עוד עציצים

בָלבָל

New member
ממממש יפים!

אני מתקשה למצוא עציצים מתאימים בגודל... איפה את קונה? והייתי שמחה לדעת במה את ממלאה את העציצים ומה מחזיק את הפרחים תודה
 

OrnaJO

New member
את העציצים אני קונה

בכלבו יונה לאומנויות ביבנה אבל אפשר למצוא אותם וגדלים נוספים גם בפנאי לי בת"א בהתחלה מילאתי אותם בגבס, ואז עברתי לדאס זה מחזיק יותר טוב וניתן לעיצוב
 
אורנה עבודותייך ראויות לציון ולמחמאות כל

הכבוד ושנה טובה ופוריה לך- לילי
 
למעלה