סקירה אצל ברונשטיין

  • פותח הנושא talsh
  • פורסם בתאריך

hagit2000

New member
כן

בהריון הזה עשיתי אצלו את הסקירה, וזה היה המחיר. אבל זה לא משנה את העניין שיש עוד כמה רופאים במדינתנו שנמנים עם הליגה של הטובים בתחום ה- US... וברונשטיין הוא לא היחיד (וגם לא שפירא). כשאני ממליצה אני מספרת על החוויות שלי, אבל אני אף פעם נחרצת שרק רופא אחד הוא הכי טוב, וכל היתר פחותים ממנו. זה פשוט לא נכון. וכולכם, אבל כולם - עושים גם פאשלות!
 

lulyK

New member
מה את אומרת! קולולולולו ../images/Emo57.gif

אחות יפהפיה לתום!
 

talsh

New member
הלוואי ../images/Emo57.gif

אני ממש מקווה שזו בת..
 

talsh

New member
מה שבטוח זה הורוד

אבל אני מקווה שזו תהיה "היא"
 

ayush

New member
../images/Emo49.gifאיזה יופי ../images/Emo70.gif../images/Emo95.gif../images/Emo57.gif

שיעבור בקלות
 

וונדי1

New member
טלש למה שלא תבדקי אצל תמרקין?

אני עשיתי אצלו שתי סקירות ושתי שקיפיות (בשני הריונות) והוא מאד מקצועי וכמובן קל"ב (רמת-אביב). נראה לי קצת לא הגיוני שבכל איזור ת"א אין רופא טוב כמו ברונשטיין זה לא שהבחירה היא או ברונשטיין או רופא לא מוכר וחובבן מדובר ברשימת רופאים מעולים שיושבים באיזור המרכז.
 

talsh

New member
פרטים בבקשה ../images/Emo13.gif

לפחות נעשה שקיפות ואז נחליט...
 
../images/Emo49.gif לדעתי, יש מקבילים לו במרכז

בשנים האחרונות יש לא מעט רופאים מעולים בתחום הזה. אישית, לא ניסיתי את ד"ר ברונשטיין, כך שאיני יכולה להשוות, אבל חברתי שעשתה אצלו סקירה ובהריון אחר אצל פרופ' צלאל, לא חשה בהבדלי רמה. מתוך אלו שאני ניסיתי באופן אישי (שהבכירים בהם פרופ' אחירון, ד"ר תמרקין ופרופ' צלאל) ממליצה בחום על פרופ' צלאל. אני חייבת לציין שכאשר הכל תקין, בסופו של דבר אין זה מאוד משנה אצל איזה רופא נבדקים (לומר, ממילא יוולד ילד בריא). חשוב מאוד לאיזה רופא הולכים כאשר צצות בעיות מסוגים שונים. לגבי ד"ר ברונשטיין, שמעתי שהוא נותן שירות מצויין במקרים כאלה. לגבי פרופ' צלאל, אני יכולה לספר באופן אישי על המסירות, המקצוענות והאנושיות. שיקול נוסף, בעיני, הוא השקיפות העורפית. אני חושבת שעדיף להפריד בין הבדיקות וד"ר ברונשטיין כלל לא עושה שקיפות (הוא בודק, כמובן, את קפל העור המווארי בסקירה, אבל זה לא אותו הדבר). המלצתי, במידה ותבחרי כן לנסוע צפונה, לא לוותר על ביצוע השקיפות כבדיקה נוספת, מוקדם יותר, אצל רופא במרכז. בהצלחה!
 

talsh

New member
תודה על הפירוט

אני בהחלט חושבת על צלאל או תמרקין כאופציה, אחרי התגובות פה, ובכל מקרה אכן אעשה שקיפות קודם.
 

hagit2000

New member
יש גם את ד"ר רוזן

שמקבל בגבעתיים או ברעננה. אני עשיתי אצלו את הסקירה המוקדמת בהריון הקודם, והייתי מאד מרוצה. אפילו התייעצתי איתו גם א"כ. הוא היה ממש בסדר. ותארי לך, שלפני 3 שנים כבר היה לו את התלת מימד (אם זה כל כך חשוב לך...).
 
אין בעד מה../images/Emo70.gif והערה

ראי את הערתה של קוקי לגבי ד"ר תמרקין. חייבת להודות שהוא הרופא השנוי ביותר במחלוקת שנתקלתי בו, החל במעריצות גדולות ועד נשים שחוו אצלו חוויות קשות ביותר. אם את מנסה לעשות חיפוש עשי לפי "ד"ר תמרקין" (שזה שמו המדוייק) וכן לפי "ד"ר תומרקין", שזו צורת הכתיבה של רוב הכותבות.
 

cookie1

New member
לגבי תומרקין

היו כאן המון סיפורים על יחס פשוט מביש מצידו, כך ששווה לבדוק זאת. (צועק על הנבדקות, מעליב וכו')
 

cookie1

New member
ככה בשקט חזרת ../images/Emo2.gif

אני בשוק אני בהלם אני המומה ! איזה כיף
 

tamy28

New member
אקטואלי ביותר....

אין ספק שהשרשור הזה אקטואלי מתמיד עבורי.... חזרתי לא מזמן מסקירה מורחבת אצל ברונשטיין (אחרי שעשיתי אצלו גם את המוקדמת...). ולא, זה לא מעודף כסף או משעמום.... זה היה בשביל השקט הנפשי לאחר כל הסיפור שהיה עם ה CMV ולמרות שבמי השפיר נמצא שהפשושה הקטנה לא נדבקה, אני עוד לפני שקיבלתי את התוצאות החלטתי שרק אחרי שאקבל חוו"ד נוספת שהכל תקין אוכל להיות יותר רגועה (במי שפיר לCMV יש גם סיכוי לטעות ובכך לדעתי יכולתי לצמצמה עוד יותר...). ובכן, רק שבחים יש לי כלפיו, ואני באמת חושבת שאחרי ששמעתי אותו אומר שהוא שולל ב 99.5% המצאותם של מומים אני מרגישה הרבה הרבה יותר רגועה. מה עוד שהוא היה מאוד יסודי ואמר לי שלמרות שלרוב עושים את הבדיקה בטנית הוא מעדיף להתחיל וגינלית כי הדיוק שהוא רואה את המוח והלב היא גבוהה יותר והוא יכול לשלול בבטחון רב יותר מומים. מה אגיד לכן? סומכת עליו.... אז זו כמובן דעתי האישית, וודאי יש עוד רופאים טובים באזורים שונים, הרבה זה האמונה ברופא ואני חשתי שאני יכולה לבטוח בו וזה מה שהכריע...
 
למעלה