עזבו שטויות

רוני13

New member
אלוקים...

הוא הכל! והכל באלוקים...אם תרצה ואם לא אלוקים קיים הניסים הנסתרים קורים יום-יום ואנחנו מעדיפים להתעלם מהם. אבל תמשיך ללכת בעיניים עצומות אחרי המדענים ש"מוכיחים" כביכול את המפץ הגדול... אפילו איינשטין,הבנאדם הכי חכם בכמה מאות שנים האחרונות, ידע שאלוקים קיים ויש אפילו ציטוט שלו בעניין זה. איינשטין! גדול המדענים...שהיום המדע מסתמך על מה שהוא אמר-מה שמוזר שכל אחד בוחר במה להקשיב לו ובמה לא. היהדות ידעה דברים הרבה לפני המדע-מהעניין שכדוה"א הוא עגול(בתקופה שהאמינו ששלושה פילי ענק מחזיקים את כדוה"א) ועד מספר הכוכבים שבשמיים שאותו עד היום מנסים מדענים לספור ואנחנו כבר יודעים מהו מספרם. ועוד המון דברים שהיהדות ידעה הרבה לפני המדענים-איך תסביר את זה? היה פיצוץ גדול שנקרא ה"מפץ הבינוני" ופתאום אנשים ידעו דברים? או שאולי בא אחד "מאבותינו הקופים" וסיפר לנו? ההסבר היחידי הוא פשוט-רק מי שיצר את הכל יכל לדעת עובדות אלה,נחש מי זה?
 

antreprize

New member
איינשטיין הוא בן אדם,בני אדם טועים לפעמים.

כשתרצה לעצור ולחשוב בהגיון אתה תראה שאלוהים הוא בסה"כ החבר הדמיוני של המבוגרים.
 

coolit

New member
נכון, הנשים המוסלמיות והנשים הדתיות

מתלבשות בצורה דומה ואף מאותו נימוק- צניעות. תתפלא אחשלי.. התורה היא נצח. היא לא משתנה. אנחנו לא מידמים למוסלמים, אנחנו לא קשורים אליהם [למרות שאם כבר- הם מידמים אלינו. היינו לפניהם אם פספסת תקטע הזה] דתות יכולות להשתנות כי שום דת היא באמת לא האמת היהדות היא דת שלא משתנה ושים לב איך היא מחזיקה מעמד אלפי שנים! כלומר אפשר לקיים אורח חיים יהודי בשמחה במשך חיים שלמים, ככה בני אדם חיים כבר אלפי שנים. אם היה להם רע הם היו מפסיקים.
 

coolit

New member
תגיד אתה נורמלי?

מה הבעיות שלך? אף אחד לא מכריח אותנו ללבוש מה שאנחנו לובשים, תן לעשות מה שאנחנו רוצים! כן, אנחנו מאמינים שזאת דרך האמת.. אתה מאמין שדרך האמת היא לא לגנוב, נגיד? אז אתה לא גונב, ואני לא אומרת לך לגנוב מה הבעיות שלך?...
 

antreprize

New member
בטח שמכריחים אתכם,לנשים אין זכויות בדת

היהודית(וגם אם אני וטועה ויש להן אז יש להן זכויות מעטות)ובדת המוסלמית.
 

רוני13

New member
היא כבר אמרה לך...

שמי שלא רוצה יכולה להפסיק מתי שבא לה-הכל מרצון כי הן מאמינות.
 

רוני13

New member
מה קשור להודעה שהגבת עליה?

יש להן זכויות-אתה לא מכיר מספיק את היהדות כדי להכליל...אתה רק מסתכל על החברה החרדית שבאמת די מעלימה זכויות של נשים.
 

antreprize

New member
לא נכון,החרדים אומרים

שמי שרוצה להפסיק יכול פשוט להפסיק,אבל הם לא אומרים שאם מישהו יוצא בשאלה אז ההורים שלו יושבים עליו שבעה.
 

coolit

New member
זה נחמד שאת הידע שלך אתה שואב מהתקשורת

כשתחיה בחברה החרדית תדבר, בסדר? יש לי הרבה מה להגיב לכם אם אתם רוצים לדבר ברצינות, אבל אתם באים פה בגישה ממש מפגרת של "בואו נוכיח להם שזה ממש מפגר שהם מאמינים בה'", ואין לי שום מטרה לנהל דיון ברמה כזאת, הרי אני לא אשנה את דעתכם אם לא תיפתחו שניה ותצאו מהבועה.
 

antreprize

New member
את טועה,אנחנו לא באים להליב,אנחנו פשוט

מנסים להבין למה אדם שמדבר עם אלוהים ברחוב החברה תתיחס אליו כאל משוגע,אבל אם הוא ידבר איתו ברחוב/כנסייה/מסגד/סטונהדג' אז החלברה לא תראה בזה משהו מוזר.
 

רוני13

New member
המשפט הזה מוכר לי!

אותו אדם שמדבר עם אלוהים ברחוב-לא משוגע. בנאדם שמדבר עם אלוהים ברחוב ואחרי זה מנסה לדקור את עצמו או מנסה לרצוח את חבר של אחותו-הוא משוגע. אף אחד לא בא לאנשים שמדברים עם אלוהים ברחוב והכניס אותם למוסד לחולי נפש...אם יש אחד כזה תביא לי לראות-כדי שאני אפעל נגד.
 

antreprize

New member
למה?זה לא נראה לך הגיוני שאלוהים ינסה

להציל אותנו ע"י שיכנוע של מחמוד אחמדינג'ד שהתאבדות תעשה לו טוב?
 

סאטורן1

New member
איזה זכויות נשללו מהן?

(ואם אתה יכול, תבדוק שאתה בטוח במה שאתה אומר. ציטוטים ומקורות וכאלה דברים)
 

antreprize

New member
בדקתי,נשללות מהן זכויות,ככה זה בכל חברה

דתית(אפילו ביוון הגדולה,מקום הולדת הדמוקרטיה נשים סבלו מאפלייה).
 
למעלה