סמינריון
שלום, אני אמורה להתחיל עוד מעט שנה ג' ויש לי כמה שאלות לגבי הסמינריון- איך זה הולך, כמה זמן אמורים לעבוד על זה, וכו' לדעתכם עדיף לבחור משהו שממש מעניין אותי או לבחור לפי הדרגת קושי? (מהמלצות של סטודנטים שנה מעליי) אשמח לכמה שיותר פרטים... אני גם מתלבטת כי אני אמורה להתחיל עבודה חדשה עם התחייבות ל-3 משמרות בשבוע ואני לא יודעת אם זה יהיה לי עמוס מדי או לא.. ובנוסף, עוד לא התחלתי לחפש התמחות ורציתי לשאול האם עדיף לי להרשם לקודקס או לשלוח קורות חיים בפקס או במייל ישירות למשרדים באופן עצמאי? תודה מראש!!
שלום, אני אמורה להתחיל עוד מעט שנה ג' ויש לי כמה שאלות לגבי הסמינריון- איך זה הולך, כמה זמן אמורים לעבוד על זה, וכו' לדעתכם עדיף לבחור משהו שממש מעניין אותי או לבחור לפי הדרגת קושי? (מהמלצות של סטודנטים שנה מעליי) אשמח לכמה שיותר פרטים... אני גם מתלבטת כי אני אמורה להתחיל עבודה חדשה עם התחייבות ל-3 משמרות בשבוע ואני לא יודעת אם זה יהיה לי עמוס מדי או לא.. ובנוסף, עוד לא התחלתי לחפש התמחות ורציתי לשאול האם עדיף לי להרשם לקודקס או לשלוח קורות חיים בפקס או במייל ישירות למשרדים באופן עצמאי? תודה מראש!!