עדכון ממפגש שיתוף ציבור בנושא הסדרי תח"צ בזמן העבודות

מצב
הנושא נעול.
עדכון ממפגש שיתוף ציבור בנושא הסדרי תח"צ בזמן העבודות

עדכון ממפגש שיתוף ציבור בנושא הסדרי תח"צ בזמן העבודות
הייתי היום במפגש במשרד התחבורה שבו הוצגו לנציגי ארגונים ולפעילים השינויים הצפויים בתחבורה הציבורית בזמן הקרוב.
את המפגש הנחו אסי סוזנה, גבי נבון ומישהו נוסף שאת שמו לא קלטתי (אולי רונן?)

בדיוק הגעתי לעבודה, אז אעדכן בקצרה.

1. במקום קו 8 שפורסם קודם, יופעלו שני קווים: 20 ו-21.
קו 20: רכבת מרכז - דרך בגין - רכבת השלום - יגאל אלון - רכבת ההגנה - לוינסקי - אלנבי - רוטשילד, וחזרה דרך קפלן ובגין.
קו 21: רכבת מרכז - יגאל אלון - רכבת השלום - קפלן - ... - רוטשילד - ... - לוינסקי - רכבת ההגנה - יגאל אלון - רכבת מרכז.
שני הקווים הם קווים מדלגים, ובמקום כ-34 תחנות אפשרויות יש לכל קו רק כ-17 תחנות. הקטע הארוך ביותר ללא תחנות הוא בין רכבת ההגנה להיכל נוקיה.
היתה לי ההזדמנות להציע שני שיפורים ואני מקווה שהם ייושמו: להוסיף לקו 20 תחנה בפנייה ימינה מגבעת התחמושת ליגאל אלון (כדי לאחד תחנות עם 7, 59), ולהעביר את העצירה של 21 מרוטשילד/מאז"ה לרוטשילד/נחמני.

2. קווים 174, 175, 570 ייסעו צפונה ברוטשילד ודרומה לאורך כל יהודה הלוי.

3. הוצגו השינויים בקווים בתקופת העבודות והתחנות שיתבטלו ויתווספו. בחלק מהמקומות מתווספות שתי תחנות כדי לפצות על תחנת מבוטלת. לדוגמה, במקום התחנה של X89 בקרליבך צפונה, הקווים יעצרו הן בבגין והן בחשמונאים. הקווים שנוסעים מערבה ברחוב על פרשת דרכים יעצרו הן לפני הרמזור של ערבי נחל (כל אחד תלוי מאיזה כיוון הוא בא) והן לפני הרמזור של נמיר.

4. במקרים מסוימים יהיה פיצול תחנות שיפגע משמעותית בנוסעים. לדוגמה, התחנה בבורסת היהלומים לכיוון מערב תפוצל, והקווים שבאים מאבא הלל יעצרו לפני הפנייה לז'בוטינסקי.

5. הקווים שפונים שמאלה לאבא הלל יבצעו פניית פרסה בגלעד ויעצרו בתחנה הקיימת ליד משה אביב. כמו כן, תתווסף תחנה מול בורסת היהולמים - היכן שהיום עוצרים רק 1, 61, 161, 65.

6. לא יופעל שאטל משפירים לאלנבי. כמו כן, הקווים מחניון מצפה מודיעין יהיו קווים רגילים ולא שאטלים, עם מחיר נסיעה של 13.10 ש"ח.

7. החל מאוגוסט, כרטיס רכבת בשילוב עם חופשיומי לגוש דן יהיה זמין גם בקווים פרבריים.

8. קו 189 יופעל באוטובוסים מסוג מטרונית.

9. בלי קשר לרכבת הקלה, בשנה הבאה יתחיל שיפוץ של מסוף ארלוזורוב, שתוכנן מחדש כך שהקווים יהיו מסודרים לפי יעד ולא לפי מפעיל, עם הפרדה בין שירות עירוני לבינעירוני ועם מערכת כרטוס משותפת.

10. בלי קשר לרכבת הקלה, קווים שמתוכננים לעתיד: קו 91 ממזרח ת"א דרך עזריאלי לאיזור התעשייה של הרצליה; קו נוסף שיקשר בין מע"ר תל אביב לגבעתיים ואולי דרום רמת גן כתגבור ל-23.

אעדכן אם איזכר בעוד דברים, ואם יש לכם שאלות, יש סיכוי שאוכל לענות כי נשאלו די הרבה שאלות וניתנו לא מעט תשובות על הסברה, נת"צים, אכיפה, נהגים ועוד (כשהתשובה להרבה הדברים היא "זה תלוי בעירייה/אוצר/מפעילים/נתיבי איילון/משרד הרישוי"). נציגי משרד התחבורה הדגישו שהחסם העיקרי להתקדמות של פרויקטים הוא תשתיות.
 

easyJet

New member
תושה על העדכון


עדכון ממפגש שיתוף ציבור בנושא הסדרי תח"צ בזמן העבודות
הייתי היום במפגש במשרד התחבורה שבו הוצגו לנציגי ארגונים ולפעילים השינויים הצפויים בתחבורה הציבורית בזמן הקרוב.
את המפגש הנחו אסי סוזנה, גבי נבון ומישהו נוסף שאת שמו לא קלטתי (אולי רונן?)

בדיוק הגעתי לעבודה, אז אעדכן בקצרה.

1. במקום קו 8 שפורסם קודם, יופעלו שני קווים: 20 ו-21.
קו 20: רכבת מרכז - דרך בגין - רכבת השלום - יגאל אלון - רכבת ההגנה - לוינסקי - אלנבי - רוטשילד, וחזרה דרך קפלן ובגין.
קו 21: רכבת מרכז - יגאל אלון - רכבת השלום - קפלן - ... - רוטשילד - ... - לוינסקי - רכבת ההגנה - יגאל אלון - רכבת מרכז.
שני הקווים הם קווים מדלגים, ובמקום כ-34 תחנות אפשרויות יש לכל קו רק כ-17 תחנות. הקטע הארוך ביותר ללא תחנות הוא בין רכבת ההגנה להיכל נוקיה.
היתה לי ההזדמנות להציע שני שיפורים ואני מקווה שהם ייושמו: להוסיף לקו 20 תחנה בפנייה ימינה מגבעת התחמושת ליגאל אלון (כדי לאחד תחנות עם 7, 59), ולהעביר את העצירה של 21 מרוטשילד/מאז"ה לרוטשילד/נחמני.

2. קווים 174, 175, 570 ייסעו צפונה ברוטשילד ודרומה לאורך כל יהודה הלוי.

3. הוצגו השינויים בקווים בתקופת העבודות והתחנות שיתבטלו ויתווספו. בחלק מהמקומות מתווספות שתי תחנות כדי לפצות על תחנת מבוטלת. לדוגמה, במקום התחנה של X89 בקרליבך צפונה, הקווים יעצרו הן בבגין והן בחשמונאים. הקווים שנוסעים מערבה ברחוב על פרשת דרכים יעצרו הן לפני הרמזור של ערבי נחל (כל אחד תלוי מאיזה כיוון הוא בא) והן לפני הרמזור של נמיר.

4. במקרים מסוימים יהיה פיצול תחנות שיפגע משמעותית בנוסעים. לדוגמה, התחנה בבורסת היהלומים לכיוון מערב תפוצל, והקווים שבאים מאבא הלל יעצרו לפני הפנייה לז'בוטינסקי.

5. הקווים שפונים שמאלה לאבא הלל יבצעו פניית פרסה בגלעד ויעצרו בתחנה הקיימת ליד משה אביב. כמו כן, תתווסף תחנה מול בורסת היהולמים - היכן שהיום עוצרים רק 1, 61, 161, 65.

6. לא יופעל שאטל משפירים לאלנבי. כמו כן, הקווים מחניון מצפה מודיעין יהיו קווים רגילים ולא שאטלים, עם מחיר נסיעה של 13.10 ש"ח.

7. החל מאוגוסט, כרטיס רכבת בשילוב עם חופשיומי לגוש דן יהיה זמין גם בקווים פרבריים.

8. קו 189 יופעל באוטובוסים מסוג מטרונית.

9. בלי קשר לרכבת הקלה, בשנה הבאה יתחיל שיפוץ של מסוף ארלוזורוב, שתוכנן מחדש כך שהקווים יהיו מסודרים לפי יעד ולא לפי מפעיל, עם הפרדה בין שירות עירוני לבינעירוני ועם מערכת כרטוס משותפת.

10. בלי קשר לרכבת הקלה, קווים שמתוכננים לעתיד: קו 91 ממזרח ת"א דרך עזריאלי לאיזור התעשייה של הרצליה; קו נוסף שיקשר בין מע"ר תל אביב לגבעתיים ואולי דרום רמת גן כתגבור ל-23.

אעדכן אם איזכר בעוד דברים, ואם יש לכם שאלות, יש סיכוי שאוכל לענות כי נשאלו די הרבה שאלות וניתנו לא מעט תשובות על הסברה, נת"צים, אכיפה, נהגים ועוד (כשהתשובה להרבה הדברים היא "זה תלוי בעירייה/אוצר/מפעילים/נתיבי איילון/משרד הרישוי"). נציגי משרד התחבורה הדגישו שהחסם העיקרי להתקדמות של פרויקטים הוא תשתיות.
תושה על העדכון
 

orchilit

New member
רציתי גם בסוף להעיר משהו על קו 20 ובסוף שכחתי

עדכון ממפגש שיתוף ציבור בנושא הסדרי תח"צ בזמן העבודות
הייתי היום במפגש במשרד התחבורה שבו הוצגו לנציגי ארגונים ולפעילים השינויים הצפויים בתחבורה הציבורית בזמן הקרוב.
את המפגש הנחו אסי סוזנה, גבי נבון ומישהו נוסף שאת שמו לא קלטתי (אולי רונן?)

בדיוק הגעתי לעבודה, אז אעדכן בקצרה.

1. במקום קו 8 שפורסם קודם, יופעלו שני קווים: 20 ו-21.
קו 20: רכבת מרכז - דרך בגין - רכבת השלום - יגאל אלון - רכבת ההגנה - לוינסקי - אלנבי - רוטשילד, וחזרה דרך קפלן ובגין.
קו 21: רכבת מרכז - יגאל אלון - רכבת השלום - קפלן - ... - רוטשילד - ... - לוינסקי - רכבת ההגנה - יגאל אלון - רכבת מרכז.
שני הקווים הם קווים מדלגים, ובמקום כ-34 תחנות אפשרויות יש לכל קו רק כ-17 תחנות. הקטע הארוך ביותר ללא תחנות הוא בין רכבת ההגנה להיכל נוקיה.
היתה לי ההזדמנות להציע שני שיפורים ואני מקווה שהם ייושמו: להוסיף לקו 20 תחנה בפנייה ימינה מגבעת התחמושת ליגאל אלון (כדי לאחד תחנות עם 7, 59), ולהעביר את העצירה של 21 מרוטשילד/מאז"ה לרוטשילד/נחמני.

2. קווים 174, 175, 570 ייסעו צפונה ברוטשילד ודרומה לאורך כל יהודה הלוי.

3. הוצגו השינויים בקווים בתקופת העבודות והתחנות שיתבטלו ויתווספו. בחלק מהמקומות מתווספות שתי תחנות כדי לפצות על תחנת מבוטלת. לדוגמה, במקום התחנה של X89 בקרליבך צפונה, הקווים יעצרו הן בבגין והן בחשמונאים. הקווים שנוסעים מערבה ברחוב על פרשת דרכים יעצרו הן לפני הרמזור של ערבי נחל (כל אחד תלוי מאיזה כיוון הוא בא) והן לפני הרמזור של נמיר.

4. במקרים מסוימים יהיה פיצול תחנות שיפגע משמעותית בנוסעים. לדוגמה, התחנה בבורסת היהלומים לכיוון מערב תפוצל, והקווים שבאים מאבא הלל יעצרו לפני הפנייה לז'בוטינסקי.

5. הקווים שפונים שמאלה לאבא הלל יבצעו פניית פרסה בגלעד ויעצרו בתחנה הקיימת ליד משה אביב. כמו כן, תתווסף תחנה מול בורסת היהולמים - היכן שהיום עוצרים רק 1, 61, 161, 65.

6. לא יופעל שאטל משפירים לאלנבי. כמו כן, הקווים מחניון מצפה מודיעין יהיו קווים רגילים ולא שאטלים, עם מחיר נסיעה של 13.10 ש"ח.

7. החל מאוגוסט, כרטיס רכבת בשילוב עם חופשיומי לגוש דן יהיה זמין גם בקווים פרבריים.

8. קו 189 יופעל באוטובוסים מסוג מטרונית.

9. בלי קשר לרכבת הקלה, בשנה הבאה יתחיל שיפוץ של מסוף ארלוזורוב, שתוכנן מחדש כך שהקווים יהיו מסודרים לפי יעד ולא לפי מפעיל, עם הפרדה בין שירות עירוני לבינעירוני ועם מערכת כרטוס משותפת.

10. בלי קשר לרכבת הקלה, קווים שמתוכננים לעתיד: קו 91 ממזרח ת"א דרך עזריאלי לאיזור התעשייה של הרצליה; קו נוסף שיקשר בין מע"ר תל אביב לגבעתיים ואולי דרום רמת גן כתגבור ל-23.

אעדכן אם איזכר בעוד דברים, ואם יש לכם שאלות, יש סיכוי שאוכל לענות כי נשאלו די הרבה שאלות וניתנו לא מעט תשובות על הסברה, נת"צים, אכיפה, נהגים ועוד (כשהתשובה להרבה הדברים היא "זה תלוי בעירייה/אוצר/מפעילים/נתיבי איילון/משרד הרישוי"). נציגי משרד התחבורה הדגישו שהחסם העיקרי להתקדמות של פרויקטים הוא תשתיות.
רציתי גם בסוף להעיר משהו על קו 20 ובסוף שכחתי
לפי מה שראיתי במצגת , בתחילת המסלול (לפני יגאל אלון) אין תחנה מול קניון עזריאלי , אלא רק מול תחנת רכבת השלום וחבל (כמו קו 279). רק בסוף המסלול יש לו תחנה בצד הקניון.
 
זה דווקא בסדר לדעתי. ברור שהקווים האלה תוכננו במיוחד

רציתי גם בסוף להעיר משהו על קו 20 ובסוף שכחתי
לפי מה שראיתי במצגת , בתחילת המסלול (לפני יגאל אלון) אין תחנה מול קניון עזריאלי , אלא רק מול תחנת רכבת השלום וחבל (כמו קו 279). רק בסוף המסלול יש לו תחנה בצד הקניון.
זה דווקא בסדר לדעתי. ברור שהקווים האלה תוכננו במיוחד
כדי לקשר בין תחנות הרכבת לאזורי העסקים והתעשייה, והם מדלגים על כל תחנה שהיא לא למטרה הזאת. אני לא רואה איך תחנה מול עזריאלי היתה משרתת את המטרה.
 

orchilit

New member
נכון, אבל יש שם הרבה אנשים שממתינים (הרבה יותר מתחנת הרכבת)

זה דווקא בסדר לדעתי. ברור שהקווים האלה תוכננו במיוחד
כדי לקשר בין תחנות הרכבת לאזורי העסקים והתעשייה, והם מדלגים על כל תחנה שהיא לא למטרה הזאת. אני לא רואה איך תחנה מול עזריאלי היתה משרתת את המטרה.
נכון, אבל יש שם הרבה אנשים שממתינים (הרבה יותר מתחנת הרכבת)
זה היה עוזר אולי לאנשים להכיר את הקו הזה.
 

cwen

New member
חדשות טובות לגבי 189. אפשר יהיה לעלות מכל הדלתות!

עדכון ממפגש שיתוף ציבור בנושא הסדרי תח"צ בזמן העבודות
הייתי היום במפגש במשרד התחבורה שבו הוצגו לנציגי ארגונים ולפעילים השינויים הצפויים בתחבורה הציבורית בזמן הקרוב.
את המפגש הנחו אסי סוזנה, גבי נבון ומישהו נוסף שאת שמו לא קלטתי (אולי רונן?)

בדיוק הגעתי לעבודה, אז אעדכן בקצרה.

1. במקום קו 8 שפורסם קודם, יופעלו שני קווים: 20 ו-21.
קו 20: רכבת מרכז - דרך בגין - רכבת השלום - יגאל אלון - רכבת ההגנה - לוינסקי - אלנבי - רוטשילד, וחזרה דרך קפלן ובגין.
קו 21: רכבת מרכז - יגאל אלון - רכבת השלום - קפלן - ... - רוטשילד - ... - לוינסקי - רכבת ההגנה - יגאל אלון - רכבת מרכז.
שני הקווים הם קווים מדלגים, ובמקום כ-34 תחנות אפשרויות יש לכל קו רק כ-17 תחנות. הקטע הארוך ביותר ללא תחנות הוא בין רכבת ההגנה להיכל נוקיה.
היתה לי ההזדמנות להציע שני שיפורים ואני מקווה שהם ייושמו: להוסיף לקו 20 תחנה בפנייה ימינה מגבעת התחמושת ליגאל אלון (כדי לאחד תחנות עם 7, 59), ולהעביר את העצירה של 21 מרוטשילד/מאז"ה לרוטשילד/נחמני.

2. קווים 174, 175, 570 ייסעו צפונה ברוטשילד ודרומה לאורך כל יהודה הלוי.

3. הוצגו השינויים בקווים בתקופת העבודות והתחנות שיתבטלו ויתווספו. בחלק מהמקומות מתווספות שתי תחנות כדי לפצות על תחנת מבוטלת. לדוגמה, במקום התחנה של X89 בקרליבך צפונה, הקווים יעצרו הן בבגין והן בחשמונאים. הקווים שנוסעים מערבה ברחוב על פרשת דרכים יעצרו הן לפני הרמזור של ערבי נחל (כל אחד תלוי מאיזה כיוון הוא בא) והן לפני הרמזור של נמיר.

4. במקרים מסוימים יהיה פיצול תחנות שיפגע משמעותית בנוסעים. לדוגמה, התחנה בבורסת היהלומים לכיוון מערב תפוצל, והקווים שבאים מאבא הלל יעצרו לפני הפנייה לז'בוטינסקי.

5. הקווים שפונים שמאלה לאבא הלל יבצעו פניית פרסה בגלעד ויעצרו בתחנה הקיימת ליד משה אביב. כמו כן, תתווסף תחנה מול בורסת היהולמים - היכן שהיום עוצרים רק 1, 61, 161, 65.

6. לא יופעל שאטל משפירים לאלנבי. כמו כן, הקווים מחניון מצפה מודיעין יהיו קווים רגילים ולא שאטלים, עם מחיר נסיעה של 13.10 ש"ח.

7. החל מאוגוסט, כרטיס רכבת בשילוב עם חופשיומי לגוש דן יהיה זמין גם בקווים פרבריים.

8. קו 189 יופעל באוטובוסים מסוג מטרונית.

9. בלי קשר לרכבת הקלה, בשנה הבאה יתחיל שיפוץ של מסוף ארלוזורוב, שתוכנן מחדש כך שהקווים יהיו מסודרים לפי יעד ולא לפי מפעיל, עם הפרדה בין שירות עירוני לבינעירוני ועם מערכת כרטוס משותפת.

10. בלי קשר לרכבת הקלה, קווים שמתוכננים לעתיד: קו 91 ממזרח ת"א דרך עזריאלי לאיזור התעשייה של הרצליה; קו נוסף שיקשר בין מע"ר תל אביב לגבעתיים ואולי דרום רמת גן כתגבור ל-23.

אעדכן אם איזכר בעוד דברים, ואם יש לכם שאלות, יש סיכוי שאוכל לענות כי נשאלו די הרבה שאלות וניתנו לא מעט תשובות על הסברה, נת"צים, אכיפה, נהגים ועוד (כשהתשובה להרבה הדברים היא "זה תלוי בעירייה/אוצר/מפעילים/נתיבי איילון/משרד הרישוי"). נציגי משרד התחבורה הדגישו שהחסם העיקרי להתקדמות של פרויקטים הוא תשתיות.
חדשות טובות לגבי 189. אפשר יהיה לעלות מכל הדלתות!
למה מפצלים את התחנות בסעיף 4? איזה רציונל יש שם?

אני עדיין לא מבינה מה הולך להיות בעל פרשת דרכים. הרי הורסים את כל הפארק וחופרים בו, אז למה צריך גם לפגוע בתנועה?

והאם הולכים להכניס מכונות כרטוס לכל האוטובוסים, גם אלה שלא מסוג אורבנית, כדי לשפר את מהירות עלית הנוסעים לאוטובוס?
 
תשובות

חדשות טובות לגבי 189. אפשר יהיה לעלות מכל הדלתות!
למה מפצלים את התחנות בסעיף 4? איזה רציונל יש שם?

אני עדיין לא מבינה מה הולך להיות בעל פרשת דרכים. הרי הורסים את כל הפארק וחופרים בו, אז למה צריך גם לפגוע בתנועה?

והאם הולכים להכניס מכונות כרטוס לכל האוטובוסים, גם אלה שלא מסוג אורבנית, כדי לשפר את מהירות עלית הנוסעים לאוטובוס?
תשובות
לגבי התחנה בבורסה - התחנה זזה מערבה, אחרי זיסמן, וכנראה אין שם מקום להכניס את כל הקווים (גם ככה יהיה צפוף).
&nbsp
על פרשת דרכים - חצי מהרחוב יזוז ממקומו, כי איפה שהוא נמצא כרגע יהיה אתר עבודות. אפשר לראות את זה בתרשימים של הסדרי התנועה הזמניים של נת"ע.
&nbsp
בכנס לא הוזכרה עלייה מכל הדלתות למעט 189.
 

cwen

New member
אבל למה לא עושים את כל החפירות בשטח של הפארק, אם כבר הרסו?

תשובות
לגבי התחנה בבורסה - התחנה זזה מערבה, אחרי זיסמן, וכנראה אין שם מקום להכניס את כל הקווים (גם ככה יהיה צפוף).
&nbsp
על פרשת דרכים - חצי מהרחוב יזוז ממקומו, כי איפה שהוא נמצא כרגע יהיה אתר עבודות. אפשר לראות את זה בתרשימים של הסדרי התנועה הזמניים של נת"ע.
&nbsp
בכנס לא הוזכרה עלייה מכל הדלתות למעט 189.
אבל למה לא עושים את כל החפירות בשטח של הפארק, אם כבר הרסו?
 

orchilit

New member
כי התחנה לא תהיה שם

אבל למה לא עושים את כל החפירות בשטח של הפארק, אם כבר הרסו?
כי התחנה לא תהיה שם
התחנה בעיקר חולשת על השטח שמתחת לעל פרשת דרכים. בפארק חופרים את המעקף שיהיה. צומת ערבי נחל/דרך בגין יהיה צומת T. (כאשר לפי מה שהבנתי מנציג נת"ע, שני נתיבים מערבי נחל יהיו ימינה לדרך בגין, ושלושה נתיבים שמאלה לדרך בגין (מקווה שהאמצעי יהיה מנות"ץ בשביל קווי האוטובוס שמגיעים מערבי נחל, ויש לא מעט כאלו, אבל לא אופטימי).
 

cwen

New member
אז אני לא מבינה למה לא תכננו אותה כמה מטרים הצידה וזהו.

כי התחנה לא תהיה שם
התחנה בעיקר חולשת על השטח שמתחת לעל פרשת דרכים. בפארק חופרים את המעקף שיהיה. צומת ערבי נחל/דרך בגין יהיה צומת T. (כאשר לפי מה שהבנתי מנציג נת"ע, שני נתיבים מערבי נחל יהיו ימינה לדרך בגין, ושלושה נתיבים שמאלה לדרך בגין (מקווה שהאמצעי יהיה מנות"ץ בשביל קווי האוטובוס שמגיעים מערבי נחל, ויש לא מעט כאלו, אבל לא אופטימי).
אז אני לא מבינה למה לא תכננו אותה כמה מטרים הצידה וזהו.
 

orchilit

New member
כנראה רצו שתהא כמה שיותר קרובה לתחנת הרכבת הכבדה

אז אני לא מבינה למה לא תכננו אותה כמה מטרים הצידה וזהו.
כנראה רצו שתהא כמה שיותר קרובה לתחנת הרכבת הכבדה
ולבורסה.
 

cwen

New member
אבל בבורסה יש תחנה משלה, לא? וזה באמת רק כמה מטרים הצידה.

כנראה רצו שתהא כמה שיותר קרובה לתחנת הרכבת הכבדה
ולבורסה.
אבל בבורסה יש תחנה משלה, לא? וזה באמת רק כמה מטרים הצידה.
וזה גם באמת רק כמה מטרים הצידה, וממילא הקרבה נמדדת בעיקר לפי פיר היציאה מהדרגנועים, ואותו לא יעשו באמצע הכביש, לא?
 
תסתכלי כאן:

אבל בבורסה יש תחנה משלה, לא? וזה באמת רק כמה מטרים הצידה.
וזה גם באמת רק כמה מטרים הצידה, וממילא הקרבה נמדדת בעיקר לפי פיר היציאה מהדרגנועים, ואותו לא יעשו באמצע הכביש, לא?
תסתכלי כאן:
תחנת ארלוזורוב

החלק הארי של התחנה נמצא ממזרח לעל פרשת דרכים ובצמידות למסוף האוטובוסים ולתחנת הרכבת (מדרום להם), אבל נדרש שטח גם מתחת לעל פרשת דרכים וממערב לו. ולכן חייבים לחסום את על פרשת דרכים לצורך הקמת התחנה.
 

cwen

New member
אז לא הבנתי בכלל מה הם הולכים לחסום ואיפה.

תסתכלי כאן:
תחנת ארלוזורוב

החלק הארי של התחנה נמצא ממזרח לעל פרשת דרכים ובצמידות למסוף האוטובוסים ולתחנת הרכבת (מדרום להם), אבל נדרש שטח גם מתחת לעל פרשת דרכים וממערב לו. ולכן חייבים לחסום את על פרשת דרכים לצורך הקמת התחנה.
אז לא הבנתי בכלל מה הם הולכים לחסום ואיפה.
טוב, אגלה כשיתחילו לחפור.
 
החסימה מופיעה במפה באותו קישור

אז לא הבנתי בכלל מה הם הולכים לחסום ואיפה.
טוב, אגלה כשיתחילו לחפור.
החסימה מופיעה במפה באותו קישור
הולכים לחסום את החלק הדרומי של על פרשת דרכים ולנצל את העבודות בגן וולובלסקי לצורך סלילת מעקף.
התנועה ל ומ החלק הצפוני של על פרשת דרכים תהיה באמצעות המעקף.
במפה רואים את זה ברור.
 

cwen

New member
אה, לא ראיתי את המפה הקטנה

החסימה מופיעה במפה באותו קישור
הולכים לחסום את החלק הדרומי של על פרשת דרכים ולנצל את העבודות בגן וולובלסקי לצורך סלילת מעקף.
התנועה ל ומ החלק הצפוני של על פרשת דרכים תהיה באמצעות המעקף.
במפה רואים את זה ברור.
אה, לא ראיתי את המפה הקטנה
הולך להיות מטורף.
&nbsp
אז יוסיפו עוד רמזור בשביל הפניה שמאלה הזאת.
 
אני לא חושב שזה צריך להיות שיקול בקביעת מיקום התחנה.

אבל בבורסה יש תחנה משלה, לא? וזה באמת רק כמה מטרים הצידה.
וזה גם באמת רק כמה מטרים הצידה, וממילא הקרבה נמדדת בעיקר לפי פיר היציאה מהדרגנועים, ואותו לא יעשו באמצע הכביש, לא?
אני לא חושב שזה צריך להיות שיקול בקביעת מיקום התחנה.
זה לא שעבודות הבנייה חוסמות כביש מרכזי ומנתקות חלק מהעיר. בסך הכל מזיזים את רחוב על פרשת דרכים כמה עשרות מטרים דרומה, לא משהו ששווה לקחת בחשבון ולהזיז תחנת רכבת תחתית בשבילו.
 

GLSRA

Member
מסכים לגמרי, הנגישות לתחנה וממנה צריך להיות מינימלי

אני לא חושב שזה צריך להיות שיקול בקביעת מיקום התחנה.
זה לא שעבודות הבנייה חוסמות כביש מרכזי ומנתקות חלק מהעיר. בסך הכל מזיזים את רחוב על פרשת דרכים כמה עשרות מטרים דרומה, לא משהו ששווה לקחת בחשבון ולהזיז תחנת רכבת תחתית בשבילו.
מסכים לגמרי, הנגישות לתחנה וממנה צריך להיות מינימלי
 

orchilit

New member
נדמה לי שפורסם בזמנו שעלייה בדלתות תהיה בכמה קווים

תשובות
לגבי התחנה בבורסה - התחנה זזה מערבה, אחרי זיסמן, וכנראה אין שם מקום להכניס את כל הקווים (גם ככה יהיה צפוף).
&nbsp
על פרשת דרכים - חצי מהרחוב יזוז ממקומו, כי איפה שהוא נמצא כרגע יהיה אתר עבודות. אפשר לראות את זה בתרשימים של הסדרי התנועה הזמניים של נת"ע.
&nbsp
בכנס לא הוזכרה עלייה מכל הדלתות למעט 189.
נדמה לי שפורסם בזמנו שעלייה בדלתות תהיה בכמה קווים
כמו 171, 271, 25, 66 ו-29 בשרון, לא זוכר מתי אמרו שזה יקרה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה