Unholy Confessions
New member
אני
לק אחיד או צבעוני? אמ... נראה לי אחיד מדבקות או חותמות? חותמות לשים אותו לק ברגליים? לא. ברגליים אני שמה רק צבעים ממש סולידיים. משייפות מרובע או מעוגל? מעוגל רוב הזמן. לא אוהבת ציפורניים ממש מרובעות. בניית ציפורניים,בעד או נגד? רוב הזמן נגד כי רוב הזמן אני רואה בניות ענקיות עם מלא אבנים ושטויות דבוקות על זה. מניקור אקספרס,בעד או נגד? אף פעם לא ניסיתי...|בושה|
לק אחיד או צבעוני? אמ... נראה לי אחיד מדבקות או חותמות? חותמות לשים אותו לק ברגליים? לא. ברגליים אני שמה רק צבעים ממש סולידיים. משייפות מרובע או מעוגל? מעוגל רוב הזמן. לא אוהבת ציפורניים ממש מרובעות. בניית ציפורניים,בעד או נגד? רוב הזמן נגד כי רוב הזמן אני רואה בניות ענקיות עם מלא אבנים ושטויות דבוקות על זה. מניקור אקספרס,בעד או נגד? אף פעם לא ניסיתי...|בושה|