איזה סקר מגניב! ../images/Emo141.gif
לק אחיד או צבעוני? אחיד, פרט לפעמים הבודדות שבא לי להשקיע ולעשות פרנץ'
מדבקות או חותמות? מדבקות, בגלל שאין לי כוח להתעסק עם חותמות [ואני יודעת שברגע שאני אתחיל עם זה- אני אתמכר]
לשים אותו לק ברגליים? בד"כ לא. אני מעדיפה ברגליים צבע ממש בהיר וסולידי. ככה אני לא צריכה להתעסק עם זה יותר מדי וגם לא צריכה לבדוק אם הלק בידיים משתלב או לא.
משייפות מרובע או מעוגל? מעוגל. למרות שמרובע זה מדהים
עשיתי את זה פעם אחת והיה לי כ"כ לא נוח...
בניית ציפורניים,בעד או נגד? נגד. חבל לי על הכסף ועל הזמן שצריך להשקיע בזה.
מניקור אקספרס,בעד או נגד? אחרי כל סיפורי הזוועה ששמעתי פה- נגד. אני יכולה לעשות בחינם את אותה עבודה, ואולי יותר טוב אז בשביל מה לטרוח? מה שכן, הייתי שמחה לפנק את עצמי בפדיקור-מניקור מקצועיים מדי פעם...