול על בן אדם שלא מתאים לי ושייגרם נזק לא מכוון כמו שקרה לכמה חברות שלי. אני גם לא יכולה להרשות לעצמי להתחיל טיפול אצל מטפלים פרטיים, בתקווה שיש לי ברירה אחרת כמובן.
כבר כמה חודשים אני מתלבטת אם לפנות ליעעוץ או לא. כבר הגעתי למסקנה שאני צריכה. אני בחורה צעירה, 23, בעלת עבודה יציבה. גרה עם החבר שלי כבר, מחוץ לבית ההורים. בזמן האחרון יש לי חילופי מצב רוח קיצוניים, המון תחושת דיכאון, לפעמים בא לי להתנתק לחלוטין מהחיים שלי ולברוח למקום אחר. קשה לי להתרכז בעבודה שלי ולאט לאט התפקוד היומיומי שלי מתחיל לרדת והמוטיבציה שלי לעשות את הדברים שאני אוהבת לעשות יורדת גם כן. אני חושבת שזה קשור לעובדה שהדחקתי במשך שנים את הדברים שאני באמת רוצה לעשות בפנים במחשבה שעלי לעשות משהו יותר ריאלי, לדעתי זה גם קשור שנכנסתי לעבודה טובה מהר מידי. לאחרונה אני מגיעה למצבים של בכי, זה פוגע מאוד גם במערכת יחסים שלי ואני כבר לא בטוחה איך היא תשרוד בעוד כמה חודשים. רציתי לשאול מהו טיב היועצים של קופות החולים, אני קצת מפחדת להגיע למטפל הלא נכון, אני יודעת שפר חולה מתאים מטפל אחר ולפעמים הבן אדם הלא נכון עלול אפילו לעשות נזק שלא במכוון. האם יש מקום שיכול יותר להכווין אותי? מקום בו אני יכולה לעבור סוג של אבחון ולקבל הפניה יותר ברורה למטפל, אני מפחדת ליפול על בן אדם שלא מתאים לי ושייגרם נזק לא מכוון כמו שקרה לכמה חברות שלי. אני גם לא יכולה להרשות לעצמי להתחיל טיפול אצל מטפלים פרטיים, בתקווה שיש לי ברירה אחרת כמובן.