עדכון נתוני כרייה:כרמיאל + A1
עדכון נתוני כרייה:כרמיאל + A1
מחברת הניהול "אמי מתום", שמנהלת את הקו לכרמיאל נמסר על השלמת 60% ממרחק הכרייה הכולל - 9,250 מ'.
A1 - בכריית מכונות ה-TBM של מנהרה 3 הושגו 4,825 מ' במנהרה הדרומית ו-4,430 מ' בצפונית. הנתונים מכרמיאל נכונים לאתמול.
עוד מ-A1 - תולי של ניצן וזיוה-אירנה של "מנרב" נארזה במכולות ועתידה לעזוב את הארץ ב-25 בנובמבר. יחד עם המכונה נארזו גם המסילות וכל הציוד הנלווה. "מנרב" תקבל מהיצרן 20% מעלות רכישתה של המכונה.
ברציפי תחנת האומה נערכים לקראת שלב הביצוע הבא: פתיחת פיר המעליות אל אולם הנוסעים. נמשכת ההתקדמות בכריית פיר הדרגנועים. צוות הכרייה חלף ע"פ הישורת הראשונה ונמצא במעלה השיפוע השני ובמרחק 72 מ' מנקודת ההתחלה. סה"כ על הצוות להשלים כרייה בת 105 מ'.
עדכון נתוני כרייה:כרמיאל + A1
מחברת הניהול "אמי מתום", שמנהלת את הקו לכרמיאל נמסר על השלמת 60% ממרחק הכרייה הכולל - 9,250 מ'.
A1 - בכריית מכונות ה-TBM של מנהרה 3 הושגו 4,825 מ' במנהרה הדרומית ו-4,430 מ' בצפונית. הנתונים מכרמיאל נכונים לאתמול.
עוד מ-A1 - תולי של ניצן וזיוה-אירנה של "מנרב" נארזה במכולות ועתידה לעזוב את הארץ ב-25 בנובמבר. יחד עם המכונה נארזו גם המסילות וכל הציוד הנלווה. "מנרב" תקבל מהיצרן 20% מעלות רכישתה של המכונה.
ברציפי תחנת האומה נערכים לקראת שלב הביצוע הבא: פתיחת פיר המעליות אל אולם הנוסעים. נמשכת ההתקדמות בכריית פיר הדרגנועים. צוות הכרייה חלף ע"פ הישורת הראשונה ונמצא במעלה השיפוע השני ובמרחק 72 מ' מנקודת ההתחלה. סה"כ על הצוות להשלים כרייה בת 105 מ'.