עדכונים

Woogyman

New member
ברור שדי ../images/Emo110.gif

אחרי שהטענה המרכזית שלך בכל הריב הזה הוכחה כאמיתית בערך כמו הטענה שלבריטני היו תאומים
... וכן, למקרה שתהית, כדי לנהל פורום צריכים להיפגש עם הנהלת הפורומים של תפוז - אז אלא אם צחי התחפש ובא פעמיים - אנחנו שני אנשים שונים. שיהיה יותר בהצלחה בפעם הבאה, באמת.
 

Im Not Dead

New member
../images/Emo193.gif

לא הוכחת שום דבר לאף אחד. תנוח. ומה שאמרת לא בהכרח נכון בכלל o________O אבל זה לא הכי מעניין אותי עכשיו. אני עדיין חושב שאתם אותו בנאדם וזה לא השתנה עדיין :] נקסט
 

Kryptonite

New member
ניקול מה - PCD על בריטני -../images/Emo168.gif

Nicole from PCD say in an interview for "Pramer" that Britney have to come back in music even if she knows that brit got a family now. Nicole wants to listen more music from britney style. She talks about madonna as well saying "Madonna is exiting and keep her style but Britney has got a style incomparable and I think that noone can be like her never" ניקול מה - PCD אמרה בריאיון עבור "פראמר" שבריטני חייבת לחזור למוזיקה אפילו שהיא יודעת שלבריטני יש משפחה עכשיו. ניקול רוצה לשמוע עוד מוזיקה מהסיגנון של בריטני. היא דיברה על מדונה ואמרה "מדונה מלהיבה ושומרת על הסיגנון שלה, אבל לבריטני יש סיגנון שאין להשוות אליו ואני חושבת שאף אחד לא יכול להיות בחיים כמוהה."
 

ForeverBS

New member
איזה חמודה, אמרה דברים ממש יפים!

וכמובן נכונים. היא בחורה מאוד מאוד מוכשרת לדעתי
 

Outrageous boy

New member
ניקוללללללללללל../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

כפרעעעעעעעעעעעעעעע עלייך!!!
 

Kryptonite

New member
רוב צ'ילטון על בריטני - ../images/Emo168.gif

רוב הזה הוא כתב במגאזין OK! שבריטני הצטלמה והתראיינה אליו לא מזמן. ROB CHILTON, “OK” MAGAZINE: Well, I think we‘re taking this picture a little too seriously. You know, Britney has always been known for making controversial statements, controversial videos, controversial songs. And I think this is just another one of those statements. She‘s having fun. You know, she‘s pregnant. She‘s got a 10-month-old baby at home. She probably thought, “Hey, why not have a day in a photographic stereo, get my hair and make up done?” Just having a day off. You know, she‘s having fun. I don‘t think there‘s anything really that we should get too hot up about yet. SCARBOROUGH: But you look at these pictures though. I mean, there other things she could have done on her day off to have fun, especially, again, if she‘s sitting around crying to Matt Lauer about how she wants to be left alone and wants to have privacy. Certainly, I mean, she had to know, Rob, that this was going to cause a sensation and have people talking about her again. CHILTON: Of course, she knew. I mean, Britney has played the P.R. game very well. You know, this is what pop stars do. They make publicity stunts, and this is one of them. And, yes, the Matt Lauer thing—you know, I think that maybe was just an emotional day for her. I don‘t think it was planned, that kind of outburst. I think that was genuinely quite an emotional day for her. DIRMANN: You know what? I don‘t know, and I guess it‘s what‘s perplexing. You know, you said it earlier. With Demi Moore, this was a classy lady, and we gave it to her when she came out. This was sort of a statement of femininity. So I think this—you know, you say Demi Moore was making a feminist statement and Britney is desperate. Well, you know, why is Britney not making a feminist statement here? I think, you know, we should lay off. I think it‘s a bit of fun. And it does make a great magazine cover. You can‘t deny that one. SCARBOROUGH: Rob, quickly, do you think it‘s going to work? Will it help her career restart? CHILTON: Yes, but not just yet. I think this is the first step of a number of steps to making her comeback. And I think she looks gorgeous, and I think that she‘ll come back to bigger and better things. בסיכום: הוא אומר שלא צריך לקחת את התמונות ואת המשמעות שלהן ביותר מידי רצינות, היא עשתה אותן בשביל הכיף ובקשר לסתירה שלה עם הריאיון ממאט לאודר - או שהיא הייתה ממש רגשית באותו היום, או שזו עוד אחד מהתרגילי ציבור שהיא ידועה בהם. בכל אופן, הוא אומר שזה שער יפייפה ובריטני ניראית בו נפלא. בקשר לשאלה אם זה יעזור לקריירה שלה - כן, אבל לא כרגע. הוא חושב שזה צעד ראשון מבין צעדים רבים בדרך לקאמבק שלה, בו היא תחזור לדברים גדולים וטובים יותר.
 

Kryptonite

New member
קאת'י גריפין נשאלה../images/Emo168.gif

על תמונות העירום של בריט - GRIFFIN: Oh, I think Britney is sort of continuing that classic line of divas that's just going to keep going crazy forever, like Mariah Carey, like Liza. I think her whole life she's going to be a little nuts and that's what I love about her. But I think the nude photos are great. She's got to dump the loser husband though, right? Come on, he's living off her and he's trying to be a rapper. He's Portuguese now הו, אני חושב שבריטני ממשיכה את הקו הקלאסי של דיוות שרק ממשיכות להיות משוגעת לנצח, כמו מאריה קארי, כמו ליזה. אני חושבת שכל החיים שלה היא הולכת להיות משוגעת קטנה (?) וזה מה שאני אוהבת בה. אבל אני חושבת שהתמונות עירום נהדרות. למרות היא חייבת לזרוק את הבעל הלוזר שלה, כן? בחייך, הוא חי על חשבונה והוא מנסה להיות ראפר. הוא (חש את עצמו) פורטוגזי עכשיו.
 

odelia a

New member
קאת'י גריפין חכמה מאוד!!!!!

ואני מסכימה איתה...חבל על הכסף של בריטני ,זה לא שאין לה אפשרות להיות עם גבר אחר.. יש לה ועוד איך! היא יכולה להשיג איזה גבר שהיא רוצה..חבל היא מבזבזת את הזמן שלה עליו=\
 

ForeverBS

New member
אני מת עליה../images/Emo6.gif היא אישה קורעת!!

אבל אני שונא שנטפלים ככה לקווין כל הזמן
, אני עכשין מבין למה בריטני עמדה לבכות כששאלו אותה על קווין בדטליין
אשכרה עושים עליו מן בלאקלש כזה באמריקה.
 
אני שונאת אותה..

היא כזאת מעצבנת
האישיות שלה נראה לי ממש תואמת לדמות של סאלי וויבר שהיא שיחקה בסיינפלד. קרציה צווחנית.
 
למעלה