סקר רבותיי! סקר!

Devil Jade

New member
אני לענות לענות!

*אוכלת נייר* א. מבין מספר הדמויות הבאות, איזו הכי אהובה עליכם? 1. טונקס יש לי תמונה שלה בלוקר!!! ^___^ ב. איזה עונש הייתם מציעים לאמברידג' לתת להארי במקום העט שהדיו שלה הוא הדם של הכותב בה? (שאלה פתוחה.) לגרום לו לבכות ביחד עם צ'ו
(זה יותר נורא מהעונש של העט! ^^") ג. אם היו מציעים לכם לגדל את גרעפ במקום האגריד, הייתם מסכימים? 2. אם היו משלמים לי תמורת זה, הייתי מסכימה. :) ד. סתם שאלה שמעניין אותי מה הייתם עונים עליה: האם הארי צריך להיות בסופו של דבר חבר של הרמיוני? 3. לא! לא! לא! הארי היוצא מהארון הזה הנושך כריות ^^" צריך להיות חבר של אחד הבנים
 

Villa

New member
אוקיי....

א. מנדנג'וס - הוא כזה קלאמזי בדיוק כמוני, זה כזה חמווווווד! ב. ממ.. לא הייתי מציעה לה כלום, כי אם הייתי פוגשת בה כבר מזמן הייתי נותנת לה מכות :) ג. אין סיכוי! ד. כן ברור!! והם גם יהיו, אתם עוד תראו!
 
למה אף אחד לא רוצה לגדל את גרעפ??

הוא מזה חמוד...... והוא אוהב את הארי והרמיוני ושומר עלהים ו....הוא מדבר חמוד!!!
 

nitzanru

New member
עונה ../images/Emo13.gif

א. מבין מספר הדמויות הבאות, איזו הכי אהובה עליכם? 1. טונקס 2. פיניאס נגולוס (אני לא בטוחה שזה השם של מי שיושב בתמונה בבית של סיריוס, אבל אתם מבינים למה אני מתכוונת...) 3. מנדגוס פלצ'ר 4. גברת פיג (מישהו עומד באמת לבחור אותה???) ב. איזה עונש הייתם מציעים לאמברידג' לתת להארי במקום העט שהדיו שלה הוא הדם של הכותב בה? (שאלה פתוחה.) אם מתחשבים באכזריות שלה, העונש יהיה... לטפל בסקרוטים פוצי תחת? לא לעלות על המטאטא? חסרת רעיונות מקוריים... ג. אם היו מציעים לכם לגדל את גרעפ במקום האגריד, הייתם מסכימים? 1. אין סיכוי. 2. אם היו משלמים לי תמורת זה, הייתי מסכים. 3. כן, אני חולה על יצורים כאלה. ד. סתם שאלה שמעניין אותי מה הייתם עונים עליה: האם הארי צריך להיות בסופו של דבר חבר של הרמיוני? 1. כן! ברור! הם יכולים להיות ממש זוג! 2. מה איכפת לי. זה לא מעניין אותי. 3. לא! לא! לא!
 

i am crush

New member
אני!

א. מבין מספר הדמויות הבאות, איזו הכי אהובה עליכם? פיניאס נגולוס הוא מצחיק!
בדרכו המיוחדת... ב. איזה עונש הייתם מציעים לאמברידג' לתת להארי במקום העט שהדיו שלה הוא הדם של הכותב בה? (שאלה פתוחה.) אממ... לא יודעת... אולי להטיל עליו את קללת קרושיאטוס? (ככה כותבים את זה?..) ג. אם היו מציעים לכם לגדל את גרעפ במקום האגריד, הייתם מסכימים? ממש אבל ממש לא! אמאל'ה! ד.האם הארי צריך להיות בסופו של דבר חבר של הרמיוני? הייתי רוצה הרמיוני/רון אבל גם הארי/הרמיוני לא ממש מפריע לי...
 

אלרוס

New member
עונה

א. פיניאס ניגלוס, אני אוהב דמויות שחיות בעולם משלהן. ב. לתועלתו האישית ולמען בטחונו של הקורא הייתי משתיק אותו לכמה זמן, בלי אמירות של הארי, הכל יכל להיות יותר נחמד ג.3 ד.2
 
עונה...

1. מנדגוס 2. שתנעל אותו בחדר עם מסכי ענק ותכריח אותו לראות בריפיט את הפרסומת הבלתי נסבלת של HOT לערוצים האלה של הבית והשאנטי. 3. זה יכול להיות דווקא מעניין. 4.לא! לא! לא! שהארי ילך להציל את העולם ויתן להרמיוני לחיות כמו בנאדם. (זה לא היה אמור להתחרז
)
 
למעלה