ספורט מוטורי?

Alfa156 GTA

New member
ספורט מוטורי?

אפשר ללכת להזמין SX חדש? האמת, לא אכפת לי גם RMZ, או כל דבר בסגנון... כאן. אה?
 

caferacer

New member
אולי טל שביט יוכל לשפוך לנו אור

על הנושא, כי ממה ששמעתי הידיעה אינה מדויקת.
 

כRובי

New member
אכן לא מדוייקת

זו אכן הדרך, אך ממש רק ההתחלה - בסך הכל אושרו והוכרו ההתאחדויות הקיימות בפני משרד הספורט. זה הכל.
 

TShavit

New member
גם זה לא...

אושרו הקריטריונים להכרה בהתאחדויות. זהו. טל
 

NORTH FORESTER

New member
כולנו נצא מופסדים מהחוק

היום מותר לרכב כמעט בכל מקום בארץ כשנוכל לקנות כלים יותר זולים העסק יתחיל להיות המוני ועשרות ערסים יעשו שימוש בכלים לדאווין (ראה מקרה טרקטורונים) בכבישים ציבוריים-התדמית הדפוקה שלנו רק תהיה דפוקה יותר ואז יתחילו להגביל אותנו לשטחים מאוד ספציפיים (ואין הרבה כאלה..) .חייבים אכיפה מאוד מחמירה של החוקים אחרת העסק לא יעבוד!
 

yoe66

New member
יש בעיה חמורה מזו לדעתי

כב ר היום הערסים האלו רוכבים על כלים לא חוקיים כך שמבחינתם שום דבר לא ישתנה הבעיה תהיה ייקור מהותי של הספורט המוטורי מה שלעניות דעתי יהפוך אותו לבלתי נגיש לרוב הרוכבים מה שבסופו של דבר יהרוג אותו זה הצפי האפוקליפטי שלי באופן אבסורדי דווקא הסדרת הספורט המוטורי בארץ תחסל אותו סופית
 

orange blood

New member
אתם מערבבים פה יותר מידי ...

אין שום קשר בין חבר'ה שנוסעים בצורה לא חוקית בכביש לבין הספורט המוטורי. אלה שכן יסדירו את העניין של הרישוי לכלי תחרותי האופנוע חשוב להם מידי בשביל לעשות איתו שטויות בכביש ולהסתכן בהחרמה. הדבילים שעושים שטויות ימשיכו גם אחרי סידור החוק אני לא רואה למה זה אמור להפריע. חוץ מזה שברגע שזה יהיה(החוק כמובן) מסודר אני בטוח שנראה פחות מהם על הכבישים. כנ"ל לאופנועי כביש ספורטיבים שהם כרגע בעית "העין רעה" לגביי אופנוענים.(אפשר להבין שבנאדם שרוכב על טיל נשלט ירצה להנות ממנו) הבעיה לגביי כמות השטח שיהיה ניתן לרכב בו תהיה אבל לפחות איפה שיהיה מותר לך תרגיש כמו בבית. לאלה מכם שהיו בארה"ב יודעים שהמקומות רכיבה שם מאוד מצומצמים מבחינת שטח חופשי (לא מוטוקרוס זה יש בכל חור). אין מה לעשות אי אפשר לאכול את כל העוגה.
 
עצוב אבל נכון,החוק רק יהרוס

במדינות אחרות הנחשבות נאורות ב"טיפה" יותר מהשלולית כחול לבן שלנו אין דבר כזה חוק המסדיר את עניין הרכיבה המוטורית המצחיק הוא שהיינו בזמנו קבוצה די גדולה של רוכבים ספורטאים שחשבנו כי נכון יהיה לנסות להסדיר את התחרויות אל מול הרשויות אבל שחכנו כי בעצם אנחנו מכניסים גול עצמי לכולנו שלא תמיד אנו רוכבים ומתחרים . ברגע שקיים חוק כלשהו במדינה האומללה שלנו רשיות החוק ממהרים לאכוף אותו על סעיפיו הכי קטנים ככל שיהיו תהיו בטוחים בכך ! הנוסחה של הקטל בכבישים שמהווה מכת מדינה תצרפו לזה אופנוענים שמהווים את השטן בהתגלמותו הולכים מצויין יד ביד בתודעה של הישראלי הממוצע חובב תוכניות עובדה , שומר מסך ובעל מזדה 3 אוטומטית ממקום העבודה כ"תופעה שצריכים למגר " ! . אותו ישראלי מהווה את "הקול השקול " שהפוליטקאים רוצים ומעוניינים ביקרו בטוחים כי אנו " חבורות פראים " ולא מעניינת אותם בכלל העובדה שאנו בכלצ רוכבי שטח ש80 אחוז מאיתנו שקולים בוגרים וכל מה שאנו רוצים זה את אותם 4 שעות רכיבת שטח ביום שישי . אותתם בעלי מזדה 3 רוצים למסד אותנו לא בכדי אף אחד לא התנגד לחוק ששופץ כמעט עד בלי היכר מנוסח החוק המקורי מי שחושב כי הדבר אינו נוגע לו צפוי להתאכזב מרה זה בדיוק מה שיעשו לכולנו ולא רק למתחרים ביננו עוד מעט נוגבל גם בשבילים ופקחים של רשויות שונות רק יחפשו אותנו החוק אינו טוב לנו הוא גולם שקם על יוצרו ! עניין האופנועי המוטוקרוס והאנדורו לא יכול להכנס תחת מטרייה של חוק מוטורי היות ובכל העולם אופנועי המוטוקרוס אינם אופנועים רק למתחרים אלא מהווה תחביב וגם די עממי ! מדוע ממשיכים העמותות ו"ההתאחדות " להתעקש להכניס את עניין אופנועי המוטוקרוס לקטגרויית "המירוצים " זו טעות מרה שכולנו שגינו בה והעמותות הספורטאים צריכים להפסיק לדבר בשם כל רוכבי השטח צריכים לבצע הפרדה מוחלטת בין חוק הספורט המוטורי מהתחביב של רובנו ! הספורטאים צריכים את הסדרת המירוצים לצורך מתן כיסוי ביטוחי למתחרים ארגון תחרויות בארץ ברמה שעונה לכללי ונהלי הFIM זוכמובן את "ברכת " המשטרה אבל אנא אל תכניסו אותנו את הרוכבים של "יום שישי ושבת " לאותה קטגוריה כי אתם תחילו את החוקים גם עלינו . חייבת להיות ההפרדה מיבוא כלים של ספורטאים לכאלו שמיועדים לתחביב פשוט תלריך לעשות לובי אחר מהלובי של חוק הספורט המוטורי דבר ראשון צריך להוציא מהראש של אותם בעלי המזדה 3 כי אופנועי מוטוןקרוס הנם כלי תחבורה מדובר בתחביב לכל דבר ועניין ברגע שאותם "רוב" יבינו כי ניתן לראות אופנועי מוטוקרוס ואנדורו יעודיים לרכיבת פאן לא ככלי שצריך לעשות רישוי שנתי יבוא לציון גואל ודבר שני אותם בעלי עניין בענף שלנו יצטרכו לשנות את הגישה למרות הקושי לדעתי זה לא יקרה בשנים הקרובות , למה לא ? ישנם יותר מידי גורמים בעלי עניין כלכלי ראו ערך חוק הפלת"ד שכיום הנו מפלצת תעשיתית שעושה כסף רב כשבמקור היה אמור להיות חוק שויוני . שורה תחתונה למתקשים חוק הספורט המוטורי תנו לו לרוץ באפיק של נהלים לספורטאים והעמותות השונות שאינם עמותות של ספורטאים שבעלות עניין צריכות לדחוף להשוות את המצב לשאר הרוכבים למצב המצוי מעבר לים . קשה אבל אפשרי לכל אלו שתולים תקוות בהבאת כלים לא חוקיים ברגע בו יצאו התקנות של חוק הספורט המוטורי ושיוכלו לצאת למסילת ציון לכרמי יוסף ולקולה בנסיעות שישי שלא יתלה בזה תקווה
 

KAYABA

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif ועוד פעם ../images/Emo45.gif

אמרת כל מה שיש לי לומר ועוד !!!!
 

yz250il

New member
נניח שהחוק יעשה רק רע...

תמיד אפשר לחזור למצב של היום.... אנחנו כבר רגילים יהייה בסדר. העובדה שרק מסלולים יהייו נשמע מצויין ...זה לא יהייה כל כך רע כפי שאתם עושים את זה, אתם חוששים יותר מדי...
 

NORTH FORESTER

New member
הנושא צריך להיות די פשוט

יש לדאוג שתהיה הפרדה מוחלטת בין אופנועי מוטוקרוס לבי אנדורו, האחרונים ישארו עם רישוי לכביש\דרכי עפר ....ואילו אופנועי המוטוקרוס יוגבלו בצורה מחמירה למסלולים סגורים בלבד! אחרת כל ערסוות שיקנה YZ250 ירוץ להשתולל איתו בכל מקום אפשרי כולל כבישים וכאן כולנו נפגע כי בסוף העסק ימאס על החברה שיושבים בחלונות הגבוהים
 

MexMex

New member
לרוכבי הסופי שבוע לא ישתנה כלום

תמיד תזכרו שהחוק מסדיר עניין של רכבי מירוץ שימכרו (כנראה) במחירים נמוכים יותר. לשלמה מזרחי שמעוניין לרכב בכל מקום ובכל זמן, ומדי פעם לשים את ידו גם במירוצים, ישנה האופצייה שקיימת היום, דהיינו רכישת אופנוע חוקי לכביש (בדיוק מה שנמכר היום) והמשך הרכיבה בכבישים ושבילים ציבוריים, בעצם ללא שום שינוי. מבחינתו של אותו שלמה, לכשיבוא לו להתחרות ולשים בגזיות עם שאר רוכבים, זה יהייה חוקי ומבוטח, בדיוק כמו שנעשה בשאר העולם. M.
 

yoe66

New member
כי תצטרך לשלם ביטוח מסודר יותר

תצטרך לקבל רשיונות ואישורים יהיו אנשים שזה יהיה התפקיד שלהם לאשר ולתת רשיונות אתה חושב שהם יעבדו בהתנדבות? אין לי ספק שהעלות למשתתף תהיה גבוהה יותר מהותית אתה נאיבי אם אתה חושב שלא
 

פ ו כ י

New member
../images/Emo31.gifגם בתקופה האפלה של המוטוקרוס היו ביטוחים

כנ"ל באירועי הראלי ומסעות המטרה. ביטוח אירוע של המארגנים וביטוח רוכבים או נהגים. זה שעמותת רוכבי השטח לא אוכפת ביטוח לרוכבים ומסתמכת על ביטוח החובה שיש או אין לרוכבים- זאת בעייה שלהם. פציעה קטלנית שתגרם לרוכב שאינו מבוטח, תביא לסיומם של האורועים החובבניים האלה.. הסצנריו שלי לרוכבי האנדורו הוא שבעידודו של חוק ספורט מוטורי, האירגונים הירוקים יחד עם רט"ג וקק"ל ידחפו חזק לסגירת השטחים הפתוחים בפני רוכבי השטח, האופניים ורכבי ה-4*4 באמתלה שיש מסלולים מוסדרים למטרה זאת. כבר היום רט"ג מכלילה יותר ויותר מקומות אטרקטיביים תחת ההגדרה "שמורת טבע" ואין פוצה פה למעט איגוד האופניים שנלחם לעצור תופעה זו או לפחות לאפשר רכיבת אופניים. יתרה מזו, הרט"ג שותלת שלט קטן הדומה לזה
בעוד ועוד כניסות ל"שבילי מטיילים" המסומנים במפות שבילי ישראל.. ואז איפוא בדיוק נרכב? בשטחי הפלסטינאים?
 

ה ט ו ח ן

New member
מה בדיוק אתה חושב שיקרה ../images/Emo35.gif

נניח שיחליטו שכל הארץ זו שמורת טבע אחת גדולה. החלטה כזו לא תזיז לאף אלד מאיתנו, אלא אם יוקצו לכך פקחים שירדפו אחרינו ויקנסו אותנו. אתה מאמין שאכן יגייסו עוד פקחים כדי לסלק אותנו מהשמורות
לי קשה להאמין. צריך להכיר את המקומות שבהם יש אכיפה יותר רצינית ולהמנע מלרכב שם. כיום יש הרבה שטחים שמוגדרים כשמורה אבל לאף אחד לא איכפת ואתה יכול לרכב שם חופשי חופשי. קשה לי לראות איך העסק הזה משתנה.
 
למעלה