בוקר טוב לכולן../images/Emo11.gif../images/Emo22.gifרותי זוהי מתנה יפה
לבנות לראש השנה, אפשר אפילו רק פרח אחד בלי העציץ. הברכה ממש אמיתית. ובאמת לו יהי. בקשר לסדנא, אם אני רוצה להתחיל עם יותר מרובעים. הרעיון אותו דבר? פשוט לקחת כמה חרוזים שרוצים ומחברים אותן בשיטה כמו את שני הריבועים הראשונים? האמת שלא נסיתי. חשבתי לעשות מזה דווקא תליון. איך החישוב של החיבורים? יום מקסים לך.