עוד עציצים

יפמל

New member
עציצים ממש יפים - הנה מצאתי את הפתרון

המושלם לאלרגיה של בעלי לפרחים, כל זר שאנחנו מקבלים מייד מעבירים לשכנים.
 

אטיה123

New member
בוקר טוב לכולן../images/Emo11.gif../images/Emo22.gifרותי זוהי מתנה יפה

לבנות לראש השנה, אפשר אפילו רק פרח אחד בלי העציץ. הברכה ממש אמיתית. ובאמת לו יהי. בקשר לסדנא, אם אני רוצה להתחיל עם יותר מרובעים. הרעיון אותו דבר? פשוט לקחת כמה חרוזים שרוצים ומחברים אותן בשיטה כמו את שני הריבועים הראשונים? האמת שלא נסיתי. חשבתי לעשות מזה דווקא תליון. איך החישוב של החיבורים? יום מקסים לך.
 

OrnaJO

New member
בקרוב העלה תמונות של הפרחים הבודדים

יש לי גם פרחים בודדים ללא עציץ ורדים בצבעים שונים, חרציות וכו' כרגע יש לי בעיה עם המצלמה
 

בָלבָל

New member
תשמעי הלכתי וקניתי עציצים!!

והייתי בהלם שאת בעצם גם צבעת וקישטת את העציצים! כל הכבוד לך! אני גרועה ביצירה כזו אבל הולכת לנסות בכל זאת. תודה על הטיפ איפה לקנות את העציצים!!
 
../images/Emo12.gif../images/Emo124.gif מדהים ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

 

מריאנה8

New member
כל כך יפה, ומרשים../images/Emo140.gif

איך את מצליחה.
...הצליחי בכל מה שאת יוצרת
 

nomisz

New member
אורנה, יפה מאוד! עניתי לך במסר על ההודעה

מאתמול. נעמי
 
למעלה