סקירה אצל ברונשטיין

  • פותח הנושא talsh
  • פורסם בתאריך

talsh

New member
סקירה אצל ברונשטיין

קבעתי תור לסקירה המוקדמת אצל ברונשטיין, רק שבינתיים עולים לי מספר סימני שאלה...
האם הוא עדיין "הכי טוב שיש"?
האם יש רופאים אחרים ברמה שלו שנמצאים קרוב יותר למרכז? מההריון הקודם, אני זוכרת ציוד די מיושן (בטח שלא תלת מימד וכאלו, וגם לא צבעוני למשל) ורופא ממש נחמד שכערך מוסף מוכן לתת ייעוץ לאורך כל ההריון בנושאים שונים רק בגלל שעשיתי אצלו סקירה. הבעיה היא לא כלכלית - כלומר אין הכוונה לחסוך כסף אלא לבדוק האם אכן הרופא הספציפי הזה שווה חצי יום חופש ונסיעה עד חיפה. והאם בכלל יש היום רופאים טובים אפילו יותר.
 

talsh

New member
ואני בדיוק ראיתי אותך כאן ../images/Emo65.gif

אני שבוע 10 ואת?
 

hagit2000

New member
הוא נחשב להכי טוב

אבל יש עוד שנחשבים להכי טובים. אני בטוחה שיש גם במרכז טובים ברמה שלו. הקטע של התלת מימד לא צריך להשפיע עלייך - סתם גימיק, לא יותר מזה. אני גרה בצפון, אז חפשתי בצפון, ודווקא לא עשיתי אצלו. עשיתי אצל שפירא - שהוא ברמה שלו, לוקח את המחירים שלו ויש לו גם תלת מימד. אבל לא בגלל זה בחרתי בו. פשוט קבלתי עליו יותר המלצות מאנשים שקרובים אלי. יצאתי מאד מרוצה. אבל אני בטוחה שיש רופאים במרכז שנותנים את אותה התוצאה ואולי אפילו במחיר יותר סביר.
 

ענתש

New member
טל - את יודעת את דעתי ובכל זאת...

הציוד שלו עדיין מיושן אבל העיניים שלו הכי טובות שכסף יכול לקנות. נקודה. אני מכירה המון סיפורים עליו (טובים ורעים) שהוא פשוט "הציל חיים" (של ההורים או העובר) אחרי שאף אחד אחר לא ראה... עיניים של רופא שצריך לראות לב מושלם, כשכל הלב הוא בגודל 3 מ"מ - זה משהו מולד. שום ציוד לא מפצה על זה ולא עוזר. לכי אליו בלב שקט.
 
אותי שכנעת !

אפשר לקבל טלפון שלו ? האם הוא עושה גם סקירות מוקדמות וגם מאוחרות ? האם עושה גם שקיפות ?
 

ענתש

New member
הוא עושה רק סקירות (מקודמת

בעיקר ומאוחרת גם אבל בדרך כלל אם הכל בסדר הוא ממליץ בעצמו "שאין צורך לעשות אצל מומחה יקרן ואם תהיה בעיה תחזרי אליי") והטלפון - אין לי אותו אבל בקשי ב-144 את הטלפון של "מכון על קול" ברחוב שדרות ירושלים בחיפה.
 
../images/Emo51.gif

ועוד שאלה לידיעה (למרות שכנראה אלך אליו גם אם לא). אם מאושרת סקירה מוקדמת מורחבת על חשבון הקופה (מאוחדת), האם ידוע לכם אם הוא מוכר כסוקר ע"י קופ"ח מאוחדת ? ועוד שאלה - כמה זמן מראש צריך לקבוע אליו ? (אני בשבוע 10 + 2) יש סיכוי ?
 

ענתש

New member
לא, רק פרטי. בקופת חולים מאוחדת

בהריון הקודם שלי לא הכירו בו (כי הוא פרופסור או מנהל מחלקה) בקופת חולים כללית מכירים בו ונותנים החזר על ייעוץ "לפנים משורת הדין" כי הוא ידוע בתחומו. תנסי לקבוע עכשיו, זה קצת מאוחר (אני קובעת כשאני רואה שני פסים
) יש רשימת המתנה ומקסימום תחכי, לפעמים מתפנה תור (הנה, אני פיניתי את שלי הפעם... עד הפעם הבאה).
 

Kush1

New member
איך מאשרים את הבדיקה בקופת חולים מא

איך מאשרים את הבדיקה בקופת חולים מאוחדת? התקשרתי אתמול לקופה לברר וקיבלתי תשובות מעורפלות שנעו בין "הבדיקות לא מוכרות על ידי הקופה" לבין "תביאי קבלה ותנסי לקבל החזר אבל קרוב לוודאי שלא ייתנו לך"...
 

ענתש

New member
עד כמה שידוע לי (לפני שנתיים)

הם היו נותנים החזרים על ייעוץ (ולא סקירה, יעוץ) אם המייעץ הוא מנהל מחלקה או פרופסור. הם לא הכירו בברונשטיין כי הוא לא זה ולא זה. תאמיני לי, עברתי לכללית (משיקול כלכלי לגמרי - החזרים בהריון משמעותיים הרבה יותר ועוד כל מיני בעיות כסף שמאוחדת התקמצנו עליי וכללית לא) וזה עולם אחר -הם מחזירים עליו למרות שהוא לא מנהל מחלקה או פרופסור כי הם מכירים בעובדה שהוא ידוע ומפורסם בתחומו.
 
הבדיקה בעקרון לא מאושרת במאוחדת

בגלל שאני סוכרתית, הרופא נשים שלי כתב המלצה שיאשרו לי, לא בטוח שהמלצתו תתקבל ...
 

gigish

New member
פינהל'ה, אם הקריטריון להחזר מהקופה

הוא אכן מנהל מחלקה/ סגן מנהל / פרופסור - את יכולה לעשות אצל פרופ' צלאל. הוא מאוד מומלץ ומקבל בבאזל בת"א. (אני הייתי אצלו בזמנו ליעוץ וקיבלתי החזר מהקופה). אבל יכול להיות שהקריטריונים להחזר עבור סקירה הם שונים מ"סתם" ייעוץ. (אני עושה את השקיפות והסקירה המוקדמת אצל תדמור וכמובן שאין לי שום החזר... ). מה שלומך חוץ מזה?
 
היי גיגיש ! מה שלומך ?!

שלומי בסדר - מבלה הרבה אצל רופאים ... פעם בשבוע אני אצל יקירנו ד"ר ארז, פעם בשבוע בתה"ש בהריון בסיכון גבוה, ומדי פעם ד"ר ארז שולח אותי לבדיקות נוספות , שלא ישעמם לי ...
(אני כבר לא יודעת איך לתרץ את כל השעות שאני מחסירה בעבודה ...). שבוע הבא קיבלתי פטור גם מד"ר ארז וגם ממרפאת הסיכון (עם שניהם אני אמורה להתראות בשבוע שאח"כ) - אז אני מנסה לקבוע לי שקיפות לשבוע הבא ... (אי אפשר שבוע בלי לראות שום רופא, לא ?
) מה שלומך את ? סתם מסתקרנת, למה החלטת ללכת הפעם על תדמור, ולא לחזור לצלאל ? איזה כיף להפגש בפורום הזה!
 

m a m m y

New member
אני חושבת שהוא עושה

סקירות ברמב"ם אבל זה עיניין של מזל אם מקבלים אותו או לא.
 
קצת מקוממת

חד המשמעיות הזאת. אני גם שמעתי על פאשלה שהוא עשה. וזה בסדר, כולם עושים, ואני בטוחה שלא סתם מהללים אותו. אבל לעשות ממנו כזה אלוהים? לא יודעת, זה נראה לי מוזר. ובכלל, מה זה ה "מס' 1" הזה שכולם מדברים עליו? לא חושבת שיש כזה דבר באף תחום, אלא אם זו התמחות ספציפית מאוד מאוד, וזה לא המקרה. יש עוד מס' רופאים מצויינים, קשה לקבוע מי יותר ומי פחות, בטח לנו, שאנחנו לא מהתחום. וגם למי שכן מהתחום קשה לקבוע מדד אובייקטיבי כה חד משמעי.
 

ענתש

New member
כמו שאמרתי "זו דעתי"

ואולי אני נשמעת נחרצת אבל זו צורת הניסוח התמידית שלי... אז אל תקחי אותי קשה.
 
לא לוקחת קשה בכלל

אבל בתור מנהלת פורום, כשעיני רבות נשואות אלייך (ואני לא צינית), הייתי נזהרת מעט בדבריי. ואגב, אני נהנית מאוד לקרוא אותך ובדר"כ- מסכימה. ועוד דבר, אחת הסיבות שאנשים מאוד ממהרים להכתיר מישהו כ"מס' 1", היא השקט הנפשי שזה קונה להם (הייתי אצל מס' 1, אז הקטנתי את הסיכויים לבעיה).
 
למעלה