Ultra Spidey
New member
עדכון + שאלה
קודם השאלה: במה נמדד כבל טוב? כלומר, מה ההבדל בין כבל איכותי ללא איכותי? מצאתי בשבט כמה מטרים של כבל עבה מאוד (לא רק הבידוד - גם הכבל עצמו הוא ממש עבה - בערך סנטימטר קוטר) סטריאו, שאחד הערוצים עשוי מנחושת ואחד מכסף. האם הוא נחשב איכותי או שיש מדד אחר? ולעדכון: הבאתי מהשבט רמקול לRuby שאני בונה. בדקתי רמקול רמקול לראות לאיזה מהם יש יותר Impedence (שלפי מה שהבנתי מרמז על איכות), ומצאתי רמקול 10 וואט ועם 16 אוהם Impedence, שזה המון יחסית למה שראיתי עד כה. אז חיברתי אותו, והוא פשוט נשמע מדהים. הוא מקבל יפה את כל הטווח שהגיטרה נותנת, ולא חותך באסים. הווליום מאוד גבוה (הווה אומר שאני אצטרך להוסיף גם את הבאפר ופוט לווליום) והצליל מאוד ברור. הקלין נשמע הרבה יותר טוב מהמרשל 15 וואט שלי. חסרון יחיד שאני מוצא הוא שאין לו אקולייזר, אבל את זה אפשר לסדר ../images/Emo8.gif העליתי את הGAIN עד הסוף, כדי לראות כמה אוברדרייב אני אקבל. אז כן, הקליפינג יותר חלש מהרמקול של המחשב (2 וואט 8 אוהם), אבל הוא נשמע טבעי מאוד. עוד מעט אני אפתח את הרמקול ואבדוק אם יש מספיק מקום ללוח של ההגברה.. אם כן, אני לא אצטרך לבנות לו בוקסה חדשה, אני אוכל להשתמש במה שקיים (+ לקדוח כמה חורים) עכשיו הדילמות שאני נמצא בפניהן: המגבר עובד על 9 וולט, ויכול לעבוד גם על 12. נשאלת השאלה - האם להוסיף לו גם מתאם לשנאי? כי נכון לעכשיו הוא פועל על סוללה רגילה של 9. להוסיף כניסה לאוזניות? למצוא איך מוסיפים Line Out? להוסיף אקולייזר פשוט של 2-3 ערוצים, או לקנות אקולייזר של DanElectro ו"להתאים" אותו למגבר? הצעות נוספות יתקבלו בברכה ../images/Emo13.gif
קודם השאלה: במה נמדד כבל טוב? כלומר, מה ההבדל בין כבל איכותי ללא איכותי? מצאתי בשבט כמה מטרים של כבל עבה מאוד (לא רק הבידוד - גם הכבל עצמו הוא ממש עבה - בערך סנטימטר קוטר) סטריאו, שאחד הערוצים עשוי מנחושת ואחד מכסף. האם הוא נחשב איכותי או שיש מדד אחר? ולעדכון: הבאתי מהשבט רמקול לRuby שאני בונה. בדקתי רמקול רמקול לראות לאיזה מהם יש יותר Impedence (שלפי מה שהבנתי מרמז על איכות), ומצאתי רמקול 10 וואט ועם 16 אוהם Impedence, שזה המון יחסית למה שראיתי עד כה. אז חיברתי אותו, והוא פשוט נשמע מדהים. הוא מקבל יפה את כל הטווח שהגיטרה נותנת, ולא חותך באסים. הווליום מאוד גבוה (הווה אומר שאני אצטרך להוסיף גם את הבאפר ופוט לווליום) והצליל מאוד ברור. הקלין נשמע הרבה יותר טוב מהמרשל 15 וואט שלי. חסרון יחיד שאני מוצא הוא שאין לו אקולייזר, אבל את זה אפשר לסדר ../images/Emo8.gif העליתי את הGAIN עד הסוף, כדי לראות כמה אוברדרייב אני אקבל. אז כן, הקליפינג יותר חלש מהרמקול של המחשב (2 וואט 8 אוהם), אבל הוא נשמע טבעי מאוד. עוד מעט אני אפתח את הרמקול ואבדוק אם יש מספיק מקום ללוח של ההגברה.. אם כן, אני לא אצטרך לבנות לו בוקסה חדשה, אני אוכל להשתמש במה שקיים (+ לקדוח כמה חורים) עכשיו הדילמות שאני נמצא בפניהן: המגבר עובד על 9 וולט, ויכול לעבוד גם על 12. נשאלת השאלה - האם להוסיף לו גם מתאם לשנאי? כי נכון לעכשיו הוא פועל על סוללה רגילה של 9. להוסיף כניסה לאוזניות? למצוא איך מוסיפים Line Out? להוסיף אקולייזר פשוט של 2-3 ערוצים, או לקנות אקולייזר של DanElectro ו"להתאים" אותו למגבר? הצעות נוספות יתקבלו בברכה ../images/Emo13.gif