קולרגול ידידי, עשית סלט.
אף אחד לא יפריע לך לרכב ברשות הרבים כפי שאתה עושה היום. קנה כלי שעומד בתקנות התעבורה (כמו היום), שלם עליו מיסוי מלא (כמו היום) - ואודרוב, תן גז (כמו היום). מיסוי הספורט המוטורי לא ישנה דבר וחצי דבר בענין זה. ההבדל הוא שמעכשיו תהיה האפשרות למי שרוצה לשלם מיסוי מופחת, לרשום את הכלי כתחרותי ולהשתמש בו רק לצורך נהיגה ספורטיבית (דהיינו, אימונים ותחרויות). לא רוצה? לא חייב. ואגב, ככל הנראה ניתן יהיה להתחרות גם עם כלי ששולמו עליו מסים מלאים ונושא מספר צהוב רגיל. אין כאן שום "התעקשות". חוק הנהיגה הספורטיבית קובע תנאים מסוימים כדי לעסוק בספורט מוטורי. התנאים הללו אכן מגבילים מאד, ואנחנו נאבקים כדי לשנותם. אבל אל תשכח שכיום אין לך בכלל אפשרות ח-ו-ק-י-ת לרכב על אופנועי מוטוקרוס. שום אפשרות, נקודה. אני לא מבין: אתה מעדיף להשאיר את הספורט הזה מחתרתי, פרטיזני וחשוף לפשיטות והחרמות? להשוות למצב הקיים בחו"ל אי אפשר, ותקצר היריעה (ובעיקר יקצר הזמן שלי) מלפרט את כל הסיבות. אל תהיה תמים. טל
אף אחד לא יפריע לך לרכב ברשות הרבים כפי שאתה עושה היום. קנה כלי שעומד בתקנות התעבורה (כמו היום), שלם עליו מיסוי מלא (כמו היום) - ואודרוב, תן גז (כמו היום). מיסוי הספורט המוטורי לא ישנה דבר וחצי דבר בענין זה. ההבדל הוא שמעכשיו תהיה האפשרות למי שרוצה לשלם מיסוי מופחת, לרשום את הכלי כתחרותי ולהשתמש בו רק לצורך נהיגה ספורטיבית (דהיינו, אימונים ותחרויות). לא רוצה? לא חייב. ואגב, ככל הנראה ניתן יהיה להתחרות גם עם כלי ששולמו עליו מסים מלאים ונושא מספר צהוב רגיל. אין כאן שום "התעקשות". חוק הנהיגה הספורטיבית קובע תנאים מסוימים כדי לעסוק בספורט מוטורי. התנאים הללו אכן מגבילים מאד, ואנחנו נאבקים כדי לשנותם. אבל אל תשכח שכיום אין לך בכלל אפשרות ח-ו-ק-י-ת לרכב על אופנועי מוטוקרוס. שום אפשרות, נקודה. אני לא מבין: אתה מעדיף להשאיר את הספורט הזה מחתרתי, פרטיזני וחשוף לפשיטות והחרמות? להשוות למצב הקיים בחו"ל אי אפשר, ותקצר היריעה (ובעיקר יקצר הזמן שלי) מלפרט את כל הסיבות. אל תהיה תמים. טל