סמינריון

רבקלה4

New member
סמינריון

שלום, אני אמורה להתחיל עוד מעט שנה ג' ויש לי כמה שאלות לגבי הסמינריון- איך זה הולך, כמה זמן אמורים לעבוד על זה, וכו' לדעתכם עדיף לבחור משהו שממש מעניין אותי או לבחור לפי הדרגת קושי? (מהמלצות של סטודנטים שנה מעליי) אשמח לכמה שיותר פרטים... אני גם מתלבטת כי אני אמורה להתחיל עבודה חדשה עם התחייבות ל-3 משמרות בשבוע ואני לא יודעת אם זה יהיה לי עמוס מדי או לא.. ובנוסף, עוד לא התחלתי לחפש התמחות ורציתי לשאול האם עדיף לי להרשם לקודקס או לשלוח קורות חיים בפקס או במייל ישירות למשרדים באופן עצמאי? תודה מראש!!
 

flutter girl

New member
כמה תשובות

1. לגבי עבודה + סמינריון - לא אמור להיות קשר ישיר, כי על סמינריון אפשר לעבוד בזמנים הזויים
. הסמינריון בסמסטר א' או ב'? בדר"כ יש יותר זמן אם הוא בב'... אבל זה תלוי במרצה. אני בחרתי סמינריון בסדר הזה: א. רמת עניין בתוכן; ב. רמת המרצה כי אני מכירה אותו; ג. דרגת הקושי - אני לא יודעת מהי. 2. לגבי ההתמחות - אם את מחפשת התמחות במרכז, תעשי גם וגם. פשוט בקודקס יש בעיקר משרדים במרכז ואם את מחפשת באזורים אחרים קודקס לא יעזור לך. לשלוח באופן אישי זה גם טוב, ועושים את זה בנוסף. לא חייבים להשתמש בקודקס בכלל - זה פשוט נוח יותר.
 
למעלה