השארת אותי פעורת פה מאז שהעלת אתמול את התמונה של העוגה צפיתי בה אולי כבר 6 פעמים - משגעת (ומבלי לפגוע, לטעמי היאיפה בהרבה מהברבי שמוצגת באתר העוגות שלך) אורליגא