עוגת ברבי חדשה.

באבלו

New member
מ-ש-ג-ע-ת!!!../images/Emo45.gif ושאלותיים:-

א. איך עשית את השער? נקניקי בצק צבועים?... ב. איך את עושה את הסוכריות האלו? גם בצק סוכר?
 
גלגולית עוגה מהממת ציפתי לראות

עוגת ברבי מסורתית עם החצי בובה, אך את עיצבת את הברבי מבצק סוכר מהמם אין סוף לכישרונות שלכן.
 
ה"סוד" טמון לדעתי בציור ואיפור נכון

של תווי הפנים, אין שום טריק צריך רק לשמור על קוים נקיים ואחידים
.
 

ויקי222

New member
גילגולית, אני לומדת מעוגות שלח../images/Emo140.gif

זה עוגה שעשיתי אתמול תודה לך ולטלי
 

שגיגאיה

New member
מהמם!!

ועכשיו אחרי שהתנסיתי בפיסול דמות...ולא יצא לי כל כך..אני רק מעריכה את זה יותר!!
 

derim

New member
יו יו יו איזו עוגה אמאאאאא, גלית את

מוכשרת בטירוף !!!!!!!!!! פשוט מ ד ה י ם !!!!!!!!!!
 
למעלה