מסכים לגבי האי קופאי, אבל אפשר ליישם את זה גם ב3 דלתות.
דיברתי על ה-4 וה5 דלתות שלטעמי מיותרות. אי אפשר להסתפק ב-3 דלתות? זה לא יפתור את בעיית העומס בתחנות עמוסות? ויחד עם זאת להוציא מהנהג את תפקיד הקופאי. זה אפשרי, אם הכניסו מכונת שתיה לאוטובוס, אפשר להכניס גם שינויים אחרים באוטובוסים כך שהנהג לא יהיה קופאי ותהיינה מכונות לכרטיסים ותיקופים.
 
אני נוסע בעיקר שלא בשעות העומס, ובשעות האלו קו 1 איטי יותר כי הנהג מסתכל היטב כמה מנסים לעלות ולרדת ורק אז יוצא לדרך בעוד אוטובוס רגיל או מפרקית רגילה עוצרים לרגע, מעלים את ה2-5 נוסעים, בנתיים מי שרוצה לרדת יורד והופ יוצאים מהתחנה. אז אולי התפיסה שלי שגוייה כי בשעות העומס הגיוני שקו 1 יהיה מהיר יותר עקב קליטת ופריקת הנוסעים מכל הדלתות, אך עדיין, לא יכלו להסתפק ב3 דלתות? 4 זה באמת נחוץ שלא לדבר על 5 דלתות?
מסכים לגבי האי קופאי, אבל אפשר ליישם את זה גם ב3 דלתות.לא מסכים
מלבד התדירות המעולה באמת שלו, קו 1 הוא קו נהדר ולו רק מהסיבה שהנהגים בו לא צריכים לשמש כקופאים וכאנשי מודיעין. העיכובים הכי גדולים של הקווים הרגילים הם בגלל כל ההטענות שמבצעים הנהגים וכל השאלות ששואלים אותם נוסעים שסתם עוצרים אותם בתחנות.
לאחרונה אני משתמש לא מעט בקו הזה ומעדיף אותו על קווים כמו 40, 42 ו-240. גם ריבוי הדלתות בהחלט מקצר את זמן העמידה בתחנות.
בקו 1 מהירות הנסיעה תלויה בעיקר בפרמטר אחד והוא מקצועיות הנהג. גם בקו הזה יש נהגים איטיים שלא יודעים לעבוד ויש נהגים מקצועיים שעובדים מהר. אני כבר מזהה אוטובוס איטי לפי מספר הנוסעים בו כשהוא מגיע לתחנה ולפי זמן ההמתנה. במקרה כזה אני מעדיף לחכות לאוטובוס הבא שבדרך כלל מגיע ריק אחרי דקה וגם עוקף את האיטי בהמשך המסלול.
דיברתי על ה-4 וה5 דלתות שלטעמי מיותרות. אי אפשר להסתפק ב-3 דלתות? זה לא יפתור את בעיית העומס בתחנות עמוסות? ויחד עם זאת להוציא מהנהג את תפקיד הקופאי. זה אפשרי, אם הכניסו מכונת שתיה לאוטובוס, אפשר להכניס גם שינויים אחרים באוטובוסים כך שהנהג לא יהיה קופאי ותהיינה מכונות לכרטיסים ותיקופים.
 
אני נוסע בעיקר שלא בשעות העומס, ובשעות האלו קו 1 איטי יותר כי הנהג מסתכל היטב כמה מנסים לעלות ולרדת ורק אז יוצא לדרך בעוד אוטובוס רגיל או מפרקית רגילה עוצרים לרגע, מעלים את ה2-5 נוסעים, בנתיים מי שרוצה לרדת יורד והופ יוצאים מהתחנה. אז אולי התפיסה שלי שגוייה כי בשעות העומס הגיוני שקו 1 יהיה מהיר יותר עקב קליטת ופריקת הנוסעים מכל הדלתות, אך עדיין, לא יכלו להסתפק ב3 דלתות? 4 זה באמת נחוץ שלא לדבר על 5 דלתות?