עדכון נתוני כרייה:כרמיאל + A1

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
עדכון נתוני כרייה:כרמיאל + A1

עדכון נתוני כרייה:כרמיאל + A1
מחברת הניהול "אמי מתום", שמנהלת את הקו לכרמיאל נמסר על השלמת 60% ממרחק הכרייה הכולל - 9,250 מ'.
A1 - בכריית מכונות ה-TBM של מנהרה 3 הושגו 4,825 מ' במנהרה הדרומית ו-4,430 מ' בצפונית. הנתונים מכרמיאל נכונים לאתמול.
עוד מ-A1 - תולי של ניצן וזיוה-אירנה של "מנרב" נארזה במכולות ועתידה לעזוב את הארץ ב-25 בנובמבר. יחד עם המכונה נארזו גם המסילות וכל הציוד הנלווה. "מנרב" תקבל מהיצרן 20% מעלות רכישתה של המכונה.
ברציפי תחנת האומה נערכים לקראת שלב הביצוע הבא: פתיחת פיר המעליות אל אולם הנוסעים. נמשכת ההתקדמות בכריית פיר הדרגנועים. צוות הכרייה חלף ע"פ הישורת הראשונה ונמצא במעלה השיפוע השני ובמרחק 72 מ' מנקודת ההתחלה. סה"כ על הצוות להשלים כרייה בת 105 מ'.
 

amit1270

New member
תודה רבה על העדכונים

עדכון נתוני כרייה:כרמיאל + A1
מחברת הניהול "אמי מתום", שמנהלת את הקו לכרמיאל נמסר על השלמת 60% ממרחק הכרייה הכולל - 9,250 מ'.
A1 - בכריית מכונות ה-TBM של מנהרה 3 הושגו 4,825 מ' במנהרה הדרומית ו-4,430 מ' בצפונית. הנתונים מכרמיאל נכונים לאתמול.
עוד מ-A1 - תולי של ניצן וזיוה-אירנה של "מנרב" נארזה במכולות ועתידה לעזוב את הארץ ב-25 בנובמבר. יחד עם המכונה נארזו גם המסילות וכל הציוד הנלווה. "מנרב" תקבל מהיצרן 20% מעלות רכישתה של המכונה.
ברציפי תחנת האומה נערכים לקראת שלב הביצוע הבא: פתיחת פיר המעליות אל אולם הנוסעים. נמשכת ההתקדמות בכריית פיר הדרגנועים. צוות הכרייה חלף ע"פ הישורת הראשונה ונמצא במעלה השיפוע השני ובמרחק 72 מ' מנקודת ההתחלה. סה"כ על הצוות להשלים כרייה בת 105 מ'.
תודה רבה על העדכונים
 
תודה


עדכון נתוני כרייה:כרמיאל + A1
מחברת הניהול "אמי מתום", שמנהלת את הקו לכרמיאל נמסר על השלמת 60% ממרחק הכרייה הכולל - 9,250 מ'.
A1 - בכריית מכונות ה-TBM של מנהרה 3 הושגו 4,825 מ' במנהרה הדרומית ו-4,430 מ' בצפונית. הנתונים מכרמיאל נכונים לאתמול.
עוד מ-A1 - תולי של ניצן וזיוה-אירנה של "מנרב" נארזה במכולות ועתידה לעזוב את הארץ ב-25 בנובמבר. יחד עם המכונה נארזו גם המסילות וכל הציוד הנלווה. "מנרב" תקבל מהיצרן 20% מעלות רכישתה של המכונה.
ברציפי תחנת האומה נערכים לקראת שלב הביצוע הבא: פתיחת פיר המעליות אל אולם הנוסעים. נמשכת ההתקדמות בכריית פיר הדרגנועים. צוות הכרייה חלף ע"פ הישורת הראשונה ונמצא במעלה השיפוע השני ובמרחק 72 מ' מנקודת ההתחלה. סה"כ על הצוות להשלים כרייה בת 105 מ'.
תודה

שבת שלום ומבורך!
 

kobi88l

New member
תודה רבה בועז!

עדכון נתוני כרייה:כרמיאל + A1
מחברת הניהול "אמי מתום", שמנהלת את הקו לכרמיאל נמסר על השלמת 60% ממרחק הכרייה הכולל - 9,250 מ'.
A1 - בכריית מכונות ה-TBM של מנהרה 3 הושגו 4,825 מ' במנהרה הדרומית ו-4,430 מ' בצפונית. הנתונים מכרמיאל נכונים לאתמול.
עוד מ-A1 - תולי של ניצן וזיוה-אירנה של "מנרב" נארזה במכולות ועתידה לעזוב את הארץ ב-25 בנובמבר. יחד עם המכונה נארזו גם המסילות וכל הציוד הנלווה. "מנרב" תקבל מהיצרן 20% מעלות רכישתה של המכונה.
ברציפי תחנת האומה נערכים לקראת שלב הביצוע הבא: פתיחת פיר המעליות אל אולם הנוסעים. נמשכת ההתקדמות בכריית פיר הדרגנועים. צוות הכרייה חלף ע"פ הישורת הראשונה ונמצא במעלה השיפוע השני ובמרחק 72 מ' מנקודת ההתחלה. סה"כ על הצוות להשלים כרייה בת 105 מ'.
תודה רבה בועז!
אני לא יכול שלא לשאול , למה לא להשאיר את המכונה בארץ לקראת חפירת הקו האדום?
זה הרי יכול לחסוך כסף לכולם.
 

בועז ל

New member
זו לא אותה מכונה, קובי. המכונה שתכרה את הקו

תודה רבה בועז!
אני לא יכול שלא לשאול , למה לא להשאיר את המכונה בארץ לקראת חפירת הקו האדום?
זה הרי יכול לחסוך כסף לכולם.
זו לא אותה מכונה, קובי. המכונה שתכרה את הקו
האדום מותאמת לתנאים גיאולוגיים שונים מזו שכרתה את מנהרה 1. וישנם, כמובן, עניינים הנדסיים נוספים שבגינם נדרשת מכונה אחרת עבור הקו האדום.
 

kobi88l

New member
הבנתי. באסה. יכלו לחסוך זמן וכסף.

זו לא אותה מכונה, קובי. המכונה שתכרה את הקו
האדום מותאמת לתנאים גיאולוגיים שונים מזו שכרתה את מנהרה 1. וישנם, כמובן, עניינים הנדסיים נוספים שבגינם נדרשת מכונה אחרת עבור הקו האדום.
הבנתי. באסה. יכלו לחסוך זמן וכסף.
תודה על ההסבר בועז
 

luckydude

Member
רק בשביל ידע כללי... אפילו המכונות של מנהרה 3

הבנתי. באסה. יכלו לחסוך זמן וכסף.
תודה על ההסבר בועז
רק בשביל ידע כללי... אפילו המכונות של מנהרה 3
ומנהרה 1 הן אמנם מאותו יצרן אבל מסוג שונה.

המכונות האלו מותאמות במיוחד לכל מיני פרמטרים של הגאולוגיה הספיציפית של המנהרה הנכרת.
 

amit1270

New member
אני לא חושב שיש הבדל משמעותי בגיאולוגיה

רק בשביל ידע כללי... אפילו המכונות של מנהרה 3
ומנהרה 1 הן אמנם מאותו יצרן אבל מסוג שונה.

המכונות האלו מותאמות במיוחד לכל מיני פרמטרים של הגאולוגיה הספיציפית של המנהרה הנכרת.
אני לא חושב שיש הבדל משמעותי בגיאולוגיה
בין מנהרה 1 למנהרה 3. ככל הידוע לי יש הבדל בשיטת הכרייה אבל נראה לי ששני הסוגים טובים לשתי המנהרות.
 

luckydude

Member
יש הבדלים מבחינת המצאות מים ורטיבות

אני לא חושב שיש הבדל משמעותי בגיאולוגיה
בין מנהרה 1 למנהרה 3. ככל הידוע לי יש הבדל בשיטת הכרייה אבל נראה לי ששני הסוגים טובים לשתי המנהרות.
יש הבדלים מבחינת המצאות מים ורטיבות
בתוואי בין המנהרות וזה דרש שימוש במכונות שונות.
 

darkshadow1

New member
לא מדובר גם בקוטר מנהרה שונה?

זו לא אותה מכונה, קובי. המכונה שתכרה את הקו
האדום מותאמת לתנאים גיאולוגיים שונים מזו שכרתה את מנהרה 1. וישנם, כמובן, עניינים הנדסיים נוספים שבגינם נדרשת מכונה אחרת עבור הקו האדום.
לא מדובר גם בקוטר מנהרה שונה?
 

אלכסיי03

New member
מה, כבר יש זוכה במכרז?

זו לא אותה מכונה, קובי. המכונה שתכרה את הקו
האדום מותאמת לתנאים גיאולוגיים שונים מזו שכרתה את מנהרה 1. וישנם, כמובן, עניינים הנדסיים נוספים שבגינם נדרשת מכונה אחרת עבור הקו האדום.
מה, כבר יש זוכה במכרז?
והזוכה היא מוסמטרוסטרוי?
 

אלכסיי03

New member
אף אחד לא אמר

מתי מישהו כתב דבר כזה?
אף אחד לא אמר
אבל התפלאתי פשוט שאנשים מצפים ממוסמטרוסטרוי ליעד את ה-TBM שלה לפרוייקט שהיא עוד לא זכתה בו ושהסיכויים לזכות בו כנראה לא כל כך גבוהים (לא שידועה לי סיבה שבגללה לא תזכה, פשוט יש הרבה מתחרות). ואני מתעלם פה בכוונה מחוסר התאמת הפרמטרים של המכונה.
 

darkshadow1

New member


עדכון נתוני כרייה:כרמיאל + A1
מחברת הניהול "אמי מתום", שמנהלת את הקו לכרמיאל נמסר על השלמת 60% ממרחק הכרייה הכולל - 9,250 מ'.
A1 - בכריית מכונות ה-TBM של מנהרה 3 הושגו 4,825 מ' במנהרה הדרומית ו-4,430 מ' בצפונית. הנתונים מכרמיאל נכונים לאתמול.
עוד מ-A1 - תולי של ניצן וזיוה-אירנה של "מנרב" נארזה במכולות ועתידה לעזוב את הארץ ב-25 בנובמבר. יחד עם המכונה נארזו גם המסילות וכל הציוד הנלווה. "מנרב" תקבל מהיצרן 20% מעלות רכישתה של המכונה.
ברציפי תחנת האומה נערכים לקראת שלב הביצוע הבא: פתיחת פיר המעליות אל אולם הנוסעים. נמשכת ההתקדמות בכריית פיר הדרגנועים. צוות הכרייה חלף ע"פ הישורת הראשונה ונמצא במעלה השיפוע השני ובמרחק 72 מ' מנקודת ההתחלה. סה"כ על הצוות להשלים כרייה בת 105 מ'.

מהו קצב הכרייה הממוצע של מכונות ה-TBM במנהרה 3?
 

Yaron Livne

New member
אז מתי זה יהיה מוכן?

עדכון נתוני כרייה:כרמיאל + A1
מחברת הניהול "אמי מתום", שמנהלת את הקו לכרמיאל נמסר על השלמת 60% ממרחק הכרייה הכולל - 9,250 מ'.
A1 - בכריית מכונות ה-TBM של מנהרה 3 הושגו 4,825 מ' במנהרה הדרומית ו-4,430 מ' בצפונית. הנתונים מכרמיאל נכונים לאתמול.
עוד מ-A1 - תולי של ניצן וזיוה-אירנה של "מנרב" נארזה במכולות ועתידה לעזוב את הארץ ב-25 בנובמבר. יחד עם המכונה נארזו גם המסילות וכל הציוד הנלווה. "מנרב" תקבל מהיצרן 20% מעלות רכישתה של המכונה.
ברציפי תחנת האומה נערכים לקראת שלב הביצוע הבא: פתיחת פיר המעליות אל אולם הנוסעים. נמשכת ההתקדמות בכריית פיר הדרגנועים. צוות הכרייה חלף ע"פ הישורת הראשונה ונמצא במעלה השיפוע השני ובמרחק 72 מ' מנקודת ההתחלה. סה"כ על הצוות להשלים כרייה בת 105 מ'.
אז מתי זה יהיה מוכן?
 
תודה, חיכיתי בציפיה לנתונים!

עדכון נתוני כרייה:כרמיאל + A1
מחברת הניהול "אמי מתום", שמנהלת את הקו לכרמיאל נמסר על השלמת 60% ממרחק הכרייה הכולל - 9,250 מ'.
A1 - בכריית מכונות ה-TBM של מנהרה 3 הושגו 4,825 מ' במנהרה הדרומית ו-4,430 מ' בצפונית. הנתונים מכרמיאל נכונים לאתמול.
עוד מ-A1 - תולי של ניצן וזיוה-אירנה של "מנרב" נארזה במכולות ועתידה לעזוב את הארץ ב-25 בנובמבר. יחד עם המכונה נארזו גם המסילות וכל הציוד הנלווה. "מנרב" תקבל מהיצרן 20% מעלות רכישתה של המכונה.
ברציפי תחנת האומה נערכים לקראת שלב הביצוע הבא: פתיחת פיר המעליות אל אולם הנוסעים. נמשכת ההתקדמות בכריית פיר הדרגנועים. צוות הכרייה חלף ע"פ הישורת הראשונה ונמצא במעלה השיפוע השני ובמרחק 72 מ' מנקודת ההתחלה. סה"כ על הצוות להשלים כרייה בת 105 מ'.
תודה, חיכיתי בציפיה לנתונים!
 

easylivin

New member
תודה בועז, ואני רק שאלה (או שתיים-שלוש):


עדכון נתוני כרייה:כרמיאל + A1
מחברת הניהול "אמי מתום", שמנהלת את הקו לכרמיאל נמסר על השלמת 60% ממרחק הכרייה הכולל - 9,250 מ'.
A1 - בכריית מכונות ה-TBM של מנהרה 3 הושגו 4,825 מ' במנהרה הדרומית ו-4,430 מ' בצפונית. הנתונים מכרמיאל נכונים לאתמול.
עוד מ-A1 - תולי של ניצן וזיוה-אירנה של "מנרב" נארזה במכולות ועתידה לעזוב את הארץ ב-25 בנובמבר. יחד עם המכונה נארזו גם המסילות וכל הציוד הנלווה. "מנרב" תקבל מהיצרן 20% מעלות רכישתה של המכונה.
ברציפי תחנת האומה נערכים לקראת שלב הביצוע הבא: פתיחת פיר המעליות אל אולם הנוסעים. נמשכת ההתקדמות בכריית פיר הדרגנועים. צוות הכרייה חלף ע"פ הישורת הראשונה ונמצא במעלה השיפוע השני ובמרחק 72 מ' מנקודת ההתחלה. סה"כ על הצוות להשלים כרייה בת 105 מ'.
תודה בועז, ואני רק שאלה (או שתיים-שלוש):

האם הסתיימה הכנת אולם הפינוי ל-TBM בקטע המזרחי של מנהרה 3? כיצד מתקדם חיפוי המנהרות 3A ו-3 מזרח? מה קורה במנהרה 4 וברציפים מבחינת הגעה ל-full face, ובמנהרה 1 מבחינת כריית המעברים המקשרים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה