עדכונים, יום 89 ה-28 לנובמבר

juspan

New member
למה לעוות ולשקר? שחר שאל אותו אם לוותר

בשעה האחרונה, ליאון לא הסכים לוותר על המשימה (שהוא לא מתכוון כמובן לקחת בה שום חלק מעשי). אז ליאון הוא המסכן? איזו חד צדדיות.
 
חחחח מדהים כולם במשימה חחחח

יו כמה מצחיק מאנגרדגדגד אמיתי מדהים איך האח הגדול מטפל בכולם ואי ואי איפה ההפקה היתה לפני חודשיים מדהיםם הבלאגאן שנהיה בבית חחח ליאון ושחר מתאומים יאאא ועליי
 

rinatt1

New member
יופי! עינב חזרה להציק לשחר על השק קמח!!!

חחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחח חחחחחחחח
 

rinatt1

New member
יאללה שחר ותר על המשימה= תעשה לה שק קמח!!!

חחחחחחחחחח חחחחחחחחחח איזה משימה לא מהעולם הזה.. ושחר מספר לה סיפורים כואב לו הגב...חחחחחחח אני מתפוצצת מצחוק על התחננות של עינב ושחר עם היציאות שלו... איך עינב לא מבינה איךךךךךךךךךךך?????????
 

cpel

New member
אתם לא מבינים שגם שחר במשימההההה??????????

קיבל משימה מהאח הגדוללללללל
 

cpel

New member
לאון הזה הכי צבועעע שומר על התחת שלו הלקק הזה

רוצה להיות בסדר עם כולםםם הרכלן הזה!!!
 

gwini1

New member
שחר אורב לשפרה../images/Emo10.gif

אמאל'ה הוא הציע לליאון להזיז את המיטה כששפרה עליה לקחת את הקרמבואים ולאכול לה מול הפרצוף! איזה בהמה! מזל שליאון ריסן אותו... עכשיו שפרה מפחדת לקום מהמיטה...
 

juspan

New member
../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif ../images/Emo10.gif

יווו, איזה זוועה. שתדע לך שעל הזזת מיטות נותנים היום בין 7 ל- 10 שנות מאסר, זה כבר לא כמו שהיה פעם בסבנטיז שגברים היו מזיזים מיטות מתי שבא להם למי שבא להם! אגב, לאחרונה הוגשה הצעת חוק בנושא אכילת פירות עם סכיני קצבים (בכמה מדינות בארה"ב זה כבר מחוץ לחוק, אצלנו זה יקח בטח כמה שנים לצערנו).
 

מ א י ל ה

New member
חחחחחחחח פשוט משימה ענקית

נראה לי חוץ מאיתי כולם במשימות משלהם, ואם אני לא טועה אז גם אינה אלא אם כן היא הגיעה לרמה חדשה של טמטום. נכון יש ריבים עכשיו אבל אחכ כשהם יגלו גם להם זה יהיה הכי מצחיק בעולם .. קיצר, ח"ח לאח הגדול.
 
למעלה