עוגת ברבי חדשה.

ravidor

New member
השארת אותי פעורת פה

מאז שהעלת אתמול את התמונה של העוגה צפיתי בה אולי כבר 6 פעמים - משגעת (ומבלי לפגוע, לטעמי היאיפה בהרבה מהברבי שמוצגת באתר העוגות שלך) אורליגא
 

nush1

New member
אין כמוך!!! אני מעתיקה ממך הרבה עוג

עוגות אבל זה כבר ממש קשה דבר כזה אני אפילו לא מעיזה לחשוב להתחיל להכין את מדהימה כשרון עצום!
 

גילא

New member
גלגולית, יש לי המון שאלות אליך

נראה לי שאני אמתין לסדנא ביום שישי ואז אשאל אותך. אבל שאלה שהולכת איתי הרבה זמן: איך את עושה את טכניקת הצילום הזה? האם זו המצלמה? האם במחשב? גילה
 
כן גילא את הבובה עיצבתי לבדי כולה

מפוסלת בבצק סוכר, התמונות עוברות עיבוד בתוכנת פוטושופ.
 

tsoff

New member
די די אני לא יכולה יותר ../images/Emo7.gif

אין עליך אין!!! הבובה משגעת, הפיסול מדהים, משהו משהו. איזה כייף שאתן מפתחות סדנא חדשה!!!! אני בפנים לא לשכוח.
 

carmits

New member
מטריף../images/Emo70.gif מטריף../images/Emo70.gif מטריף../images/Emo70.gif

איזה ירידה לפרטים, כמה סבלנות יש לך. פשוט כישרון ענק
איזה פנים מדהימות, וה"בד" של השמלה עשה לי חשק לשמלה כזו בעצמי, והסמל המדויק של ברבי...פשוט אין לי מילים.
 

Lela

New member
גילגולית... אין לי מילים!!!!

אני בהלם מהעוגות שלך... כל פעם מחדש!!! רק שתדעי... שבעוגה הזו "השווצתי" בפני מי שרק יכולתי- לכולם הראתי איזה יופי של עוגות את עושה, ולאיזה תוצאות אפשר להגיע מבצק סוכר. תמשיכי להפתיע!!!
 

שושkה

New member
גילגולית, אין כבר מה להוסיף... עוגה

פשוט מדהימה. את כשרון אמיתי!
 

MP826

New member
לא חושבת שיש מה להוסיף ../images/Emo9.gif

אבל אני מצטרפת
את פשוט כישרון! אה ומה זה מיליפיורי?
 

shtuzit

New member
אני כבר כמה ימים מנסה לחפש

מילים מתאימות ואין.... פשוט אין!אין עליך גלית!פשוט אומנות!!!כיף שיש פורום כזה וכיף ללמוד ממוכשרות כמוך!
 
למעלה