סקירה אצל ברונשטיין

  • פותח הנושא talsh
  • פורסם בתאריך
נו ... ושקט נפשי לא שווה הרבה ?

אני מוכנה לנסוע רחוק ולשלם הרבה עבור שקט נפשי .... אם חו"ח משהו לא בסדר, ומתגלה מאוחר מדיי, גם ככה ההתמודדות קשה, אז להוסיף לזה את המחשבות, שאם הייתי הולכת למספר אחד יכול להיות שזה היה מתגלה בזמן וכו .... להמנע ממצב כזה שווה המון - לדעתי לפחות.
 
אבל זו פיקציה!

התכוונתי לומר שאנחנו מכתירים את אותו אדם לא כי אובייקטיבית הוא מס' 1, אלא כדי לשכנע את עצמינו שהלכנו למס' 1 וכדי לקנות שקט נפשי שבעצם הוא פיקציה. ורק לשם ההגינות- אני בעד כל הבדיקות, עשיתי מי שפיר בהריון הראשון בלי "סיבה" אובייקטיבית, הלכתי לרופאים נחשבים בתחומם, אבל מפריע לי שעושים גורו ממישהו וקובעים חד משמעית שהוא גורו. זה לא דבר נכון לעשות בעיני.
 

hagit2000

New member
מסכימה איתך

כפי שגם אני כתבתי בהודעה שלי - יש כמה מומחים בארץ לתחום ה- US בכלל וסקירת המערכות בפרט. כל אחת מאיתנו יכולה להמליץ או לא להמליץ על הרופא הספציפי שאצלו היא עשתה את הסקירה. אבל לא יותר מזה. אין ספק שהוא טוב, אבל הוא לא הטוב היחיד.
 

גבינייה

New member
הוא פופולרי - לא אומר שהוא "הכי טוב

יש ליגה של טובים (או אולי פופולרים רק, אני לא יודעת) - ויש מהם מספיק במרכז. מה שבטוח, צילום תלת מימדי וצבעוני ממש לא מורה על איכות הסקירה! אני עשיתי אצל פרופ' טפר בהרצליה, ויש לו את כל הציוד החדיש, והוא בעצמו אמר שזה סתם... התלת מימד והצבע זה לא בשבילו ולא נותן לסקירה ערך מוסף - זה,לרייטינג. חוץ מזה הוא מעולה ומומלץ.
 

פצפוני

New member
בורנשטיין מספר 1 היה ונשאר

יש עוד הרבה טובים גם באזור המרכז וגם בחיפה אבל שמו ומומחיותו של בורנשטיין הולכים לפניו בכל הארץ בחיפה יש גם את שפירא ואוסלנדר (לשפירא יש תלת מימד לאוסלנדר לא) בתל אביב יש את צלאל, גל, תומרקין ועוד רבים וטובים בירושלים יש את תדמור
 

ענתש

New member
../images/Emo45.gif יש לא, אגב, שם עולמי בתחום

והוא נחשב לסמכות לא קטנה גם בארה"ב (ויש לו שם בית ספר לאולטרסאונד, בגלל זה הוא נוסע הרבה לחו"ל). וחוץ מזה שהוא אדם מקסים, הוא ייעץ לך בחינם אם תתקשרי אליו על כל בעיה, גם בלי שקבעת אצלו תור. הוא סימפטי ומרגיע ויש לו בדיחות קרש
הוא דואג לעשות מעקב באופן אישי אם משהו משתבש ונותן "ביטוח" מבחינתו שאם משהו משתבש אחרי שהוא אמר שהכל בסדר הוא יטפל בך בחינם וילווה אותך כל כמה שצריך.
 
פרופ' אחירון

מקבל בתל אביב. הבנתי שאחרי ברונשטיין הוא הכי טוב. לי זה מספיק כדי לא לנסוע מרמת גן לחיפה.. עשיתי אצלו 2 סקירות- בהריון הקודם ועכשו (ליתר דיוק-לפני יומיים) וכך גם כמה וכמה חברות שלי. יש עוד די הרבה טובים באזור המרכז ששמעתי עליהם: אילן גל, תומרקין, מייזנר, צלאל. אני יודעת שאחירון הוא ראש מחלקת האולטראסאונד בתל השומר. אין לו מכשירים מתוחכמים (תלת מימד וצבע). החידוש בהריון הזה שלא היה בקודם זה שיש לו תמונות אולטראסאונד בצבעים-אבל בצבע אחד- נגיד כחול או חום. סתם קוריוז חביב. אין אצלו את העניין של לייעץ במהלך ההריון בגלל שעשית אצלו סקירה. לחברה שלי שהתגלתה בעיה קטנה אצל העובר, הוא המשיך את המעקב אצלו בתל השומר- כבר על חשבון הקופה. שם, אגב, יש לו ציוד הרבה יותר מתקדם עד כמה שהבנתי. לא יודעת אם הציוד מיושן או לא- אני הולכת אל הפרופסור- לא לציוד שלו. כושר האבחון שלו זה מה שחשוב לי ולא הצבע של התמונה. הוא לוקח 2000 ש"ח-כמו ברונשטיין אבל חברות מכבי יכולות לקבל החזר לפחות על יעוץ (ברונשטיין לא מוכר במכבי כיועץ או כמורשה לעשות סקירות לצורך החזרים). הבנתי שזה לא שיקול אצלך אבל סתם הוספתי את זה בשביל המידע..
 

ayush

New member
שרון ? גם את ?../images/Emo49.gif מה קורה פה ?

שיהיה במזל מתוקה
אח קטן למעייני
 

ayush

New member
נהדר ../images/Emo6.gif../images/Emo24.gif שמחה בשבילך ../images/Emo57.gif

 

ayush

New member
נהדר ../images/Emo6.gif ../images/Emo24.gif שמחה בשבילכם ../images/Emo23.gif

 

star122

New member
אני עשיתי אצל ברונשטיין

קבעתי איתו כשהייתי בשבוע השביעי או משהו ומאותו רגע לא הצטערתי לשניה אחת . בשבוע ה 14, עשרה ימים אחרי השקיפות העורפית וקרוב לחודש לפני התור המיועד שלי אצלו קיבלתי תוצאה מזעזעת של בדיקת הדם הנלוות לשקיפות העורפית (1:190) . לקח לי יומיים להתעשת וצלצלתי אליו . למרות שמעולם לא הייתי אצלו והוא לא בדק אם באמת קבעתי אצלו הוא הצליח להרגיע אותי לחלוטין בטלפון , אחרי שדיבר איתי יותר מ 20 דקות יומיים לפני פסח . הוא הציל אותי לפני החג ואני לא אשכח לו את זה . הסקירה אצלו היתה נהדרת , הוא היה ממש נחמד רגוע ומרגיע (ואנחנו היינו מאוד לחוצים ) מסקנה סופית : שווה לבוא אליו מהמרכז , אין שום סיכוי שאני אקח רופא אחר להריונות הבאים .
 

חמודלי2

New member
הפעם בחרנו באחירון

אחרי שהתאמצנו בהריון הראשון ונסענו לבורשטיין לחיפה וגם אחרי שהוא היה שחצן ולא מצא חן בעיננו, בהריון הזה היינו אצל פרופסור אחירון בתל אביב. גם הוא נחשב מעולה וקיבלתי עליו יותר מהמלצה אחת, כולל הורים שהיו אצלו בכ"א ממהריונוות, שבאחד מהם נראתה בעיה בלב והיה צריך לבדוק בדקדקנות ולעקוב. לכן, הבחירה שלנו היא אחירון. אגב, מבחינת מחיר אין כאן חסכון - בכל מקרה מדובר בכ-2000 ש"ח. בהצלחה !
 
תראי, גם אני הלכתי בהריון הראשון

לבורנשטיין, א ב ל זה היה לפני יותר מ-8 שנים! ואז הוא היה באמת בין המובילים בארץ וזה שבעצם פיתח את התחום בארץ, הוא ושפירא פיתחו את זה יחד והיו בין המומחים היחידים. היום, לאחר כמה שנים טובות, גם שאר הרופאים בינתיים צברו ותק ונסיון בתחום ויש מספיק רופאים ופרופסורים באיזור המרכז לא פחות טובים ואני לא רואה סיבה לנסוע עד חיפה ולשלם 2000 ש"ח (אפילו שפירא לוקח פחות ממנו והם היו יחד בעסק). בהריון הזה הלכתי לד"ר גל בת"א, שילמתי 1650 ש"ח והייתי מאוד מרוצה! (גם חזרתי אליו לסקירה המאוחרת).
 
למעלה