עזבו שטויות

אישה שהולכת עם חצאית מיני מיני בכנסת ישראל

למשל זה לא צנוע, אבל אם הולכת עם זה בחוף הים, זה אייכשהו מקובל.
 
נגיד שאי אפשר לקיים

תריג מצוות... אתה מקיימת 100 מצוות?! ועוד איך חובה, לגבר יהודי הוא צריך על פי ההלכה 3 פעמים ביום להתפלל בבית כנסת. טוב זאת הגזמה 20 ילדים, אבל 5 ילדים אתה עושה? 6? 7? 8? אני מדבר עליך אתה חובש כל הזמן כיפה? ולובש ציצית?! אין כאן שום דבר להערצה, אין מה להעריץ בחוסר קידמה אני בז לאנשי האמיש באמריקה ואני גם בז לנשים כאלו שהולכות כמו מוסלמיות באירן כאילו אנחנו לא באמה ה21 במין הטענה המגוחכת של צניעות... אינני מקבל את זה, נשים חילוניות כקבוצה לא פחות צנועות מנישם דתיות, אתה הופך את המלוח למתוק ואת המתוק למלוח. הן הולכות עם שמלות בקיץ שזה מגוחך, עם בגדים שחורים כאילו באבל ביום קיץ לח שזה גם מגוחך ולייצני, אלו אנשי העבר. מבחינתי אם הייתי אישה לחבוש כל הזמן כיסוי ראש או פאה, זה עינוי מגוחך של ימי הבניים ולא יותר מזה.
 

רוני13

New member
...

לא יודע לא ספרתי כמה מצוות אני עושה-זה גם לא מעסיק אותי כל כך...זה בא בטבעיות. צודק,אבל אם הוא לא יכול מסיבה חשובה(הסיבות מפורטות בגמרא) הוא יכול להתפלל לבד בתנאים מסוימים... כן אני לא רואה בעיה ב-5 ילדים,יש גם הרבה חילונים שעושים בימנו 5 ילדים...6 ומעלה זה כבר מקובל בחברה החרדית ואין לי שום בעיה עם זה. חחח...הפכתה את הנשים הדתיות למוסלמיות-הן לא לובשות שחור וגם לא ממש שמות כאפיה על הראש...אני לא יודע איפה אתה חי אבל נשים דתיות לובשות חצאיות(לפעמים עם מכנס מלמטה...) מתחת לברך ולובשות חולצה לא צמודה. ושוב,אצל החרדיות זה כבר משהו אחר... תתפלא אבל נשים דתיות דיי אוהבות את הכיסוי ראש...אחותי למשל מחכה ללבוש אחד כזה. אצל החרדים,שוב אני לא יודע מה הנימוקים כי אני פשוט לא נכלל בחברה הזאת. מה לעשות שהיהדות נראית לך מותאמת לימי הביניים? היא ניתנה לנו הרבה לפני ומה לעשות אף אחד לא יכול לבוא ולשנות ו"להתאים" לפי דרישות ונוחות משהו שכתוב בתורה-רק הקב"ה.
 
כאשר אני מדבר על דתיים או דתיות

אני מתכוון גם בחברה מוסלמית וגם בחברה היהודית, בסופו של דבר הנשים היהודיות דתיות והמוסלמיות דתיו ת מתלבשות כמעט אותו דבר, רק שהמוסלמיות הולכות עם ה"צניעות" עד הסוף. כן, אפשר לשנות אפשר להתאים, בני אדם משתנים עם השנים, ודתות אחרות השתנו מעט עם השנים, (אנחנו לא צריכים להידמות למוסלמים שנשארים אותו דבר מאות שנים), וגם דתות יכולות להשתנות, אם באופן תאורטי או אם באופן רישמי או מעשי. הכל עוד יתכן הכל עוד אפשרי.
 

רוני13

New member
לא אי אפשר...

התורה שניתנה לנו בסיני תהיה ותישאר כמו שהיא לנצח ורק אבל רק אם היא תשתנה מעצמה בדרך "נסית" כלשהי אז ורק אז נלך לפי השינוי-אבל בינתיים זה לא קרה,והתורה תקפה עכשיו בדיוק כמו שהיא הייתה תקפה לפני 200 או 3000 שנה ההבדל הוא שעכשיו יש אייפוד ומכוניות ואז לא היה-אבל זה לא אומר שצריך לשנות את הדת. ובקשר למשפט שאמרת: "בסופו של דבר הנשים היהודיות דתיות והמוסלמיות דתיו ת מתלבשות כמעט אותו דבר, רק שהמוסלמיות הולכות עם ה"צניעות" עד הסוף." יש לי רק משהו אחד להגיד- יחי ההבדל הקטן!
 
אתה אדם דתי?! תחייה לפי התורה, תעשה מה שבראש

שלך, מצידי תעלה קטורת לאלילים לא מענין אותי. תזרוק נרות לקברות של באבא סאלי. אני לא אדם דתי, לא רוצה לעשות מה שהתורה אומרת. וישראל היא לא מדינת הלכה. (כלומר מדינה לא דתית). ההבדל הקטן הזה, לא כל כך קטן...
 

רוני13

New member
אמממ...

חחח מה אתה רוצה ממני?! לא ניסיתי להחזיר אותך בתשובה... לא הכרחתי אותך לעשות משהו אני רק עניתי על השאלות שלך. ישראל לא מדינת הלכה-נכון,ו...? האמירה הזאת באה להגיד ש...? בדיוק! חחח...ההבדל הזה ממש לא קטן חחחחחחחחחח אני כבר לא מבין אותך אתה סותר את עצמך.
 

coolit

New member
אתה מזה טיפש../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

 

רוני13

New member
איך אתה יכול להאמין...

במפץ הגדול? אין שום הוכחות לקיומו חוץ מחישובים שמדענים עשו. אין תמונות או משהו שתיעד את זה. אתה מסתמך על מה שמענים אמרו...מי אמר להם?
 

antreprize

New member
נכון,לקטע של המפץ הגדול אין

הוכחות(אם לא מחשיבים את עשרות המחקרים שהוכיחו אותו).
 

רוני13

New member
על מה מתבססים...

המחקרים האלו אם יורשה לי לשאול? על השערות!
 

antreprize

New member
ועל ראיות.

ועל מה מתבססים הדתיים?על השערות וחוסר שפיות של אנשים בעלי יכולות מניפולטיביות!
 

antreprize

New member
אאל"ט בבתי ספר למשפטים

מלמדים שמי שטוען טענה הוא שצריך להוכיח אותה. אתה וחבריך המאמינים באתם והתחלתם לספר לנו על אותו אל,עכשיו אתם גם צריכים להוכיח שהטענה שלכם נכונה.
 

רוני13

New member
אני לא חש צורך להוכיח אותו...

אני מאמין בו. חוץ מזה ההודעה שלך היא סוג של התחמקות מהצגת ה"ראיות".
 

antreprize

New member
נו,זה מה שאני אומר כל הזמן,

אלוהים הוא לא משהו שמוכיחים כי הוא קיים רק אצל מי שמאמין בו.
 
למעלה