עבירות מפחידות!

עבירות מפחידות!

איזה עבירה אתם זוכרים שעשיתם עם חשש כבר שתיתפסו ואם תיתפסו זה יהיה טראגי-משו מענין לא כתיבה סתם בנט.לדוג` היום עלתי במעלית היו לי 2 חששות *להתקע!*שאיזה שכן יראה אותי שיצאתי היו לי 10 שניות של פחד אבל זה עדיף מלעלות 5 קומות עם עקבים. יאללה ספרו גם.
 

mister xy

New member
זה לא כזה קריטי

תמיד את יכולה להגיד ששכחת ונכנסת למעלית בטעות. לי זה קרה לפני כמה שנים כשעוד הייתי צדיק אמיתי.
 

זוגי2

New member
פעם ראשונה שנסענו שבת רחוק

ולא שמרנו בה כלום, וכשנסענו מהמקום חצי שעה לפני צאת שבת הפחד הזה שאם חלילה יקרה משהו וכולם ישמעו, אוי לפעמים אני חושבת שזה אחלה פתרון כולם יבינו אחת ולתמיד סופית ולנו יהיו חיים מאושרים...
 

מיטאקשת

New member
אף פעם לא היה לי את הפחד שיקרה לי משהו מידי

אני זוכרת את הנסיעה הראשונה שלי בשבת במונית. רעדתי מפחד. אבל לא מכך שתהיה לנו תאונה ח"ו אלא יותר מכך שאני מפרה את ציווי האלוהים. ועל פחד כף הקלע המחכה לי..
 

מיטאקשת

New member
בזמנו.. האמנתי!

כילד קטן שומע סיפורים מהורים מורים ומבוגרים הוא נוטה לקבלם כעובדה פשוטה. אגב, אני מכירה מבוגרים וחכמים שעד היום מאמינים בכך. בגהנום, האמנת?
 
הנסיעה הראשונה שלי בשבת

היתה כה זהירה... הפחד מתאונת דרכים.... מעולם לא נהניתי בנסיעה כמו בזו
 
רואים שאת ''מורדת''

את עדיין בשלב של המרידה..... זה יעבור. לעלות במעלית בראש השנה זה סיכון מיותר, ובבחינה רציונלית של כדאיות זה לא משתלם. מה שמראה שאת עדיין נהנית מלעבור על הדת.....כלומר האמוציות והרגשות שולטות בך.... בכל אופן מאחל לך שנה טובה.....
 
רואים שאתה גבר!

אחרי תפילה והליכה של חצי שעה על נעלי עקב דק ושפיץ בוא ניראה אותך עולה 5 קומות ברגל. ואם היתי בשלב המרידה היתי עכשיו באילת.
 

mister xy

New member
זה לא נוח ולא בריא העקבים האלו

פעם היתה פרסומת של טבע נאות "את יפה כשנוח לך"
 
תלוי איזה...

יש ויש אלו נעלים נוחות ב3 שעות ראשונות אחרי זה. .. מה גם שהלכתי איתם השבוע בר` עקיבא ועקמתי תרגל מהמדרכה שם. סיוט!
 

סוג ב

New member
ואז באילת

היית מפחדת שיקרה לך משהו ושהמשפחה שלך תשמע שזה קרה לך.. לדעתי, הכי מפחיד, זה להיחנק ביום כיפור. מה תגידי לאבא/אמא? בלעתי רוק דרך הושט?
 
אחרי שנחנקים

לא צריך להגיד לאבא אמא כלום. חוץ מזה, רק אני הייתי כזו ? קיוויתי שיתפסו אותי בשבת בנהיגה רק בשביל לחסוך ממני את מסכת ה"להגיד למשפחה". קבלו עובדות, נסעתי בשבת. לא יותר פשוט?
 
למעלה