לא יאומן! משגע!
ג ג י ל ג ו ל י ת New member 16/4/04 #33 הפרחים על השמלה, בטכניקת המיליפיורי בבצק סוכר, והפתעה בקרוב סדנאת מלפיורי בבצק סוכר ב"טלטלים" .
ב באבלו New member 17/4/04 #49 ../images/Emo4.gif מה זה "מיליפיורי"../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif
R Ros3mary New member 16/4/04 #20 מ../images/Emo41.gifש../images/Emo41.gifג../images/Emo41.gifע../images/Emo70.gif ברבי חלומית! את פשוט כישרונית בטירוף... האם אי פעם אדע להכין ברבי כמוך ???
מ../images/Emo41.gifש../images/Emo41.gifג../images/Emo41.gifע../images/Emo70.gif ברבי חלומית! את פשוט כישרונית בטירוף... האם אי פעם אדע להכין ברבי כמוך ???
ד דבורה3 New member 16/4/04 #21 את אלופה! את באה להגיד לי שהבובה היא מבצק סוכר???? היא נראית לחלוטין אמיתית!
ד דבורה3 New member 16/4/04 #22 ועוד שאלה... איך עושים את "המסביב של העוגה" - הכוונה לגלים האלה בחלק העליון שלה? עם מזלף? או שזה הדבקת עיגול בצק ורוד מעל?(עם חיתוך של גלים)? תודה אני לא מפסיקה להתפעל - גם בעלי התלהב..
ועוד שאלה... איך עושים את "המסביב של העוגה" - הכוונה לגלים האלה בחלק העליון שלה? עם מזלף? או שזה הדבקת עיגול בצק ורוד מעל?(עם חיתוך של גלים)? תודה אני לא מפסיקה להתפעל - גם בעלי התלהב..
ג ג י ל ג ו ל י ת New member 16/4/04 #35 תודה דבורה הבובה כולה אכילה כולה בצק סוכר, את ה"גלים" עושים בעזרת צבטן, יש כל מיני דוגמאות.
O osni New member 16/4/04 #23 גילגולית - הפעם הפלת אותי לרצפה ! הבובה מ ד ה י מ ה !!!!!! הפיסול ......... נעתקו לי מילים מרוב התלהבות ! ואאאאאאוווו !
גילגולית - הפעם הפלת אותי לרצפה ! הבובה מ ד ה י מ ה !!!!!! הפיסול ......... נעתקו לי מילים מרוב התלהבות ! ואאאאאאוווו !
L lilachh New member 16/4/04 #28 הוצאת לי את המילים מהפה ../images/Emo12.gif גילגולה את מדהימה אותי עם כל יצירה שלך, אבל זה פשוט הימם אותי לגמרי
הוצאת לי את המילים מהפה ../images/Emo12.gif גילגולה את מדהימה אותי עם כל יצירה שלך, אבל זה פשוט הימם אותי לגמרי
ק קוקיגלידה New member 16/4/04 #27 מטרף! משו-משו !או כמו שבעלי אמר "אומנות לשמה" ... (והוא לא מהמתלהבים)
ד דלית 3 New member 16/4/04 #30 ../images/Emo2.gif אין מילים. זה פשוט מדהים והכשרון שלך מצליח להפתיע אותי כל פעם מחדש.
ד דלית 3 New member 16/4/04 #29 ../images/Emo2.gif אין מילים. זה פשוט מדהים והכשרון שלך מצליח להפתיע אותי כל פעם מחדש.
S sweetie pie New member 16/4/04 #38 Wowwww!! ממש מדהים!! גילגולית, אמרתי בעבר ואני אומרת שוב: את מוכשרת בטירוף איזה יופי, איזה דיוק, איזו בחירה יפה של צבעים. ממש כל הכבוד!
Wowwww!! ממש מדהים!! גילגולית, אמרתי בעבר ואני אומרת שוב: את מוכשרת בטירוף איזה יופי, איזה דיוק, איזו בחירה יפה של צבעים. ממש כל הכבוד!