עזבו שטויות

רוני13

New member
ע"י מדענים...

אנטי-דתיים,דתיים וכו'... חבל שלא ראית את התוכנית על הנושא בערוץ 8 בשם "צופני התנ"ך" של הBBC-הראו את ההוכחות...היה שם אפילו אחד אתאיסט פקפקן אם אני לא טועה.
 

רוני13

New member
עוד הודעה...

חחסרת כל קשר לכאן. בפעם הבאה אם תוכל,תרשום גם הסבר על הקשר בין שתי ההודעות-נחסכה מבינתי ההבנה של הקשר.
 

antreprize

New member
רוצה קשר?הנה קשר:

מדינות שנשלטות ע"י הדת הן כשלון,לא סתם ימי הביניים הם החלק היותר "שחור" בהסטוריה של הציוויליזציה המערבית.
 

רוני13

New member
אני עדיין לא מוצא שום קשר../images/Emo12.gif

מה הקשר המדויק בין שתי ההודעות חחח...
 

antreprize

New member
ארה"ב היא מדינה שמרנית אבל היא לא

מדינה שפועלת רק לפי חוקי הדת.
 

רוני13

New member
כן...

בהקשר של ההודעה. "תגובה"-זה מלשון להגיב אתה יודע? ההבדל בינינו שאני מגיב בהקשר של ההודעה אליה אני מגיב ואתה סתם זורק הודעות בלי קשר להודעות אליהם אתה מגיב.
 

antreprize

New member
אלוהים קיים,אבל לא למעלה,הוא קיים בלב.

אלוהים מעניק תקווה מסויימת,הוא לא קיים במציאות,הוא קיים רק אצל מי שמאמין בו.
 

princes15

New member
אין "הוחכה", יש הוכחה.

וואי עכשיו כשאני קוראת את התגובה שלך עוד פעם, אתה אפילו לא שווה שאני אגיב לך.
 
שמע

לא צריך הוכחה? בשבילי הכל זה הוכחה לזה שהוא קיים...תסתכל מסביב , מאיפה הכל בא? איך הכל נוצר? מאיפה באה הנשמה שלך בגוף? זה גם משהו מדעי? שמע זה שאלה של אמונה , לך אין אמונה סבבה לי ולרבים כמוני יש אמונה באלוקים ואני לא צריכה הוכחות חומריות בשביל זה , כל דבר שיש מסביבי זה הוכחה בשבילי..
 
הכל נוצר דרך הטבע,

"נשמה"... תגדירי מה זאת הנשמה?! יש גם קצת הבדל, יש הבדל בין להאמין באלוהים ולבין להאמין בקיומו של אלוהים. יש אנשים שלא מאמינים שאלוהים קיים, אבל עדיין מאמינים באלוהים. ואם את מאמינה באלוהים, את תיהיה מוכנה לעשות הכל למענו?! למכור את נפשך? ללכת שלוש פעמים ביום לבית כנסת? לאכול אוכל כשר כל הזמן? לקיים את תרייג מצוות? לעשות 20 ילדים? להתלבש בבגדים צנועים? אה? אה?!!
 

רוני13

New member
בוא נשאל שאלה אחרת...

מה קורה לאדם שפתאום הוא מפסיק לחיות?! הרי לכאורה אפשר פשוט לגרום ללב שלו לזוז אבל אם תנסה הבנאדם פשוט לא יחיה. אממ....אי אפשר לקיים תרי"ג מצוות-בית המקדש לא קיים וגם חלק מהמצוות הן לכהנים ולא לכלל ישראל. ללכת שלוש פעמים ביום לביהכנ"ס-לא חובה,אם אתה מש לא יכול אתה יכול להתפלל לבד עם עצמך. למכור את נפשי?! חח...למה?!הפכת אותנו לכת השטן... לאכול אוכל כשר כל הזמן-ב"ה אנחנו סופסוף במדינה יהודית שאין בעיה עם כשרות,והרוב המוחלט ממה שאתה אוכל כשר(ולא,אני לא ממש מתפתה לאכול חזיר-אני לא חושק בזה!)...פעם זה היה יותר בעייתי. 20 ילדים?! בוא נכליל על כולם...יש את מצוות "פרו ורבו" והיא לא מחייבת ללדת 20 ילדים(מי שעוה 20 ילדים הוא מהמהדרין שבמהדרין או במילים אחרות חרדים). להתלבש בגדים צנועים-אוי נו באמת אתה מעדיף שהן ייתלבש כמו פרחות ואחרי זה עוד יתלוננו שהטרדתה אותן מינית?! שהיא לובשת בגדים צנועים זה מראה על כבוד עצמי-וזה משהו שצריך להעריץ. לעומת הפקרות,שזה לא ממש מראה על כבוד עצמי. הקיצר הנקודת מבט שלך היא מאוד אובססית-וכנראה הסטיגמות שהכניסו לך על הדת ממש מוחדרות שם.
 

antreprize

New member
...

"להתלבש בגדים צנועים-אוי נו באמת אתה מעדיף שהן ייתלבש כמו פרחות ואחרי זה עוד יתלוננו שהטרדתה אותן מינית?! שהיא לובשת בגדים צנועים זה מראה על כבוד עצמי-וזה משהו שצריך להעריץ. לעומת הפקרות,שזה לא ממש מראה על כבוד עצמי." אישה שהולכת ברחוב בגופה היא לא זונה,יש ההבלן ההגדרה הטיפשית של הצניעות לפי החרדים והמולמים לבין ההגדרה הנורמלית של החילונים.אישה לא צריכה לכסות את כל גופה כולל את כפות הידיים והפרצוף(והעיניים)כדי להיות צנועה.אפשר להיות צנוע ם בבגדים שהם כביכול לא צנועים,אני לא מכחיש את קיומם של בגדים לא צנועים אבל אני כן אומר שההגדרה של הצניעות לפי הדתיים היא טיפשית ולא מתאימה לחיים במדינה דמוקרטית.
 
למעלה