עדכון ממפגש שיתוף ציבור בנושא הסדרי תח"צ בזמן העבודות

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
מסכים לגבי האי קופאי, אבל אפשר ליישם את זה גם ב3 דלתות.

לא מסכים
מלבד התדירות המעולה באמת שלו, קו 1 הוא קו נהדר ולו רק מהסיבה שהנהגים בו לא צריכים לשמש כקופאים וכאנשי מודיעין. העיכובים הכי גדולים של הקווים הרגילים הם בגלל כל ההטענות שמבצעים הנהגים וכל השאלות ששואלים אותם נוסעים שסתם עוצרים אותם בתחנות.
לאחרונה אני משתמש לא מעט בקו הזה ומעדיף אותו על קווים כמו 40, 42 ו-240. גם ריבוי הדלתות בהחלט מקצר את זמן העמידה בתחנות.
בקו 1 מהירות הנסיעה תלויה בעיקר בפרמטר אחד והוא מקצועיות הנהג. גם בקו הזה יש נהגים איטיים שלא יודעים לעבוד ויש נהגים מקצועיים שעובדים מהר. אני כבר מזהה אוטובוס איטי לפי מספר הנוסעים בו כשהוא מגיע לתחנה ולפי זמן ההמתנה. במקרה כזה אני מעדיף לחכות לאוטובוס הבא שבדרך כלל מגיע ריק אחרי דקה וגם עוקף את האיטי בהמשך המסלול.
מסכים לגבי האי קופאי, אבל אפשר ליישם את זה גם ב3 דלתות.
דיברתי על ה-4 וה5 דלתות שלטעמי מיותרות. אי אפשר להסתפק ב-3 דלתות? זה לא יפתור את בעיית העומס בתחנות עמוסות? ויחד עם זאת להוציא מהנהג את תפקיד הקופאי. זה אפשרי, אם הכניסו מכונת שתיה לאוטובוס, אפשר להכניס גם שינויים אחרים באוטובוסים כך שהנהג לא יהיה קופאי ותהיינה מכונות לכרטיסים ותיקופים.
&nbsp
אני נוסע בעיקר שלא בשעות העומס, ובשעות האלו קו 1 איטי יותר כי הנהג מסתכל היטב כמה מנסים לעלות ולרדת ורק אז יוצא לדרך בעוד אוטובוס רגיל או מפרקית רגילה עוצרים לרגע, מעלים את ה2-5 נוסעים, בנתיים מי שרוצה לרדת יורד והופ יוצאים מהתחנה. אז אולי התפיסה שלי שגוייה כי בשעות העומס הגיוני שקו 1 יהיה מהיר יותר עקב קליטת ופריקת הנוסעים מכל הדלתות, אך עדיין, לא יכלו להסתפק ב3 דלתות? 4 זה באמת נחוץ שלא לדבר על 5 דלתות?
 

cwen

New member
4 דלתות נראה לי מספיק

מסכים לגבי האי קופאי, אבל אפשר ליישם את זה גם ב3 דלתות.
דיברתי על ה-4 וה5 דלתות שלטעמי מיותרות. אי אפשר להסתפק ב-3 דלתות? זה לא יפתור את בעיית העומס בתחנות עמוסות? ויחד עם זאת להוציא מהנהג את תפקיד הקופאי. זה אפשרי, אם הכניסו מכונת שתיה לאוטובוס, אפשר להכניס גם שינויים אחרים באוטובוסים כך שהנהג לא יהיה קופאי ותהיינה מכונות לכרטיסים ותיקופים.
&nbsp
אני נוסע בעיקר שלא בשעות העומס, ובשעות האלו קו 1 איטי יותר כי הנהג מסתכל היטב כמה מנסים לעלות ולרדת ורק אז יוצא לדרך בעוד אוטובוס רגיל או מפרקית רגילה עוצרים לרגע, מעלים את ה2-5 נוסעים, בנתיים מי שרוצה לרדת יורד והופ יוצאים מהתחנה. אז אולי התפיסה שלי שגוייה כי בשעות העומס הגיוני שקו 1 יהיה מהיר יותר עקב קליטת ופריקת הנוסעים מכל הדלתות, אך עדיין, לא יכלו להסתפק ב3 דלתות? 4 זה באמת נחוץ שלא לדבר על 5 דלתות?
4 דלתות נראה לי מספיק
לא הבנתי את היתרון הגדול של 5 דלתות. נסעתי ב 271 עם 5 דלתות וזה היה אותו דבר כמו 4.
 

mister K

New member
כשבכל מקרה עולים רק מדלת אחת, אז ברור שזה אותו הדבר

4 דלתות נראה לי מספיק
לא הבנתי את היתרון הגדול של 5 דלתות. נסעתי ב 271 עם 5 דלתות וזה היה אותו דבר כמו 4.
כשבכל מקרה עולים רק מדלת אחת, אז ברור שזה אותו הדבר
 

orchilit

New member
ממה שיצא לי לראות על 51 פה ושם, אף אחד כמעט לא עולה מאחור

כשבכל מקרה עולים רק מדלת אחת, אז ברור שזה אותו הדבר
ממה שיצא לי לראות על 51 פה ושם, אף אחד כמעט לא עולה מאחור
רק אני
 

mister K

New member
זה עניין של הרגל

ממה שיצא לי לראות על 51 פה ושם, אף אחד כמעט לא עולה מאחור
רק אני
זה עניין של הרגל
כשיוציאו מהנהגים את אפשרות ההטענה באופן גורף וישימו מכונה ומכשירי תיקוף בכל אוטובוס, אז גם אנשים יתרגלו לעלות מכל הדלתות.
איפה שהוא יש הגיון בכך שבמטרונית ובקו 1 אין דלת ליד הנהג. כנראה שרק כך אפשר לשנות את הרגילהם של הישראלים המקובעים.
 
עם זאת, גם בקו 1 הנהגים לפעמים לא פותחים דלתות אחוריות, וכך

זה עניין של הרגל
כשיוציאו מהנהגים את אפשרות ההטענה באופן גורף וישימו מכונה ומכשירי תיקוף בכל אוטובוס, אז גם אנשים יתרגלו לעלות מכל הדלתות.
איפה שהוא יש הגיון בכך שבמטרונית ובקו 1 אין דלת ליד הנהג. כנראה שרק כך אפשר לשנות את הרגילהם של הישראלים המקובעים.
עם זאת, גם בקו 1 הנהגים לפעמים לא פותחים דלתות אחוריות, וכך
לא מאפשרים לאנשים לוותר על ההרגל.
 

orchilit

New member
צודק


זה עניין של הרגל
כשיוציאו מהנהגים את אפשרות ההטענה באופן גורף וישימו מכונה ומכשירי תיקוף בכל אוטובוס, אז גם אנשים יתרגלו לעלות מכל הדלתות.
איפה שהוא יש הגיון בכך שבמטרונית ובקו 1 אין דלת ליד הנהג. כנראה שרק כך אפשר לשנות את הרגילהם של הישראלים המקובעים.
צודק
 

Ofekalef1

New member
אני כמה פעמים ניסיתי לעלות על 51 מאחורה

ממה שיצא לי לראות על 51 פה ושם, אף אחד כמעט לא עולה מאחור
רק אני
אני כמה פעמים ניסיתי לעלות על 51 מאחורה
ולא הצלחתי... הנהג עצר לי איפה שעמדתי

אבל זה היה בשעות הערב המאוחרות, כך שלא היה עומס נוסעים.
 

olli3

New member
מנהל
בתחנות העמוסות עולים כחצי מהדלת האחורית, כמו בבלינסון.

ממה שיצא לי לראות על 51 פה ושם, אף אחד כמעט לא עולה מאחור
רק אני
בתחנות העמוסות עולים כחצי מהדלת האחורית, כמו בבלינסון.
 

אורי404

New member
יש בזה משהו

אני תוהה היכן ידחפו את האוטובוסים רבי הקיבולת במסוף עתידים
נראה לי מוזר כל העניין הזה, גם מבחינת מצבת האוטובוסים וגם מבחינת מצב מסוף עתידים, אבל למשרד התחבורה ונת"ע הפתרונים.
יש בזה משהו
אם אני לא טועה, את תחנות הקצה של קווים 40 ו-289 העבירו מעתידים למסוף רכבת האוניברסיטה, בגלל הצפיפות בעתידים.
אולי יהיה שינוי בתחנת הקצה של קו 189? שגם אם הוא יגיע לעתידים או לרמת החיל, תהיה תחנת קצה במקום אחר?
אולי ישנו קווים אחרים, שמגיעים כיום לעתידים?
 

mister K

New member
אין סיכוי שיוציאו את 189 מעתידים

יש בזה משהו
אם אני לא טועה, את תחנות הקצה של קווים 40 ו-289 העבירו מעתידים למסוף רכבת האוניברסיטה, בגלל הצפיפות בעתידים.
אולי יהיה שינוי בתחנת הקצה של קו 189? שגם אם הוא יגיע לעתידים או לרמת החיל, תהיה תחנת קצה במקום אחר?
אולי ישנו קווים אחרים, שמגיעים כיום לעתידים?
אין סיכוי שיוציאו את 189 מעתידים
זה אולי הקו הכי פופולארי לנוסעים מראול וולנברג. בשעות אחר"צ הוא מפוצץ כבר אחרי שלוש תחנות.
גם כיום רוב המכונות של 189 הן מפרקיות כך שהשינוי לא יהיה מהותי. מה שכן, לדעתי גם צריך לתגבר אותו ופה עולה בעיית המקום בעתידים.
אגב 289, לקו הזה השינוי לאוניברסיטה רק עשה טוב. רבים משתמשים בו לנסיעה לאוניברסיטה ובשעות מסוימות הוא מסיים את הסיבוב באוניברסיטה כשהוא מלא. לאחרונה גם אני משתמש בו לפעמים להגעה לאזור האוניברסיטה. האופציה השנייה היא 25, שאמנם מפרקי ותדיר מאוד אבל הרבה פחות מהיר.
 

אורי404

New member
לא התכוונתי, בהכרח לקו 189

אין סיכוי שיוציאו את 189 מעתידים
זה אולי הקו הכי פופולארי לנוסעים מראול וולנברג. בשעות אחר"צ הוא מפוצץ כבר אחרי שלוש תחנות.
גם כיום רוב המכונות של 189 הן מפרקיות כך שהשינוי לא יהיה מהותי. מה שכן, לדעתי גם צריך לתגבר אותו ופה עולה בעיית המקום בעתידים.
אגב 289, לקו הזה השינוי לאוניברסיטה רק עשה טוב. רבים משתמשים בו לנסיעה לאוניברסיטה ובשעות מסוימות הוא מסיים את הסיבוב באוניברסיטה כשהוא מלא. לאחרונה גם אני משתמש בו לפעמים להגעה לאזור האוניברסיטה. האופציה השנייה היא 25, שאמנם מפרקי ותדיר מאוד אבל הרבה פחות מהיר.
לא התכוונתי, בהכרח לקו 189
אלא לקווים אחרים, כמו X42 או קווים אחרים, שמגיעים למסוף עתידים.
 

mauzer

New member
תודה על העדכונים !

עדכון ממפגש שיתוף ציבור בנושא הסדרי תח"צ בזמן העבודות
הייתי היום במפגש במשרד התחבורה שבו הוצגו לנציגי ארגונים ולפעילים השינויים הצפויים בתחבורה הציבורית בזמן הקרוב.
את המפגש הנחו אסי סוזנה, גבי נבון ומישהו נוסף שאת שמו לא קלטתי (אולי רונן?)

בדיוק הגעתי לעבודה, אז אעדכן בקצרה.

1. במקום קו 8 שפורסם קודם, יופעלו שני קווים: 20 ו-21.
קו 20: רכבת מרכז - דרך בגין - רכבת השלום - יגאל אלון - רכבת ההגנה - לוינסקי - אלנבי - רוטשילד, וחזרה דרך קפלן ובגין.
קו 21: רכבת מרכז - יגאל אלון - רכבת השלום - קפלן - ... - רוטשילד - ... - לוינסקי - רכבת ההגנה - יגאל אלון - רכבת מרכז.
שני הקווים הם קווים מדלגים, ובמקום כ-34 תחנות אפשרויות יש לכל קו רק כ-17 תחנות. הקטע הארוך ביותר ללא תחנות הוא בין רכבת ההגנה להיכל נוקיה.
היתה לי ההזדמנות להציע שני שיפורים ואני מקווה שהם ייושמו: להוסיף לקו 20 תחנה בפנייה ימינה מגבעת התחמושת ליגאל אלון (כדי לאחד תחנות עם 7, 59), ולהעביר את העצירה של 21 מרוטשילד/מאז"ה לרוטשילד/נחמני.

2. קווים 174, 175, 570 ייסעו צפונה ברוטשילד ודרומה לאורך כל יהודה הלוי.

3. הוצגו השינויים בקווים בתקופת העבודות והתחנות שיתבטלו ויתווספו. בחלק מהמקומות מתווספות שתי תחנות כדי לפצות על תחנת מבוטלת. לדוגמה, במקום התחנה של X89 בקרליבך צפונה, הקווים יעצרו הן בבגין והן בחשמונאים. הקווים שנוסעים מערבה ברחוב על פרשת דרכים יעצרו הן לפני הרמזור של ערבי נחל (כל אחד תלוי מאיזה כיוון הוא בא) והן לפני הרמזור של נמיר.

4. במקרים מסוימים יהיה פיצול תחנות שיפגע משמעותית בנוסעים. לדוגמה, התחנה בבורסת היהלומים לכיוון מערב תפוצל, והקווים שבאים מאבא הלל יעצרו לפני הפנייה לז'בוטינסקי.

5. הקווים שפונים שמאלה לאבא הלל יבצעו פניית פרסה בגלעד ויעצרו בתחנה הקיימת ליד משה אביב. כמו כן, תתווסף תחנה מול בורסת היהולמים - היכן שהיום עוצרים רק 1, 61, 161, 65.

6. לא יופעל שאטל משפירים לאלנבי. כמו כן, הקווים מחניון מצפה מודיעין יהיו קווים רגילים ולא שאטלים, עם מחיר נסיעה של 13.10 ש"ח.

7. החל מאוגוסט, כרטיס רכבת בשילוב עם חופשיומי לגוש דן יהיה זמין גם בקווים פרבריים.

8. קו 189 יופעל באוטובוסים מסוג מטרונית.

9. בלי קשר לרכבת הקלה, בשנה הבאה יתחיל שיפוץ של מסוף ארלוזורוב, שתוכנן מחדש כך שהקווים יהיו מסודרים לפי יעד ולא לפי מפעיל, עם הפרדה בין שירות עירוני לבינעירוני ועם מערכת כרטוס משותפת.

10. בלי קשר לרכבת הקלה, קווים שמתוכננים לעתיד: קו 91 ממזרח ת"א דרך עזריאלי לאיזור התעשייה של הרצליה; קו נוסף שיקשר בין מע"ר תל אביב לגבעתיים ואולי דרום רמת גן כתגבור ל-23.

אעדכן אם איזכר בעוד דברים, ואם יש לכם שאלות, יש סיכוי שאוכל לענות כי נשאלו די הרבה שאלות וניתנו לא מעט תשובות על הסברה, נת"צים, אכיפה, נהגים ועוד (כשהתשובה להרבה הדברים היא "זה תלוי בעירייה/אוצר/מפעילים/נתיבי איילון/משרד הרישוי"). נציגי משרד התחבורה הדגישו שהחסם העיקרי להתקדמות של פרויקטים הוא תשתיות.
תודה על העדכונים !
ומתי זה מתוכננן לצאת לפומבי ? או שמחכים לשבוע האחרון ??
 
השינויים העיקריים כבר פורסמו.

תודה על העדכונים !
ומתי זה מתוכננן לצאת לפומבי ? או שמחכים לשבוע האחרון ??
השינויים העיקריים כבר פורסמו.
ידוע איזה רחובות ייסגרו ולאן תוסט התחבורה הציבורית. מה שעוד לא פורסם הם פרטים שלא ממש קריטי לדעת מראש, כמו איפה בדיוק תעמוד כל תחנה.
 

moz7700

New member
האם אפשרי - כל האוטובוסים לארלוזרוב עצירה בעזריאלי

עדכון ממפגש שיתוף ציבור בנושא הסדרי תח"צ בזמן העבודות
הייתי היום במפגש במשרד התחבורה שבו הוצגו לנציגי ארגונים ולפעילים השינויים הצפויים בתחבורה הציבורית בזמן הקרוב.
את המפגש הנחו אסי סוזנה, גבי נבון ומישהו נוסף שאת שמו לא קלטתי (אולי רונן?)

בדיוק הגעתי לעבודה, אז אעדכן בקצרה.

1. במקום קו 8 שפורסם קודם, יופעלו שני קווים: 20 ו-21.
קו 20: רכבת מרכז - דרך בגין - רכבת השלום - יגאל אלון - רכבת ההגנה - לוינסקי - אלנבי - רוטשילד, וחזרה דרך קפלן ובגין.
קו 21: רכבת מרכז - יגאל אלון - רכבת השלום - קפלן - ... - רוטשילד - ... - לוינסקי - רכבת ההגנה - יגאל אלון - רכבת מרכז.
שני הקווים הם קווים מדלגים, ובמקום כ-34 תחנות אפשרויות יש לכל קו רק כ-17 תחנות. הקטע הארוך ביותר ללא תחנות הוא בין רכבת ההגנה להיכל נוקיה.
היתה לי ההזדמנות להציע שני שיפורים ואני מקווה שהם ייושמו: להוסיף לקו 20 תחנה בפנייה ימינה מגבעת התחמושת ליגאל אלון (כדי לאחד תחנות עם 7, 59), ולהעביר את העצירה של 21 מרוטשילד/מאז"ה לרוטשילד/נחמני.

2. קווים 174, 175, 570 ייסעו צפונה ברוטשילד ודרומה לאורך כל יהודה הלוי.

3. הוצגו השינויים בקווים בתקופת העבודות והתחנות שיתבטלו ויתווספו. בחלק מהמקומות מתווספות שתי תחנות כדי לפצות על תחנת מבוטלת. לדוגמה, במקום התחנה של X89 בקרליבך צפונה, הקווים יעצרו הן בבגין והן בחשמונאים. הקווים שנוסעים מערבה ברחוב על פרשת דרכים יעצרו הן לפני הרמזור של ערבי נחל (כל אחד תלוי מאיזה כיוון הוא בא) והן לפני הרמזור של נמיר.

4. במקרים מסוימים יהיה פיצול תחנות שיפגע משמעותית בנוסעים. לדוגמה, התחנה בבורסת היהלומים לכיוון מערב תפוצל, והקווים שבאים מאבא הלל יעצרו לפני הפנייה לז'בוטינסקי.

5. הקווים שפונים שמאלה לאבא הלל יבצעו פניית פרסה בגלעד ויעצרו בתחנה הקיימת ליד משה אביב. כמו כן, תתווסף תחנה מול בורסת היהולמים - היכן שהיום עוצרים רק 1, 61, 161, 65.

6. לא יופעל שאטל משפירים לאלנבי. כמו כן, הקווים מחניון מצפה מודיעין יהיו קווים רגילים ולא שאטלים, עם מחיר נסיעה של 13.10 ש"ח.

7. החל מאוגוסט, כרטיס רכבת בשילוב עם חופשיומי לגוש דן יהיה זמין גם בקווים פרבריים.

8. קו 189 יופעל באוטובוסים מסוג מטרונית.

9. בלי קשר לרכבת הקלה, בשנה הבאה יתחיל שיפוץ של מסוף ארלוזורוב, שתוכנן מחדש כך שהקווים יהיו מסודרים לפי יעד ולא לפי מפעיל, עם הפרדה בין שירות עירוני לבינעירוני ועם מערכת כרטוס משותפת.

10. בלי קשר לרכבת הקלה, קווים שמתוכננים לעתיד: קו 91 ממזרח ת"א דרך עזריאלי לאיזור התעשייה של הרצליה; קו נוסף שיקשר בין מע"ר תל אביב לגבעתיים ואולי דרום רמת גן כתגבור ל-23.

אעדכן אם איזכר בעוד דברים, ואם יש לכם שאלות, יש סיכוי שאוכל לענות כי נשאלו די הרבה שאלות וניתנו לא מעט תשובות על הסברה, נת"צים, אכיפה, נהגים ועוד (כשהתשובה להרבה הדברים היא "זה תלוי בעירייה/אוצר/מפעילים/נתיבי איילון/משרד הרישוי"). נציגי משרד התחבורה הדגישו שהחסם העיקרי להתקדמות של פרויקטים הוא תשתיות.
האם אפשרי - כל האוטובוסים לארלוזרוב עצירה בעזריאלי
לדוגמא קו 480 בבוקר מירושלים עוצר בעזראלי [לא כל האטובוסים]
 

connex

Active member
מה יהיה עם קווים מדרום המגיעים לתל אביב דרך הנתיב המהיר?

עדכון ממפגש שיתוף ציבור בנושא הסדרי תח"צ בזמן העבודות
הייתי היום במפגש במשרד התחבורה שבו הוצגו לנציגי ארגונים ולפעילים השינויים הצפויים בתחבורה הציבורית בזמן הקרוב.
את המפגש הנחו אסי סוזנה, גבי נבון ומישהו נוסף שאת שמו לא קלטתי (אולי רונן?)

בדיוק הגעתי לעבודה, אז אעדכן בקצרה.

1. במקום קו 8 שפורסם קודם, יופעלו שני קווים: 20 ו-21.
קו 20: רכבת מרכז - דרך בגין - רכבת השלום - יגאל אלון - רכבת ההגנה - לוינסקי - אלנבי - רוטשילד, וחזרה דרך קפלן ובגין.
קו 21: רכבת מרכז - יגאל אלון - רכבת השלום - קפלן - ... - רוטשילד - ... - לוינסקי - רכבת ההגנה - יגאל אלון - רכבת מרכז.
שני הקווים הם קווים מדלגים, ובמקום כ-34 תחנות אפשרויות יש לכל קו רק כ-17 תחנות. הקטע הארוך ביותר ללא תחנות הוא בין רכבת ההגנה להיכל נוקיה.
היתה לי ההזדמנות להציע שני שיפורים ואני מקווה שהם ייושמו: להוסיף לקו 20 תחנה בפנייה ימינה מגבעת התחמושת ליגאל אלון (כדי לאחד תחנות עם 7, 59), ולהעביר את העצירה של 21 מרוטשילד/מאז"ה לרוטשילד/נחמני.

2. קווים 174, 175, 570 ייסעו צפונה ברוטשילד ודרומה לאורך כל יהודה הלוי.

3. הוצגו השינויים בקווים בתקופת העבודות והתחנות שיתבטלו ויתווספו. בחלק מהמקומות מתווספות שתי תחנות כדי לפצות על תחנת מבוטלת. לדוגמה, במקום התחנה של X89 בקרליבך צפונה, הקווים יעצרו הן בבגין והן בחשמונאים. הקווים שנוסעים מערבה ברחוב על פרשת דרכים יעצרו הן לפני הרמזור של ערבי נחל (כל אחד תלוי מאיזה כיוון הוא בא) והן לפני הרמזור של נמיר.

4. במקרים מסוימים יהיה פיצול תחנות שיפגע משמעותית בנוסעים. לדוגמה, התחנה בבורסת היהלומים לכיוון מערב תפוצל, והקווים שבאים מאבא הלל יעצרו לפני הפנייה לז'בוטינסקי.

5. הקווים שפונים שמאלה לאבא הלל יבצעו פניית פרסה בגלעד ויעצרו בתחנה הקיימת ליד משה אביב. כמו כן, תתווסף תחנה מול בורסת היהולמים - היכן שהיום עוצרים רק 1, 61, 161, 65.

6. לא יופעל שאטל משפירים לאלנבי. כמו כן, הקווים מחניון מצפה מודיעין יהיו קווים רגילים ולא שאטלים, עם מחיר נסיעה של 13.10 ש"ח.

7. החל מאוגוסט, כרטיס רכבת בשילוב עם חופשיומי לגוש דן יהיה זמין גם בקווים פרבריים.

8. קו 189 יופעל באוטובוסים מסוג מטרונית.

9. בלי קשר לרכבת הקלה, בשנה הבאה יתחיל שיפוץ של מסוף ארלוזורוב, שתוכנן מחדש כך שהקווים יהיו מסודרים לפי יעד ולא לפי מפעיל, עם הפרדה בין שירות עירוני לבינעירוני ועם מערכת כרטוס משותפת.

10. בלי קשר לרכבת הקלה, קווים שמתוכננים לעתיד: קו 91 ממזרח ת"א דרך עזריאלי לאיזור התעשייה של הרצליה; קו נוסף שיקשר בין מע"ר תל אביב לגבעתיים ואולי דרום רמת גן כתגבור ל-23.

אעדכן אם איזכר בעוד דברים, ואם יש לכם שאלות, יש סיכוי שאוכל לענות כי נשאלו די הרבה שאלות וניתנו לא מעט תשובות על הסברה, נת"צים, אכיפה, נהגים ועוד (כשהתשובה להרבה הדברים היא "זה תלוי בעירייה/אוצר/מפעילים/נתיבי איילון/משרד הרישוי"). נציגי משרד התחבורה הדגישו שהחסם העיקרי להתקדמות של פרויקטים הוא תשתיות.
מה יהיה עם קווים מדרום המגיעים לתל אביב דרך הנתיב המהיר?
קווים כגון 460, 462,464
הקווים מרמלה וכו'
האם צפויים לעשות מסלול מלא? האם יקוצרו לתמח"ת או למחלף שפירים ומשם הנוסעים יאלצו להשתמש בשאטלים?
קצת פספסתי, מהם קווים 130 ו131?
&nbsp
 

orchilit

New member
קווים שעברו דרך המסגר ימשיכו כרגיל (וזה הדין ל46X)

מה יהיה עם קווים מדרום המגיעים לתל אביב דרך הנתיב המהיר?
קווים כגון 460, 462,464
הקווים מרמלה וכו'
האם צפויים לעשות מסלול מלא? האם יקוצרו לתמח"ת או למחלף שפירים ומשם הנוסעים יאלצו להשתמש בשאטלים?
קצת פספסתי, מהם קווים 130 ו131?
&nbsp
קווים שעברו דרך המסגר ימשיכו כרגיל (וזה הדין ל46X)
קווים 130/1 ייצאו מחניון מצפה מודיעין ויגיעו לאלנבי ויגאל אלון.
 

connex

Active member
אבל הם לא עוברים דרך המסגר

קווים שעברו דרך המסגר ימשיכו כרגיל (וזה הדין ל46X)
קווים 130/1 ייצאו מחניון מצפה מודיעין ויגיעו לאלנבי ויגאל אלון.
אבל הם לא עוברים דרך המסגר
כל הקווים נוסעים בדרך בגין
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה