עוגת ברבי חדשה.

גלגולית הפרחים על השמלה איך

עשית את זה?
הציור העיניים מדהים
 
הפרחים על השמלה, בטכניקת

המיליפיורי בבצק סוכר, והפתעה
בקרוב סדנאת מלפיורי בבצק סוכר ב"טלטלים" .
 

Ros3mary

New member
מ../images/Emo41.gifש../images/Emo41.gifג../images/Emo41.gifע../images/Emo70.gif

ברבי חלומית! את פשוט כישרונית בטירוף... האם אי פעם אדע להכין ברבי כמוך
???
 

דבורה3

New member
את אלופה! את באה להגיד לי שהבובה

היא מבצק סוכר???? היא נראית לחלוטין אמיתית!
 

דבורה3

New member
ועוד שאלה...

איך עושים את "המסביב של העוגה" - הכוונה לגלים האלה בחלק העליון שלה? עם מזלף? או שזה הדבקת עיגול בצק ורוד מעל?(עם חיתוך של גלים)? תודה אני לא מפסיקה להתפעל - גם בעלי התלהב..
 
תודה דבורה הבובה כולה אכילה

כולה בצק סוכר, את ה"גלים" עושים בעזרת צבטן, יש כל מיני דוגמאות.
 

osni

New member
גילגולית - הפעם הפלת אותי לרצפה !

הבובה מ ד ה י מ ה !!!!!! הפיסול ......... נעתקו לי מילים מרוב התלהבות ! ואאאאאאוווו !
 

lilachh

New member
הוצאת לי את המילים מהפה ../images/Emo12.gif

גילגולה את מדהימה אותי עם כל יצירה שלך, אבל זה פשוט הימם אותי לגמרי
 

דלית 3

New member
../images/Emo2.gif

אין מילים. זה פשוט מדהים והכשרון שלך מצליח להפתיע אותי כל פעם מחדש.
 

דלית 3

New member
../images/Emo2.gif

אין מילים. זה פשוט מדהים והכשרון שלך מצליח להפתיע אותי כל פעם מחדש.
 

sweetie pie

New member
Wowwww!! ממש מדהים!!

גילגולית, אמרתי בעבר ואני אומרת שוב: את מוכשרת בטירוף
איזה יופי, איזה דיוק, איזו בחירה יפה של צבעים. ממש כל הכבוד!
 
למעלה