עזבו שטויות

עזבו שטויות

יש פה בכלל עוד אנשים שמאמינים באלוהים?! אני אומר לכם אין הוחכה אפילו הוחכה אפילו אחת לקיומו, ככה שמה הקשר בין אדון עולם לראש הממשלה? הכל שחיתות, לא רואים אותו לא שומעים אותו לא מרגישים אותו, יש הוחכות רבות שסותרות את קיומו הדבר המצחיק הזה שנקרא אלוהים לא קיים!! לכן אני אומר לכם חידלו להצביע למפלגה זו או אחרת או לגדל זקן או לא לאכול חזיר או יענו לא לעשות משהו שירגיז אותו, כי הוא לא קיים ואם אתם עושים זאת רק משום שכיביכול הוא קיים אתם סתם מענים את עצמכם.. דיי לאמונה התפלה באלוהים!!! לא חבל לבזבז את הזמן לשב על תפילות אין ספור?!
 
שיר בייתר

ביתר מגב ריקבון ועפר בדם וביזע יוקם לנו גזע גאון ונדיב ואכזר ביתר הנלכדה, יודפת, מסדה, תרומנה בעז והדר. הדר עברי גם בעוני בן שר אם עבד, אם הלך נוצרת בן מלך בכתר דוד נעטר באור ובסתר זכור את הכתר עטרת גאון ותגר תגר על כל מעצור ומיצר אם תעל או תרד בלהב המרד שא אש להצית - אין דבר כי שקט הוא רפש הפקר דם ונפש למען ההוד הנסתר למות או לכבוש את ההר - יודפת, מסדה, ביתר.
 

S h a y D u

New member
...

כן, יש הרבה אנשים שמאמינים כיום, חלקם אף חילוניים ולכן מספר המאמינים גדול בהרבה ממספר הדתיים והחרדים בארץ, ישנם גם שלומדים קבלה וכו'... יש הרבה הוכחות לקיומו, אבל כל עוד אתה ניזון מקילמוסם של האתאיסטים, הסלקטיוויות לעולם לא תאפשר לך למצוא אותם ולבחון אותם בצורה אובייקטיבית. הגישה האתאיסטית נבעה מרצונם של אנשים להרגיש 'חופשיים' ולא להיות מחוייבים לבורא, הרי על פי הדת ישנה מחוייבות של האדם לבוראו (ביהדות המחוייבות היא קיום מצוות), ולכן ממהרים לפתור את ה'בעייה' הזו בכך שהם טוענים שאין בורא.
 
אבל למה שיאמינו בזה?

מה זאת מחלת נפש חדשה? להאמין בדבר שבילתי ניתן להוכחה?! אני כבר אפילו קצת יותר מבין את אלו שמאמינים או האמינו בפסלים... לפחות זה משהו מוחשי שאפשר לראות אותו לגעת בו... מתי תבינו כבר? הוא לא קיים!!! לא קיים!!! זה לא מדעי ולא הגיוני. ומהן ההוחכות לקיומו? עגל הזהב?! אשוויץ?! חציית ים סוף?! מה?! תן לי הוחכות! כאשר יש לי בעיה בגאומטריה יש לי טור אחד של טענות וטור שני של נימוקים(הוחכות), אתה טוען שיש אלוהים, בבקשה תן נימוק לקיומו. וגם אם הוא קיים זה אומר שצריך להאמין בו?! צריך להאמין בעצמכם!! ומזה קילמוסם.!??! האתיאסטים הם שיא המודרניות ושיא המחשבה הפתוחה שהייתה עלי אדמות!! אין בעיה בו תוכיח לי!! אני אתיאסט, מודרני, פלורליסט, פתוח לדעות אחרות...
 

coolit

New member
מה אתה רוצה?

אם תשקיע בזה קצת מחשבה, תגלה שיש הקב"ה בעולם. מה זה שזרעון קטנטון וביצית קטנטונית הופכים להיות תינוק- מה זה אם לא נס? זה שאפשר לחקור את כל זה לא אומר שזה לא נס.. משהו שאף אחד מעולם לא המציא.. גם אם אתה אומר שהכל סתם התפתחות של הטבע [בלתי הגיוני בעליל, למה שהכל יהיה כל כך מדויק?]- גם את זה מישהו היה צריך לברוא אם תחשוב על זה מספיק, בניסיון להגיע אל האמת ולא רק להיות בגישה של "מה הדפוקים האלה מאמינים במשהו שאי אפשר להוכיח", תגלה שיש הקב"ה. דבר שני- אם היה אפשר להוכיח את קיומו מעל לכל ספק, זה לא היה נחשב "אמונה", אלא סתם עובדה, כמו העובדה שג'ורג' בוש הוא נשיא ארה"ב. דבר שלישי- אתה מוכרח להפסיק לכתוב הוחכות, כי אין כזאת מילה!!!!!!!!! דבר רביעי- "וגם אם הוא קיים זה אומר שצריך להאמין בו?!" מה אתה דפוק?....... אני מאמינה בעצמי.. היהדות דווקא אומרת שאתה צריך להאמין בעצמך.. אבל מעל לכל אתה מאמין ששום דבר בעולם הזה לא קורה בלי אישור של הקב"ה דבר חמישי- מי אמר שמודרניזציה זה הדבר הכי חשוב בעולם אינעל ראבאק?! קיצר תחסוך מאיתנו את בורותך.. ואם אתה באמת רוצה ללמוד משהו ולא לשאול שאלות סתם כדי להטריד- תפתח תראש שלך ותדבר בהיגיון.
 
זה תהליך מירקו ביולוגי-כימי.

ואם כבר נס ביולוגי, ולא נס אלוהי. מה לעשות שנאי מתבלבל לפעמים בין הוכחה להוחכה? זה נשמע גם ככה אותו דבר... אני אמרתי שמודרניזציה זה אחד הדברים החשובים בעולם. בורה את.
 
אפרופו "היגיון"

אמונה במשהו שלא קיים (אלוהים) זה לא ממש היגיון, אז תפתחי את את השכל שלך ותתחילי לחשוב בהיגיון.
 

coolit

New member
יותר הגיוני שהוא קיים מאשר לא..

הטיעונים שלך רדודים.. הביולוגיה קצת מורכבת מכדי להיות סתם מקרה. אתה הרי טוען שזה סתם מקרה, נכון? נס? אתה באמת חושב שהמורכבות של גוף האדם היתה יכולה לקרות בלי שמישהו תכנן את הכל? סתם היתה התפוצצות של משהו לא ידוע [ומי יצר אותו?] וכל חלק נכנס למקום שלו במקרה? זה די פשוט להגיד שאתה לא מאמין במשהו שאתה לא רואה אותו, אבל אתה חוטא לאמת כשאתה עושה את זה.. מה לעשות שכן יש דברים שקיימים למרות שאתה לא רואה אותם. אתה גם לא יכול לראות אהבה ובכל זאת אני מניחה שאתה מאמין בה. אתה גם לא יכול לראות נשמה של אדם ובכל זאת אין ספק שהיא קיימת, לכל אחד מאיתנו יש רגשות ומחשבות- הכל סתם תהליכים כימיים במוח? אז מה בכלל הקטע שיש עולם? אנחנו סתם יצורים, שנוצרו במקרה כתוצאה מהמפץ הגדול, וכל העצמיוּת שלנו היא רק במקרה? באותה מידה שאתה לא יכול לדעת אם יש הקב"ה, אתה גם לא יכול לדעת מה באמת היה פה פעם.. המדע ממילא משתנה כל שנתיים.. התורה היא נצחית. יש רק אמת אחת, כן, פשוט עד כדי כך.
 

antreprize

New member
את צודקת,FSM יצרה את הכל,אני לא מבין

איך מר חזרה למוטב לא מצליח להבין שמפלצת הספגטי יצרה את העולם,אחרי הכל לטעון שעולם הביולוגיה המופלא נוצר במקרה,ולטעון שהחומוס נוצר בטעות ולא תוכנן על ידי אטרייה גדולה זה טמטום מוחלט!
 

coolit

New member
לא ירדתי לסוף דעתך ;[

אבל בכל מקרה- את זהותו של אלוקי ישראל אפשר להוכיח אחר כך, הדבר הראשון זה להבין שיש אלוקות כלשהי..
 

antreprize

New member
ברור להוכיח..

היום חלמתי חלום,ובחלום בעל(כן,בעל האל הכנעני) אמר לי שהוא האל היחיד ושאם לא נשרת אותו כולנו נגיע לגיהנום ושאלוהים לא קיים,הנה הוחכתי שהוא קיים ואלוהים לא.
 

antreprize

New member
אישה?איזה אישה?

יכול להיות שויקיפדיה שכחו אלה כנענית כלשהי?
 
התרוה גם לא נצחית

גם התורה לא הייתה כל הזמן, עד שיום אחד בן אחד אחד לכתוב את התורה, גם סיפרי הארי פוטר לא היו כל הזמן, עד שמישהו החליט לכתוב אותם, אני גם יכול לכתוב עכשיו סיפוריי מעשיות על נביאים אלו ואחרים וכל מיני רוחות ומלכים וכו.. ולכתוב שם על אייזשהו עם אחד שיצא מעבדות לחירות וכו, ובנוסף לכך לכתוב שיש כזה דבר אלוהים ולהגיד תשמעו זהו האמת האמיתית..
 

coolit

New member
פסדר מה אתה רוצה? אני מסבירה לך את האמונה

לא באה להוכיח לך כלום..
 

רוני13

New member
מעניין שאין דבר כזה...

צופן הארי פוטר. לעומת צופני תנ"ך שהוכחו ע"י המדע.
 

antreprize

New member
בהוחכו ע"י המדע אתה מתכוון

למדענים דתיים או למדענים שיש להם אינטרסים להוכיח את נוכונת צופני התנ"ך?
 
למעלה